Bekijk uitslag poll: Slechste Film Ever

Stemmers
298. Je mag niet stemmen in deze poll
  • The Mummy (returns)

    34 11,41%
  • Godzilla

    19 6,38%
  • Striptease/Showgirls

    27 9,06%
  • Anaconda

    53 17,79%
  • Rush Hour 2

    14 4,70%
  • Anders (vermeld ff)

    151 50,67%
Pagina 11 van 16 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 386 worden weergegeven.

Discussie: Slechste film ever

  1. #251

    Standaard

    Er is een nieuwe voor de poll: VOLLE MAAN!..Ik ga er niet teveel woorden aan vuil maken, maar wat een gedrocht van een "film" is dat zeg..ongeloofelijk! Maarja, veel spotjes en specials op MTV en TMF dus het zal wel weer een "succes"worden...

  2. #252

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob

    American Psycho 2 en Scary Movie 2.
    American Psycho 2???????

  4. #254

    Standaard

    Cape Fear... Gewoon veels te voorspelbaar. En Robocop 3. Die was om te janken
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  5. #255
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Als je de films in de poll tot de slechtste ooit gaat rekenen : Wat dan over de films die nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slechter zijn. Persoonlijk vond ik The Mummy en The Mummy Returns best wel goeie films (Ja ik weet het is geen Indiana Jones maar is dat dan nog wel mogelijk om films van dit niveau te brengen als 99% van de mensen rotfilms wil ?)

    Een film die ik nooit zal bekijken en verafschuw: TITANIC. Val nog liever dood vooraleer ik dat onding zal bekijken !

    Verder zal ik een film nooit snel afbreken of tot de hel verdoemen. Zelfde met The Phantom Menace en Final Fantasy, deze films zijn zo afgebroken, maar al bij al heb ik er niks op aan te merken. Vooral het excuus van Jar Jar in The Phantom Menace om de film slecht te noemen noem ik vrij zwak, twas best een comisch element in een trilogie die gedoemd is om dramatisch en slecht af te lopen Denk er maar eens over na wie er allemaal nog dood moet vooraleer we aan de eerste film van de oude trilogie komen ... Amidala, 95 % van de Jedi in het hele sterrenstelsel, Count Dooku, etc etc etc ... Dus al bij al hoor je me niet klagen over het feit dat deze film niet al te au serieux was ... zeker voor het drama dat moet gaan komen ...

  6. #256

  7. #257

    Standaard

    the grinsh! Wat een K*T film is dat!

    doei Sonyman
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  8. #258

    Standaard

    Als ik zo die lijstjes afga, kan ik maar een conclusie trekken:
    The True is in the Eye of the Beholder.

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin
    Als ik zo die lijstjes afgaat, kan ik maar een conclusie trekken:
    The True is in the Eye of the Beholder.
    Ja, vreemd dat nog niemand Gladiator of Godfather als slechtste film ooit heeft betiteld.
    Sommige threads worden steeds aantrekkelijker

  10. #260

    Standaard

    De echt slechte films die ik de laatste tijd heb gezien waren de Stallone-flicks:

    Get Carter (over overbodige remakes gesproken!)

    Driven (Sjeezes, wat 'n verschrikking! Om te janken zo slecht!)

    en

    D-Tox (alhoewel deze beter is dan die twee laatstgenoemde films bij elkaar)
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  11. #261

    Standaard

    Ik vond The Mummy Returns zkr goed hoor!

    Mijn slechtste film is zonder tijfel : THE CELL!
    Palin, Michael - Monty Python's Life Of Brian: "He's not the Messiah. He's a very naughty boy"!

  12. #262

    Standaard

    Slechste film ever...

    Hmm ik heb er wel een paar bij de dvd Nacht van de wansmaak voorbij zien komen, daar zat toch echt ontzettend veel troep bij.

    Er zijn zat verrotte films. Van de meeste films die ik echt geen zak aan vind vergeet ik al snel de titel, maar veelal films met bijvoorbeeld Chevy Chase vind ik nou echt geen zak aan. Mijn broer huurt vaak ook troep, hij heeft daar echt een neusje voor.
    Ik zou niet echt een film kunnen noemen die echt de slechste ever vond, alhoewel heb ik op sbs op een vrijdagavond of zaterdagavond wel eens hilarische film gezien.... velen met mij begrijpen vast wel wat ik bedoel. Als ze dat sex noemen, dan weet ik het ook niet meer....
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  13. #263

    Standaard

    hmm rush hour 2? gaat niet voor mij op , i love buddy moviez en Chris tucker owned

    slechtste film ,zat slechte films gezien maar eentje die mij echt niet kon bevredigen was the lord of the rings


    haha geintje (jaja jullie schrokken )

    nee er zijn genoeg slechte films , maar ook enkele groten waar ik niet van hou , zoals bijvoorbeeld Chicago. Maar dat komt omdat ik er niet van houd kan er niet zo ff 1 2 3 een bedenken


  14. #264

    Standaard

    Ik heb "the mummy" gestemd. Uit de poll is dit de slechtste Baggerfilm pur sang, hoewel "the convent" (zie mijn collectie) echt serieus zuigt

  15. #265

    Standaard

    De slechtste film, dat kan alleen "Manos, the Hands of Fate" zijn! Ook nog steeds de #1 in de IMDB bottom 100.

    http://us.imdb.com/bottom_100_films

  16. #266

    Standaard

    The Island of Dr. Moreau
    Driven

    Dit zijn er 2 die me zo direkt te binnen schieten, er zijn er ongetwijfeld nog meer.


    Jaak

  17. #267

    Standaard

    Rush Hour 2 is geen topper maar zeker niet de slechte film ooit.

    Dat zijn nl:

    Tombraider
    Glitter
    Crossroads
    Drowning Mona
    Lord Of The Rings (ja ik vond er geen zak aan)

    Dushen

  18. #268

    Standaard

    2 fast 2 furious

    Neh niet de slechtste :P maar komt wel in de buurt

  19. #269

    Standaard

    Hmm, anders gestemd. Welke film dan: Blade 2
    The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air. Much that once was is lost, for none now live who remember it.

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door godofgamblers
    Lord Of The Rings (ja ik vond er geen zak aan)

    Dushen
    kan je hier een ban voor krijgen?
    j/k ;x


  21. #271

    Standaard

    Slechtste films vind ik :

    The Fast and the furious SLECHTT
    The postman NIET BOEIEND
    what dream may come SAAAAI
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  22. #272

    Standaard

    Daan schreef:
    kan je hier een ban voor krijgen?
    Kunnen alle Lord Of The Rings Fans geen ban krijgen?

    Dushen

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin
    The True is in the Eye of the Beholder.
    Huh ? Wat staat daar?

    Ik denk dat ik de slechste film nog moet zien, maar de film:

    Bicentennial Man met Robin Williams

    maakt een hele goede kans om in de top 3 te komen. Per ongeluk in de zaal terecht gekomen waar deze film draaide (het was 4:30 in de ochtend , ik had een enorme jetlag) en deze film was zo erg dat mijn vriendin in slaap viel en ik van woede/ontzetting de slaap niet kon vatten. We hebben ons geld teruggehaald (dat kan in the States) en zijn fijn een biertje gaan drinken
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  24. #274

    Standaard

    zig zag, kolere wat een draak van een film. Wesley Snipes zou in deze film zogemaand een top performance neer zetten, de sukkel komt amper een minuut in beeld en zijn autistische zoontje was echt te rirritant om naar te kijken.
    FOK YOU MAN (Tony Montana)

  25. #275

    Standaard

    Robocop III; wat een vreselijk slechte film. Zonde, had nooit gemaakt moeten worden. Onwaardig vervolg op een mooie klassieker van Paul Verhoeven.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 11 van 16 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •