De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Vraag over ontvangst Amerikaanse zenders

    Ik weet niet of dit hier thuishoort maar ik weet anders niet waar deze vraag voor te leggen. Ik denk dat hier wel de nodige "deskundigen" te vinden zijn

    Ik wil heel graag amerikaanse zenders kunnen ontvangen, zoals:

    ABC, CBS, Fox5, Comedy Central, etc.

    Allemaal live. Ik weet wel dat je het nodige aan clips en afleveringen via internet kunt bekijken maar dat bedoel ik dus niet. Overigens is mijn ervaring dat het niet mogelijk is alle afleveringen te kijken via internet (soort 'uitzending gemist"). Schijnt dat kijkers buiten de VS deze niet mogen/kunnen bekijken.

    Alvast bedankt!

  2. #2

    Standaard

    Niet om lollig te doen of zo maar ik denk dat het enige antwoord dat ik je kan geven: "Verhuizen naar de USA" is.

    Net als dat de meeste europese zenders alleen in europa te ontvangen zijn via de schotel zijn de meeste amerikaanse zenders alleen boven amerika te ontvangen.
    Via internet is "uitzending gemist" geloof ik ook niet vanuit heel de wereld te raad plegen.

    Kijkt men bijvoorbeeld naar BBC 1 t/m 4 zijn deze ook alleen maar in groot britannië te ontvagen, en toevallig ook nog net in nederland maar dat is meer toeval door de ligging van nederland dan dat het de bedoeling van de BBC is.

    Dit heeft alles met uitzend rechten te maken.

    Zenders als ABC, FOX en co verkopen veel van hun programma's aan bijvoorbeeld SBS en RTL. Maar daarbij krijgen die zenders wel het alleen recht voor bijvoorbeeld Nederland, dan moet FOX of ABC zelf hier dus niet te ontvangen zijn.

  3. #3

    Standaard

    http://www.tvunetworks.com/

    Gebruik dit al enige tijd...
    Download proggie, install en kijken maar.
    Niet alle kanalen werken lekker, maar goed.
    Beter dit dan niets
    Joe's collection
    Top 20
    > If anyone needs me, I'll be in the hero cave...rubbing out a solution - Captain Hero <

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joedammit
    Bedankt voor de link, best grappig / handig.

  5. #5

    Standaard TV

    Ik heb er ook een paar maandjes gewoond, ben net 2 weken terug.

    Kun je me aub iets meer aanvullende info verstrekken over de betreffende link?

  6. #6

    Standaard

    Ik weet er niet heel veel vanaf, maar er zijn bepaalde schotels/ontvangers die zich richten op 6 satellieten tegelijk. De Amerikaanse zenders zijn volgens mij free to air, misschien dat als je op een speciale satelliet richt je de kanalen ook kunt ontvangen.

  7. #7

    Standaard

    Het probleem met satteliet is dat deze waarschijnlijk niet buiten de vs stralen, sattelieten hebben een bepaald werk / straal gebied.

    Het programma weet diverse internet links te vinden en zo te leiden dat het niet waargenomen is van waaruit men kijkt.
    Hoofdzakelijk zijn er daarmee aziatische zenders te zien maar oa FOX en CBS.
    De kwaliteit is aardig, ongeveer normale kabel tv. Dus geen hd resoluties of zo.
    Overigens zien dergelijke beelden op een monitor er altijd minder scherp uit dan op een normale tv. Dit ligt niet aan de stream maar echt aan de monitor. Als je een goede tv-out of zo hebt heb je gewoon nomrmaal tv beeld.
    Zowel CBS als FOX liepene op zich best aardig.

    Ik had geen zin om gister tot 5:00 in de nacht te blijven kijken. Toen zou 24 day 6 10-11pm op FOX zijn.

    Persoonlijk zeg ik dus dat het programma een uitkomst is, maar men dient wel een snelle internet verbinding te hebben.

  8. #8

    Standaard Bedankt voor je toelichting!

    Bedankt voor je toelichting!

    Het lukt me niet de set-up uit te maken, het is een ZIP. file. Maar dat is zo op te lossen. Ik ga het eens uitproberen en kijken wat het oplevert.

    Zo heb ik ook via CBS volledige afleveringen van programma's willen bekijken maar ik kreeg steeds de melding dat het vanaf mijn lokatie niet kan. Kan dat programma daar ook iets mee?

  9. #9

    Standaard

    Via dit programma, wat gewoon een lijstje van zenders weergeeft kan men de betreffende zenders kijken, des gewenst in full screen (wat betekend dat het weergegeven wordt in een venster met een 576i resolutie. Stelt men dit in als resolutie in windows is het echt full screen.
    Ik heb zelf ongeveer 20 minuten naar CBS en FOX gekeken en geen buffer problemen gehad. Het is en blijft echter een internet stream welk dus last van buffer problemen kan hebben op momenten.

  10. #10

    Standaard Bedankt!

    Jongens, bedankt voor de tip!

    Het is gelukt :wink:

  11. #11

    Standaard Via een VPN server

    Via een VPN server kun je internetten alsof je in Amerika zit.
    Hiermee kun je echt alles bekijken, ook Netflix.
    Kijk maar op deze website:
    http://hidemyass.com/vpn/r7947/

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •