Bekijk uitslag poll: Slechste Film Ever

Stemmers
298. Je mag niet stemmen in deze poll
  • The Mummy (returns)

    34 11,41%
  • Godzilla

    19 6,38%
  • Striptease/Showgirls

    27 9,06%
  • Anaconda

    53 17,79%
  • Rush Hour 2

    14 4,70%
  • Anders (vermeld ff)

    151 50,67%
Pagina 3 van 16 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 386 worden weergegeven.

Discussie: Slechste film ever

  1. #51

    Standaard

    Jullie noemen hier nog maar enkele bekende titels..

    Echte bagger is bijvoorbeeld (Waarbij ik dus gewoon de bios etc ben uitgelopen

    FLAWLESS met robert de Niro...(rampenfilm!!)
    Bamboozled frotfilm met een frot boodschap, frot overgebracht!
    Italian for biginners - NIET EENS AAN BEGINNEN!
    Ik ook van jouw - JA, Ikke nie van jouw!
    Freddy got fingered....Asjeblief zeg...pure ROMMEL!!

    Zo...dit is de echte shit..daar zijn scary movie en the mummy nog meesterwerkjes bij!!
    No Ipkiss, those payama's are impossible! - The Mask

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirkman

    Freddy got fingered....Asjeblief zeg...pure ROMMEL!!
    Dit is gewoon de meest zieke humor die ik ooit heb gezien. Maar echt slecht is ie niet ... dan vind ik Say isn't So slechter

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirkman

    Ik ook van jouw - JA, Ikke nie van jouw!

    Dit is wel een van de betere nl films van afgelopen jaren.

    Ik moet huilen van Costa!, Zeemeerman enzo

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirkman
    Freddy got fingered....Asjeblief zeg...pure ROMMEL!!
    Ja, inderdaad... die was ik nog vergeten... meteen door de plee spoelen die film.

  5. #55

    Standaard Bagger

    Battlefield Earth op alle fronten irritant. Geluid te overdreven / cinematografisch om gewoon kots en echt kotsmisselijk te worden. Acteer prestaties zelfs GTST acteurs zijn beter. Verhaal is niet boeiend. Een woord ... Allerslechtste film. Dit is gewoon zielig. ( En zat om de 5 minuten op klok te kijken mag ik al weg, is het al afgelopen) .. omdat de zaal nog al vol was bleef ik dus maar zitten. En ik heb nog nooit zo hard boe en *** geroep meegemaakt in een bioszaal ...Dit is een film die je je ergste vijand niet wil aan doen ... en als ik deze dvd zou krijgen zal ik het ritueel verbranden en twijfelen aan het verstand van de gever.
    Blijkbaar moet er dan niets mis zijn met het verstand van die gever, aangezien hij 'm weg doet

    Persoonlijk vind ik dit bagger :
    - Unbreakable (film eindigt veel te snel, het is alsof je een film maar half hebt bekeken en dus het einde hebt gemist)
    - Charlies angels (feministisch girl-power gezeik)
    - Deep Rising (slecht acteerwerk, sorry Famke, je bent bloedmooi maar daar blijft het bij)
    - de meeste sequels
    Jl ipv wbo Fmmfo !!!

  6. #56

    Standaard

    Dungeon's & Dragons is nog niet een keer genoemd

    ... bij deze

  7. #57

    Standaard

    Pearl Harbour ook niet... Daar helpt die aanvalsscène ook niets aan wat mij betreft.

  8. #58

    Standaard

    The Mummy Returns en The Nutty Proffesor 2 zijn de enige twee films die ik ooit gehuurd heb en binnen 15 minuten heb uitgezet. Beide zijn een typisch geval van aaarrgghhhhh!!!!

  9. #59

    Standaard

    die stallone troep...
    Driven..aaaaaahh Stallone met Burt Renolds....slechte duo die er is.......en de film get carter.........sloeg ook nergens op

  10. #60

    Standaard

    Je bedoelt volgens mij de echt commerciële troep?
    Voor mij zijn dat toch Mummy Returns (The Mummy nog net niet), Driven, Pearl Harbour, The Animal, en sinds kort ook 13 ghosts.

  11. #61

    Standaard

    Ik denk dat de commerciële 'troep' ook voor iedereen herkenbaar is. Maar buiten de mainstream om vond ik :

    - Kids
    - Funny Games

    erg slecht. Films die hoge verwachtingen scheppen door bepaalde publiciteit, en vervolgens het doel volledig voorbij schieten.

  12. #62

    Standaard

    Tombraider was bar slecht..

    En Deep in the Woods vond ik ook een tikje bar en boos
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  13. #63

    Standaard

    Scary Movie, geen film voor mij......

  14. #64
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Egelzer (Eygelshoven voor Hollanders)

    Standaard

    Films die -vind ik- NIET in deze forum thuis horen:

    - Battlefield Earth (zeer vermakelijk)
    - Wild Wild West (Smith/Kline duo meesterlijk)
    - Ik ook van jou (een van de betere NL films)
    - Charlie's Angels (ook zeer vermakelijk)
    - Dungeons and Dragons (Meesterwerkje)
    - Driven (goede film, alleen niet realistisch)

    Films die ik eigenlijk ook in de Poll had moeten vermelden:

    - Freddy Got Fingered (Dat Rip Torn zich zo heeft verlaagt)
    - Nutty Professor 2 (een SEQUEL (??) op al een slechte film)
    - New Alcatraz (wie heeft 'm gezien???)
    - Mortal Kombat 2 (ok, deel 1 was goed, maar dat ze voor 2 al niet meer dezelfde B acteurs konden krijgen vond ik wel erg zielig)
    - Scary Movie 2 (no comment)

    Een paar 'net niet' films:

    - Tomb Raider (voorspelbaar, maar Jolie blijft lekker, BBT, petje af)
    - American Psycho (leuk om 1 keer te zijn)
    - Say it isn't so (in weze best vermakelijk, alleen 3 keer hetzelfde grapje??? nah)
    - Unbreakable (goede poging maar NIET vermakelijk)
    - Titanic (leuk maar te lang)


    Oh ja! Die Razzy voor Freddy Got Fingered... HELEMAAL VERDIENT Iedereen eens?
    It's hard to be modest when you're so fucking big! - Robert Peter Maximiliam Williams

    Mijn DVD's

  15. #65

    Standaard

    Dat Freddy een razzy kreeg verfdiende hij ook wel en juist ja American Psycho was heel slecht na wat ik er van hat verwacht vooral een heel slecht eind en ik snap niet dat er iemand kan klagen over Fight Club!
    Maar dat er over Pearl Harbor gezeurd wordt snap ik ook niet, ik vind hem namelijk wel goed, er zijn natuurlijk veel slechtere films.
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SWXData
    Films die -vind ik- NIET
    - Battlefield Earth (zeer vermakelijk)
    HELEMAAL VERDIENT Iedereen eens?
    Ik denk dat jij zo'n nerdje bent die Battle leuk vond want ik en ik denk de meeste mensen hem niks aan vonden.
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  17. #67

    Standaard

    Wat dacht je van Robocop 3 ook bagger. Er zijn natuurlijk een heleboel b-films die ook bagger zijn. Maar ja die ken ik meestal niet eens.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Unbreakable, wat een ongeloofelijke baggerfilm is dat!!!! Echt een van de allerslechtste thrillers ever!!
    Zo zie je maar weer . Ik vind 'em echt briljant. Unbreakable weet op zo'n schitterende manier met prachtig gebruik van stijlbeelden een verhaal te vertellen...

    Ik denk nog steeds dat te veel mensen hier (onterecht) een soort re-executie van The Sixth Sense verwachtten. Unbreakable heeft wel onderliggend dezelfde boodschap, maar is een totaal ander soort film.

  19. #69

    Standaard

    Nou jongens, er is 1 film die met kop en schouders boven alles uittorent: The St. Francisville experiment!!!!
    Wat een kloterige film was dat!!!! Echt; ga die film maar 's bekijken--->wedden dat niemand 'm uit kan zitten!!!(ja en dan wel echt kijken!!) 't Is om te janken!!
    Een soort Blairwitch-gedachte moet hier achter schuilen, mochten ze willen!!!
    Wie heeft deze film ook gezien?!

  20. #70

    Standaard

    Meest waardeloze film-product:

    The Replacement wat een trieste en ongeloofwaardige vertoning

    Overigens vind ik Godzilla nog niet eens zo'n hele slechte film. Toegegeven dat het verhaal bagger is, heb ik me toch prima vermaakt om de special effects. Soms zijn dat soort niet-nadenk-hollywood producties wel eens heerlijk
    "Hey, Finch, what's the capital of Thailand?"
    "Bang-Cock"
    mijn DVD collectie

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Zo zie je maar weer . Ik vind 'em echt briljant. Unbreakable weet op zo'n schitterende manier met prachtig gebruik van stijlbeelden een verhaal te vertellen...
    Ik vind hem eigenlijk ook een stuk beter dan The Sixth Sense... Het zijn allebei toppers, maar Unbreakable raakt me gewoon meer dan The Sixth Sense...

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Ik vind hem eigenlijk ook een stuk beter dan The Sixth Sense... Het zijn allebei toppers, maar Unbreakable raakt me gewoon meer dat The Sixth Sense...
    Voor mij is het precies het omgedraaide. ik vind The Sixth Sense beter. maar zoals jij zei, het zijn allbei toppers. Ik hoop dat Signs ook zo goed wordt.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  23. #73
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Egelzer (Eygelshoven voor Hollanders)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JDT

    Ik denk dat jij zo'n nerdje bent die Battle leuk vond want ik en ik denk de meeste mensen hem niks aan vonden.
    maakt mij niet uit wat andere ervan vonden, IK vond hem leuk....
    It's hard to be modest when you're so fucking big! - Robert Peter Maximiliam Williams

    Mijn DVD's

  24. #74

    Standaard

    Ik denk dat het bijna onmogelijk is om deze vraag in een poll te verwerken, maar goed.
    De slechtste film... Ik weet het eigenlijk niet zo goed... Ik vind verschillende films een ramp, maar Batman & Robin moet toch een van de minste zijn.

  25. #75

    Standaard

    Het jammere is niet iedereen heeft ultraslechte films gezien. En die vinden films die wel wat minder zijn(in mijn ogen) meteen slecht.

    Ik vind dat er trouwens en verschil zitten tussen een film waar het budget niet de 25,000 passeert met unknown acteurs of een film waar miljoenen en miljoenen in zitten met topacteurs.

    In weze is zo'n dure film dus inprecipe gewoon vele malen slechter.

Pagina 3 van 16 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •