Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 156 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    En wanneer mogen we dit moois in de winkelschappen verwachten?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #77

    Standaard

    2 December is de releasedatum!

    Seizoen 3 en 4 volgen volgend jaar.

  3. #78

    Standaard

    Adviesprijs 19.99 euro, zeer scherp geprijsd voor 2 seizoenen!!
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Adviesprijs 19.99 euro, zeer scherp geprijsd voor 2 seizoenen!!
    nou ik ben benieuwd naar de beeldkwaliteit, die is in Nederland meestal niet zo denderend.

  5. #80

    Standaard

    Seizoen 1 èn 2!!!! YES!

    Ik ben niet vaak hyper over een uitgave, maar die cover is gewoon geniaal.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Seizoen 2 (1989/1990)

    DVD 3:
    Voer voor kriminologen
    De klop op de deur
    Lokaas voor Snoek
    Kamer zonder uitzicht
    Vallen en neergaan
    Omzien in wraak

    DVD 4:
    Pillen en knoeiers
    Tunnel naar het licht
    Klap op de vuurpijl
    Terug naar af
    Eigen schuld en boete

    DVD 5:
    Kennis of kracht
    Miechels versus Miechels
    Zo Faber, zo dochter
    B-vleugel blues
    Eind van de zit
    Bloopers (special)
    Hela hola, waar is de achtste aflevering van seizoen 2, Hangen en Wurgen? :O

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Laat_ma...n#Afleveringen

    Ik zag toevallig op Wikipedia dat seizoen 2 18 afleveringen had, maar de DVD's bevatten er maar 17 van de 18.... Nu hoop ik dat het een foutje in het persbericht is, niet dat dalijk een aflevering mist.

    ...Anders zou die misschien alsnog op de box van seizoen 3 en 4 kunnen worden gezet als bonus-aflevering?

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    nou ik ben benieuwd naar de beeldkwaliteit, die is in Nederland meestal niet zo denderend.
    De technicus gaf al aan "De banden die ik heb gekregen zijn dezelfde als 'Best24' heeft uitgezonden. De afleveringen zijn dus niet van de ALLERbeste kwaliteit.", dat is ook niet zo denderend kan ik zeggen, met name voor het allereerste seizoen. Máár, dat wordt al snel beter

  8. #83

    Standaard

    Ha super daar zaten wij al zo lang op te wachten eindelijk eindelijk de release was ons al in April beloofd maar lang wachten word dan toch nog beloond ik ben er helemaal blij mee en dat de kwaliteit wat minder is kan ik mee leven.

  9. #84

    Standaard

    maar ontbreekt die ene aflevering nou ? Hangen en wurgen ?

    Release weer uitgesteld.

  10. #85

    Standaard

    Reactie Alpha Centauri Music

    Er bleek dat er een aflevering verloren is gegaan. Toen we de harde schijf kregen van Beeld & Geluid bleek de aflevering Hangen en Wurgen er niet op te staan maar in plaats daarvanstond de volgende aflevering er tweekeer op. We hebben overal nagevraagd en John van de Rest, die alle originele banden in zijn bezit heeft, heeft ook gekeken maar ook hij bleek deze aflevering niet te hebben.
    Zeer mysterieus maar niets aan te doen… Wat niet is kan niet zijn…

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Reactie Alpha Centauri Music

    Er bleek dat er een aflevering verloren is gegaan. Toen we de harde schijf kregen van Beeld & Geluid bleek de aflevering Hangen en Wurgen er niet op te staan maar in plaats daarvanstond de volgende aflevering er tweekeer op. We hebben overal nagevraagd en John van de Rest, die alle originele banden in zijn bezit heeft, heeft ook gekeken maar ook hij bleek deze aflevering niet te hebben.
    Zeer mysterieus maar niets aan te doen… Wat niet is kan niet zijn…
    Helaas jammer ja.
    Misschien dat iemand die aflevering nog ergens op een videoband heeft staan.

  12. #87

    Standaard

    Waarschijnlijk heeft de aflevering nooit bestaan, omdat zowel John van de Rest- die een eigen archief heeft van zijn werk- als Beeld en Geluid de afleveringen niet hebben. Waarschijnlijk is dit een voorlopige titel geweest en zo in de archieven geslopen. Doordat er 1 aflevering 2 keer in het archief is opgenomen is er waarschijnlijk verwarring ontstaan.

  13. #88

    Standaard

    Ik kan me nog veel van de reeks herinneren, maar ik kan niet zo dadelijk Hangen en Wurgen een plaatsje geven. Wat oranje boven zegt kan misschien kloppen, alhoewel het vreemd lijkt dat JvdR zelf zo slecht op de hoogte is van zijn eigen archief. Toch blij dat Alpha Centauri blijkbaar toch nog brood ziet in de reeks. Ik passeer dit weekeinde waarschijnlijk in Nederland, dus ik ga zeker eens mijn licht opsteken in de winkel.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Waarschijnlijk heeft de aflevering nooit bestaan, omdat zowel John van de Rest- die een eigen archief heeft van zijn werk- als Beeld en Geluid de afleveringen niet hebben. Waarschijnlijk is dit een voorlopige titel geweest en zo in de archieven geslopen. Doordat er 1 aflevering 2 keer in het archief is opgenomen is er waarschijnlijk verwarring ontstaan.
    Er ís een gozer op Marktplaats (Ja, zo diep zinken we nu) die al jaar en dag de serie op DVD aanbied. Ik weet niet welke afleveringen hij aanbied (wel dat het in erbarmelijke kwaliteit is overgezet), maar zover ik weet is het allemaal rechtstreeks van de VARA.

    Ik had inmiddels al via PB een reactie gekregen waarin inderdaad werd uitgelegd dat de aflevering 2 keer ontbrak, het stomme is dat dit ook al lang op Beeld & Geluid's archiefwebsite stond aangegeven;

    Overige opmerkingen: Deze dragers bevatten mogelijk de aflevering 'Tunnel naar het licht', en niet 'Hangen en wurgen'.
    ...Maar om nu meteen te zeggen dat de aflevering niet zou bestaan vind ik ver gaan, mede omdat er niet één maar twee uitzenddata bij de aflevering op Beeld & Geluid staan vermeld.

    televisie; 17-12-1989; VARA; 0'00''
    televisie; 26-08-1990; VARA; 0'00''
    (Nu is uiteraard die 0'00'' vanwege het feit dat de goede band niet gevonden is)

    Ik blijf het een vreemd verhaal vinden. Kijk, het kan absoluut zijn dat de aflevering nooit bestaan heeft. Maar het is gewoon zonde als hij wel bestaan heeft en nu gewoon weg is. Nog zoiets... Áls 'Hangen en wurgen' inderdaad een werktitel van een andere aflevering was, dan had John van de Rest, met zijn grote archief van al zijn werk, die titel allang bij een andere aflevering zien staan. Maar ook dat blijft gissen. ...Wie zegt trouwens niet dat de banden bij B&G niet van John v/d Rest zelf afkomen? Als bij John de fout zit heeft B&G uiteraard ook niet de goede tapes.

    Maargoed, als je een tientje overhebt, mail die knul op Marktplaats in de hoop dat 'the lost episode' er alsnog tussenzit
    Laatst aangepast door Samba-boy : 04-12-2011 om 03:48

  15. #90

    Standaard

    al in de winkel ? levertijd is nu weer 2-3 dagen.

  16. #91

    Standaard

    nou eindelijk in huis via de Media Markt, de FRS had hem niet eens.

  17. #92

    Standaard

    Bij FRS wisten ze niet eens wat Laat Maar Zitten was. Moest ik nog als Vlaming aan een Nederlander uitleggen wie Johnny Kraaykamp was...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Bij FRS wisten ze niet eens wat Laat Maar Zitten was. Moest ik nog als Vlaming aan een Nederlander uitleggen wie Johnny Kraaykamp was...
    haha, ik ga bijna nooit meer naar de FRS, die hebben toch nooit iets bij de release datum.

  19. #94

    Standaard

    Jammer van de slechte kwaliteit zeg, vooral het geluid gaat op en neer eerst.

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Er ís een gozer op Marktplaats (Ja, zo diep zinken we nu) die al jaar en dag de serie op DVD aanbied. Ik weet niet welke afleveringen hij aanbied (wel dat het in erbarmelijke kwaliteit is overgezet), maar zover ik weet is het allemaal rechtstreeks van de VARA.
    ...

    Maargoed, als je een tientje overhebt, mail die knul op Marktplaats in de hoop dat 'the lost episode' er alsnog tussenzit
    Willen jullie allen iets ongelofelijk debiels horen? Die gozer op Marktplaats heeft dus werkelijk de aflevering 'Hangen en Wurgen' in zijn onofficiële, illegale, 3-DVD set zitten. Deze dus.

    Beetje een domper.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Willen jullie allen iets ongelofelijk debiels horen? Die gozer op Marktplaats heeft dus werkelijk de aflevering 'Hangen en Wurgen' in zijn onofficiële, illegale, 3-DVD set zitten. Deze dus.

    Beetje een domper.
    Zeker een domper, ook de slechte geluidskwaliteit,

    Als je het gewoon op DVD kwakt prima, maar om er dan 20 euro voor te vragen nog.

  22. #97

    Unhappy

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    Zeker een domper, ook de slechte geluidskwaliteit,

    Als je het gewoon op DVD kwakt prima, maar om er dan 20 euro voor te vragen nog.
    10 euro, maar dan nog. Of bedoel je de officiele release? Tja, nu zit er een officieel bedrijf achter. Kan nu ook wel begrijpen dat de release zolang heeft moeten duren.

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    10 euro, maar dan nog. Of bedoel je de officiele release? Tja, nu zit er een officieel bedrijf achter. Kan nu ook wel begrijpen dat de release zolang heeft moeten duren.
    Ja bedoel de officiele release.

    Geluid had best opgepoetst mogen worden. En waarom de afleveringen op 5 DVD's staan, had ook op 3 gekund.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    Ja bedoel de officiele release.

    Geluid had best opgepoetst mogen worden. En waarom de afleveringen op 5 DVD's staan, had ook op 3 gekund.
    Nou... 27 afleveringen op 3 DVD's, waarvan mogelijk enkellayer-DVD's? Zou de opnames ook niet bepaald ten goede komen lijkt me.

    Ik wist wat we konden verwachten, geluid bijwerken is lastiger dan je denkt... En duur. Iets waar een uutgevertje als deze echt het geld noch de tijd voor heeft. Geloof me, het is al een wonder dat deze serie eindelijk op DVD is uitgebracht. ...Alleen Hangen en Wurgen is echt zonde en daar kan ik dus ook niet over ophouden.

  25. #100

    Standaard

    Alpha Centauri brengt kwalitatief goede producten op de markt! Ze maken er echt werk van, zijn zorgvuldig. Als er daadwerkelijk een aflevering zou ontbreken, dan is dat niet te wijten aan hun. Zij zijn ook afhankelijk van de informatie die ze krijgen van 'Beeld en Geluid' en van 'John van de Rest'. Als zij het al niet weten...........hoe kan Alpha Centauri het dan wel weten?
    Ik vind het art-work prachtig, een mooi overzichtelijk boekje erbij een dikke pluim!

    Ik heb destijds veel contact gehad met de maatschappij over de serie. Ze (alpha centauri en John van de Rest) wilde in eerste instantie een compilatie DVD uitbregen, 3 DVD's met hoogtepunten. Ik heb toen als consument bijna gesmeekt om de serie in zijn geheel uit te brengen. Omdat wij als liefhebbers een hekel hebben een beste van DVD. Uiteindelijk hebben ze geluisterd naar ons, de liefhebbers en voila, seizoen 1 en 2 in de schappen! Het is een heel gedoe geweest om de rechten e.d. rond te krijgen, menige andere maatschappij was al lang gestopt!

    Ik moest dit even kwijt, ook al heb ik er totaal geen commercieel belang bij. Maar een maatschappij die luisterd naar de consumenten, daar heb ik respect voor.

    En dat dan het geluid en beeld minder is, heeft zoals altijd met een kostenplaatje te maken. Helaas willen veel consumenten alles zo goedkoop mogelijk, zeker in de tijden van economische crisis. Als ze alles zouden opknappen zou de DVD box nog duurder worden en dan kopen de meeste mensen niet..........
    Dat het geluid wat minder is, heeft ook te maken in de ruimte waar de serie destijds is opgenomen, het moest ook een beetje klinken als een kille gevangenis ruimte.
    Ikzelf ben niet ontevreden over het beeld en geluid ('Oppassen' is vele malen erger qua beeld en geluid).
    Laatst aangepast door oranje boven : 20-12-2011 om 10:15

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •