Bekijk uitslag poll: Slechste Film Ever

Stemmers
298. Je mag niet stemmen in deze poll
  • The Mummy (returns)

    34 11,41%
  • Godzilla

    19 6,38%
  • Striptease/Showgirls

    27 9,06%
  • Anaconda

    53 17,79%
  • Rush Hour 2

    14 4,70%
  • Anders (vermeld ff)

    151 50,67%
Pagina 6 van 16 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 386 worden weergegeven.

Discussie: Slechste film ever

  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Law
    zonde is van het polaroid
    Celluloid bedoel je...
    Films zijn niet zo snel klaar...hoewel...sommige films...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  2. #127

    Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Bagger Films Part 2

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens

    Interesseert me geen moer of het dan een filmisch hoogtepunt is, cultureel van onschatbare waarde of wat dan ook. Als ik er niet naar kan kijken, houd het voor mij op. Net als met een schilderij.
    Opnieuw dubbeldik gelijk... Ik wou ook niet zeggen dat je naar een bepaalde klassieker moet gaan zitten kijken, als je daar geen zin in heb (God beware me), maar dat er wel een bepaalde concencus over kan bestaan.
    Maar, soms moet je een film ook een kans geven. Om op je schilderij terug te komen. Ooit zag ik een tentoonstelling met werken van Karel Appel, en begreep toen absoluut niet waarom de man zelfs maar schilder genoemd werd.
    Toen kwam ik een keer in het paleis voor Schone Kunsten in Brussel en het eerste schilderij wat ik daar (beneden) tegenkwam, was een Karel Appel. Wel, ik vond dit prachtig. De combinatie van kleuren, die aparte sfeer...
    Was ik in een andere stemming, ouder geworden... weet ik veel.
    Maar wat ik bedoel is dat je een film soms een kans moet geven. Voor een aantal films die ik heb, ben ik beslist niet altijd in de stemming... maar zo nu en dan zie ik dan wel weer waarom iets een meesterwerk werd genoemd en kan hij me wel degelijk meeslepen en me ervan laten genieten.

  3. #128

    Standaard Deep impact

    Ik vond Deep Impact een dieptepunt in de film geschiedenis.

    Alles wat kan zuigen aan een film, zit in deze film verwerkt kortom

  4. #129

    Standaard

    The Quest van Jean Claude was overigens ook een ramp! Laat staan Simon Sez Mission to mars mag trouwens ook niet vergeten worden (vooral het einde ).

  5. #130
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Egelzer (Eygelshoven voor Hollanders)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raskel
    The Quest van Jean Claude was overigens ook een ramp! Laat staan Simon Sez Mission to mars mag trouwens ook niet vergeten worden (vooral het einde ).
    Ligt het aan mij??? Ik vind een groot gedeelde van de films toch wel leuk! Mission to Mars vind ik een van de betere films van de afgelopen 5 jaar en Deep Impact was ook zeer goed te kijken...
    We moeten wel een lijn trekken tussen Goed en Leuk/vermaakelijk... Ik vind Evita bv een SAAAAIE film.. Maar het is wel een goede. Austin Powers is geen goede film, maar ik vond hem zeer leuk -Yeah baby, yeah- en dan is er nog die IS/VIND factor!
    It's hard to be modest when you're so fucking big! - Robert Peter Maximiliam Williams

    Mijn DVD's

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens

    Celluloid bedoel je...
    Films zijn niet zo snel klaar...hoewel...sommige films...

    Je hebt helemaal gelijk,thnx, a slip or the tongue.

  7. #132

    Standaard

    Slechtste film ever..........Moeilijk...........tja, zo'n beetje alles met John Travolta.
    Mogen onverdiende goedheid en vrede u ten deel vallen.....

  8. #133

  9. #134

    Standaard

    Kan deze thread niet gesloten worden alles in het leven blijft subjectief. Dat telt voor fotografie,kunst,muziek, auto,s,eten huizen, enzovoort

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wurzel
    Slechtste film ever..........Moeilijk...........tja, zo'n beetje alles met John Travolta.
    Was ook heel lang dezelfde mening toegedaan. Wat een arrogante kwal. Maar juist in Pulp Fiction en Swordfish kwam dit heel goed van pas, dus heb ik die mening grondig moeten bijstellen. 'k Was waarschijnlijk in een Saterday-Night-Fever-syndroom blijven steken.

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HEGO
    Kan deze thread niet gesloten worden alles in het leven blijft subjectief. Dat telt voor fotografie,kunst,muziek, auto,s,eten huizen, enzovoort
    Nee Hego, da's ondemocratisch. Dat blijkt ook uit het aantal posts in deze thread. Ik vind het toch wel interessant waarom anderen een film goed vinden terwijl ik het 3 x niks vond, of omgekeerd. Mijn laatste ervaring was Memento. Ik begrijp nu in ieder geval waarom sommigen het een wereldfilm vinden, terwijl ik het niet pruimde.

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HEGO
    Kan deze thread niet gesloten worden alles in het leven blijft subjectief. Dat telt voor fotografie,kunst,muziek, auto,s,eten huizen, enzovoort
    Ik zie echt niet in waarom. Want dan kan je zo ongeveer 9 op de 10 threads sluiten. Het is niet omdat iets subjectief is, dat je er geen discussie over kunt voeren.

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wurzel
    Slechtste film ever..........Moeilijk...........tja, zo'n beetje alles met John Travolta.
    Pulp Fiction, maar ook in Primary Colors (als zeg maar, Bill Clinton) deed ie het toch niet slecht.
    But if you can't stand the man, you can't stand him.

  14. #139
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Egelzer (Eygelshoven voor Hollanders)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Serge
    Freddy Got Fingered... barslecht gewoon!
    Volgens mij is die al 4 keer genoemd
    It's hard to be modest when you're so fucking big! - Robert Peter Maximiliam Williams

    Mijn DVD's

  15. #140

    Standaard

    Pulp Fiction, daar kom ik gewoon niet doorheen, ik heb 't al een paar keer geprobeerd, maar na een half uur, (als ik dat al haal), dan gaat 'ie toch weer af. Ligt nog niet eens aan John Travolta, maar ik vind, (wat ik er van heb gezien), 't een *** film.
    Mogen onverdiende goedheid en vrede u ten deel vallen.....

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wurzel
    Pulp Fiction, daar kom ik gewoon niet doorheen, ik heb 't al een paar keer geprobeerd, maar na een half uur, (als ik dat al haal), dan gaat 'ie toch weer af. Ligt nog niet eens aan John Travolta, maar ik vind, (wat ik er van heb gezien), 't een *** film.
    Je zult het wel niet erg vinden dat het hier een paar mensen mee oneens zijn. Maar leuk, vind ik toch, als je dan een paar films zou willen opnoemen, die je wel goed vindt.

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SWXData


    Volgens mij is die al 4 keer genoemd
    Joepie! Nog 6 x en we hebben een onvervalste threadwinner.

  18. #143

    Standaard

    Robocop 3
    Het blijven uitmelken van een successtory is sowieso al een dieptepunt.

  19. #144
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Egelzer (Eygelshoven voor Hollanders)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wurzel
    Pulp Fiction, daar kom ik gewoon niet doorheen, ik heb 't al een paar keer geprobeerd, maar na een half uur, (als ik dat al haal), dan gaat 'ie toch weer af. Ligt nog niet eens aan John Travolta, maar ik vind, (wat ik er van heb gezien), 't een *** film.
    Ok, het is een thread over smaak, maar dat iemand Pulp Fioction niet goed vind
    It's hard to be modest when you're so fucking big! - Robert Peter Maximiliam Williams

    Mijn DVD's

  20. #145

    Standaard

    pearl harbour
    anaconda
    lord of the rings (hahahahahahahhaaha geintje)
    titanic
    maar pearl harbour staat echt op nummer 1 wat een bagger film is dat zeg

  21. #146
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard Re: Slechste film ever

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SWXData
    Wat vinden jullie de slechtste film allertijden. Wel eerlijke antwoorden, niet van die anti-populariteit...
    Persoonlijk vond ik the Mummy Rerturns een dieptepunt...

    Daar ben ik het nou helemaal mee eens ik vond dat wel zo #@$! film! Wat heb ik me lopen ergeren aan die film en dan die special effects , die waren zeker special want zulke slechte heb ik nog nooit gezien in een big buget film.
    The mummy 1 daarin tegen vond wel lache.
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  22. #147
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    oh ja en wild wild west was ook niet om aan te zien.
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  23. #148
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    die woendag avond films van rtl4 , dat zijn pas shit films.
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  24. #149

    Standaard B-Films

    Ik weet niet of het onder de noemer van 'slechtste films' kan vallen, maar er zijn nog de zogenaamde B-Films. Ik heb daar ooit een stuk over gezien en de makers zijn echt bewust bezig met het maken van een B-Film en er nog trots op ook. Hele 'tacky' horror flicks met gillende blondines met grote borsten en schuimrubberen Godzilla's die haar proberen te verscheuren. Echt tenenkrommend werk dus. Een groot verschil met een mega-Hollywood productie die gewoon verkeerd uitpakt.
    Het grappige is dat er een hele schare trouwe volgelingen zijn voor deze films. Uiteraard zou je haast zeggen, want hoe goedkoop ook: een film kost een boel geld. En natuurlijk de makers die trots zijn op dit soort 'foute' films.

    Zijn hier toevallig ook liefhebbers van deze categorie?

    Dit is btw een leuke site over B-movies: .The astounding B Monster
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  25. #150

    Standaard Re: B-Films

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Zijn hier toevallig ook liefhebbers van deze categorie?
    Heb mijn portie nu wel gehad, maar we hebben een tijdje een clubje gehad dat echt dol was op deze dingen. Films van Roger Corman, Japanse monsterfilms, Joegoslavische oorlogsfilms. We probeerden deze dingen dan te huren, te kopen, te importeren, noem maar op. Een vriend had een CRT projector uit de oude doos (met kleuren als na een slechte LSD trip). Er werd behoorlijk gezopen, gelachen, geblowd... ach, toch wel best leuk als ik er zo nu op terugkijk.
    De kunst is natuurlijk die films zo ernstig mogelijk te nemen, er in op te gaan en dan gebeuren rare dingen in je hoofd... geloof me.

Pagina 6 van 16 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •