Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 156 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Ik ga 'm binnenkort aanschaffen. Ik zelf heb de afleveringen nog nooit echt goed gezien, dus er komen weer heerlijke avondjes aan voor mij.

    De rechten moet toch geen probleem zijn inderdaad? Wie beschikt nu eigenlijk over die rechten?

  2. #127

    Standaard

    Seizoen 3&4 net gekocht in de Mediamarkt van Eindhoven
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #128

    Standaard 16 Hangen en wurgen

    Dit is de aflevering 16 Hangen en wurgen die ik heb opgenomen van best 24 en niet heb kunnen terug vinden op de dvd. Kan iemand even kijken of dit hem is. http://www.youtube.com/watch?v=DIr97...olz&playnext=1

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door egbertjan Bekijk bericht
    Dit is de aflevering 16 Hangen en wurgen die ik heb opgenomen van best 24 en niet heb kunnen terug vinden op de dvd. Kan iemand even kijken of dit hem is. http://www.youtube.com/watch?v=DIr97...olz&playnext=1
    Dit is 'm niet volgens mij. De band van die aflevering was ook al kwijt ten tijde van de uitzendingen op Best 24. Nogmaals, dit is 'm waarschijnlijk, mijn gekochte opname:


  5. #130

    Standaard

    "Mijn gekochte opname", daar gaan we hoor. Tijd om de aanwinst op te eisen. :')

    Ik lach me helemaal stuk als de Best24 uitzending de missende uitzending blijkt te zijn en de 'gekochte opname' op DVD verschijnt.

  6. #131

    Standaard

    Wie kan mij dan vertellen welke aflevering ik dan heb gepost op youtube. Ik kan deze echt nergens terug vinden op de dvd.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door egbertjan Bekijk bericht
    Dit is de aflevering 16 Hangen en wurgen die ik heb opgenomen van best 24 en niet heb kunnen terug vinden op de dvd. Kan iemand even kijken of dit hem is. http://www.youtube.com/watch?v=DIr97...olz&playnext=1

  7. #132

    Standaard

    Dit is aflevering 20: Eigen schuld en boete. Deze staat gewoon op de dvd.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    En hierbij twee caps van de vermeende aflevering 'Hangen en Wurgen' (Niet mijn caps en dus ook niet mijn opname):

    Hier begint de aflevering als het goed is:

    En hier stopt hij na ongeveer 13 minuten:

  8. #133

    Standaard

    Ok. Dat weten we dan ook weer. Dat raadsel is de wereld uit.

    Ik heb sinds gisteren seizoen 3 & 4 binnen, en ik moet zeggen dat er meer telachen valt alsbij de vorige 2 seizoenen. Waarschijnlijk om dat deze seizoenen door Nederlandse schrijvers zijn geschreven, (Ger Apeldoorn en Harm Edens) en die vorige seizoenen vertaald en bewerkt zijn.

  9. #134

    Standaard

    @Bazzeman: Tot zover het nut van de low quality video-kopietjes xD

    Citaat Oorspronkelijk gepost door egbertjan Bekijk bericht
    Wie kan mij dan vertellen welke aflevering ik dan heb gepost op youtube. Ik kan deze echt nergens terug vinden op de dvd.
    Misschien is deze nog niet uit op DVD, zoals ik al eerder zei? Je kan wel de onmogelijke vraag blijven stellen, maar we weten toch het antwoord ook niet?

    Kijk, het kan absoluut zo zijn dat de aflevering de missende aflevering is. Tuurlijk. Het feit dat de aftiteling ook spreekt van een 'Bewerking door' en niet 'Geschreven door' laat al zien dat de aflevering uit de tijd komt dat afleveringen nog vertaald werden... Maar hoe krijgt men het dan voor elkaar om de aflevering in Beeld & Geluid wél te vinden voor Best 24, maar bij uitgave voor DVD ineens níet bij de hand te hebben?

    Egbertjan, gezien jij deze opname hebt; Welke afleveringen werden er precies voor en na deze uitgezonden?
    Laatst aangepast door Samba-boy : 31-03-2012 om 02:32

  10. #135

    Standaard

    Ik kan helaas niet zeggen welke er voor en erna werden uitgezonden. Ik ben ze gaan bewerken, zodat ik alleen de aflevering overhield en geen andere beelden van best 24 meer had. best 24 had ook vaak de epg informatie fout bij de afleveringen die werden uitgezonden. Van wat ik opgenomen had wist ik op een gegeven moment niet meer hoe de afleveringen heten. Door naar de dvd te kijken heb ik de goede aflevering namanen erbij gekregen. toen kwam ik er achter dat deze aflevering er niet stond dus dacht dat dit de missende was.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    @Bazzeman: Tot zover het nut van de low quality video-kopietjes xD


    Misschien is deze nog niet uit op DVD, zoals ik al eerder zei? Je kan wel de onmogelijke vraag blijven stellen, maar we weten toch het antwoord ook niet?

    Kijk, het kan absoluut zo zijn dat de aflevering de missende aflevering is. Tuurlijk. Het feit dat de aftiteling ook spreekt van een 'Bewerking door' en niet 'Geschreven door' laat al zien dat de aflevering uit de tijd komt dat afleveringen nog vertaald werden... Maar hoe krijgt men het dan voor elkaar om de aflevering in Beeld & Geluid wél te vinden voor Best 24, maar bij uitgave voor DVD ineens níet bij de hand te hebben?

    Egbertjan, gezien jij deze opname hebt; Welke afleveringen werden er precies voor en na deze uitgezonden?

  11. #136

    Standaard

    Kijk je naar het verhaal dan kan dit best de missende aflevering zijn. de twee afleveringen hier voor speelde Bram van de vlugt ook mee. In deze missende aflevering zit hij ook en zie je hoe weer uit de gevanenis gaat. Dus de aflevering die ik op youtube heb gezet is denk ik voor 99% zeker de missende aflevering

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door egbertjan Bekijk bericht
    Kijk je naar het verhaal dan kan dit best de missende aflevering zijn. de twee afleveringen hier voor speelde Bram van de vlugt ook mee. In deze missende aflevering zit hij ook en zie je hoe weer uit de gevanenis gaat. Dus de aflevering die ik op youtube heb gezet is denk ik voor 99% zeker de missende aflevering
    Nogmaals: Geen zekerheid. Je blijft continue hetzelfde roepen maar niemand die vooralsnog je een bevestiging kan geven, hoor.
    Laatst aangepast door Samba-boy : 16-04-2012 om 15:39

  13. #138

    Standaard

    Ik heb vandaag ook de twee boxen binnen. Ik heb ze vergeleken met mijn "marktplaats" versie. De caps eerder gezien in dit topic staat inderdaad gewoon op de DVD. Voor deze aflevering is op de marktplaats versie ook de uitzending met het vliegtuig dat tegen Miechels aanvliegt. Echter kom ik deze (nog) niet tegen. Het lijkt erop dat de uitzending van Best 24 inderdaad "Hangen en Wurgen" moet zijn. Het vage is dan waarom deze zoek is in de archieven van beeld en geluid ?!??

    Ik moet nog verder kijken, maar vreemd is het wel.

    Beeld en geluid zegt dit:

    Document ID 130759
    Uniforme titel LAAT MAAR ZITTEN
    prg#LAAT MAAR ZITTEN
    Titel LAAT MAAR ZITTEN - prg#LAAT MAAR ZITTEN
    Afleveringstitel Hangen en wurgen
    Publicaties
    televisie; 17-12-1989; VARA; 29'07''
    televisie; 26-08-1990; VARA; 29'07''
    Schone inlas Niet aanwezig
    Dragers
    Samenvatting Nederlandse comedyserie over een gevangenis.
    Nederlandse comedyserie. Rolverdeling: Faber: John Kraaykamp.
    Wiebe: Haye van der Heyden. Ten Bruggencate: Pieter Lutz.
    Miechels: Rudi Falkenhagen. Rechter Raamsdonk: Bram van der
    Vlugt.
    Genre comedy
    Personen Falkenhagen, Rudi; Heyden, Haye van der; Kraaykamp, John; Lutz, Pieter; Vlugt, Bram van der;
    Makers Apeldoorn, Ger (scenario)
    Edens, Harm (bewerking) (scenario)
    John van de Rest Produkties (productie)
    Rest, John van de (regie)
    Beoogd medium televisie
    Overige opmerkingen
    Deze dragers bevatten mogelijk de aflevering 'Tunnel naar het licht', en niet 'Hangen en wurgen'.
    Laatst aangepast door MeanMrMustard : 06-05-2012 om 21:41

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MeanMrMustard Bekijk bericht
    Ik heb vandaag ook de twee boxen binnen. Ik heb ze vergeleken met mijn "marktplaats" versie. De caps eerder gezien in dit topic staat inderdaad gewoon op de DVD. Voor deze aflevering is op de marktplaats versie ook de uitzending met het vliegtuig dat tegen Miechels aanvliegt. Echter kom ik deze (nog) niet tegen. Het lijkt erop dat de uitzending van Best 24 inderdaad "Hangen en Wurgen" moet zijn. Het vage is dan waarom deze zoek is in de archieven van beeld en geluid ?!??
    Exact, dat is dus de grote vraag.

    De grote vraag die ik mij nu ook stel is... Is Alpha Centauri hiervan al op de hoogte gesteld?

  15. #140

    Standaard

    Dat ben ik dus van plan. Ook contact gehad met Harm Edens, ook hij heeft alle afleveringen gewoon in zijn bezit, dus mocht deze verloren zijn gegaan, dan kon men makkelijk de moeite nemen om met deze mensen contact op te nemen.

    Maar goed ik ga eens kijken wat ik kan doen. Ik heb meer het gevoel dat men deze aflevering is vergeten en een smoes hebben gebruikt.

    Goede nieuws is dat we de aflevering gewoon hebben.

    Geef mij even de tijd, maar ik vind het zeker een belediging aan de makers van deze topserie.

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MeanMrMustard Bekijk bericht
    Maar goed ik ga eens kijken wat ik kan doen. Ik heb meer het gevoel dat men deze aflevering is vergeten en een smoes hebben gebruikt.
    Noem ik nogal een serieuze aantijging. Ik geloof eerlijk dat ze de aflevering in kwestie niet van Beeld & Geluid hebben gekregen, doordat de aflevering Tunnel naar het licht er twee keer op staat. In de uitleg die we kregen hadden ze het over een harddisk met de files van B&G, dus ik denk dat ze via Beeld & Geluid de uitzendingen één voor één hebben overgekocht om op DVD te kunnen zetten. Of op een iets gangbaardere manier. Hoe dan ook, ze hebben enkel die afleveringen gehad en verder niets, dus miste automatisch Hangen en Wurgen als er één aflevering dubbel inzat. Maar om de schuld nu bij Alpha Centauri te leggen...

  17. #142

    Standaard

    Het zou wellicht mooi zijn (én een mooie marketingsstunt) om bij het 5de seizoen alsnog die aflevering uit iemand zijn privécollectie op te diepen en dan in koeien van letters op de hoes te zetten "EXCLUSIEF! MET DE VERLOREN GEWAANDE AFLEVERING!!!" Hup, iedereen weer naar de kassa...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #143

    Standaard

    Laat ik eens een mooi ideetje plaatsen.

    Ooh, Werner was me al voor.

  19. #144

    Standaard

    Inderdaad, zo iets kan het worden. Waarschijnlijk is de hele serie in één box te koop. Ik vraag mij wel af of het 5e seizoen wel uit komt, omdat Johnny Kraaijkamp daar geen rol meer in heeft.

    P.s. ben net terug van vakantie, heb actie ondernemen voor "Hangen en Wurgen". Ik wacht op reactie van Beeld en Geluid en de producent van de boxen.

    Wordt hopelijk vervolgd.....
    Laatst aangepast door MeanMrMustard : 29-05-2012 om 20:49

  20. #145

    Standaard

    Goed nieuws:


    Beste Graham,

    Ik kreeg uw email doorgestuurd door Beeld & Geluid.
    Toen wij destijds bezig waren met het masteren van de tapes hadden wij ook de aflevering “Hangen en Wurgen” opgenomen in het schema. Door de studio werden wij er toen echter op gewezen dat deze aflevering missende was maar dat een volgende aflevering er tweemaal opstond. Bij navraag bij John van de Rest en Beeld & Gelujid kregen wij te horen dat er iets in de archivering mis gegaan moest zijn maar dat deze aflevering ook niet bij hen aanwezig was. Wij hebben toen aangenomen dat de aflevering in het ongerede geraakt was.

    Het is heel goed mogelijk dat wij seizoen 5 dit jaar c.q. volgend jaar gaan uitbrengen en dan zal ik zeker als eerste op zoek gaan naar een bruikbare versie van deze nu ontbrekende aflevering. Ik weet hoezeer de fans gesteld zijn op het compleet in hun bezit hebben van bepaalde series en daar hoort Laat Maar Zitten, getuige de vele reacties die we hierover krijgen, beslist ook bij.

    Hartelijk dank voor uw reactie en aanwijzingen. Dit stellen wij altijd zeer op prijs.

    Met vriendelijke groet,

    Digimode Entertainment Ltd
    Music Products B.V.

  21. #146

    Standaard

    Ik heb twee versies aangeboden waar ze erg blij mee zijn. Digimode zegt daar het volgende over:

    "Het is alleen nog even bekijken hoe we dit willen aanpakken. Het is behoorlijk kostbaar om deze in de serie in te passen op de plek waar deze eigenlijk hoort.
    Ik denk daarom dat we deze dan eerder zullen gaan toevoegen wanneer we seizoen 5 ook gaan uitbrengen. Omdat de rechten daarvan anders liggen en we er nog niet uit zijn met de licentiegever weet ik nog niet wanneer deze dan uit zal komen. Ik zal je zeker op de hoogte brengen als het zover is"


    Het ziet er naar uit dat het er toch van gaat komen.

  22. #147

    Standaard

    En toen werd het stil en inmiddels is het november... MeanMrMustard, heb jij nog iets gehoord?

  23. #148

    Standaard

    Slecht nieuws:

    Beste Graham,

    Het is inderdaad een tijdrovende en dure aangelegenheid om nieuw materiaal op de markt te brengen.
    Nee, er zijn geen plannen om seizoen 5 uit te brengen omdat wij denken dat dit het geld niet meer op zal brengen. Spijtig voor u en nog een aantal anderen die het graag anders gezien hadden maar wij zien geen mogelijkheid dit te realiseren. De vraag is te klein.


    Music Products B.V.

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MeanMrMustard Bekijk bericht
    Slecht nieuws:

    Beste Graham,

    Het is inderdaad een tijdrovende en dure aangelegenheid om nieuw materiaal op de markt te brengen.
    Nee, er zijn geen plannen om seizoen 5 uit te brengen omdat wij denken dat dit het geld niet meer op zal brengen. Spijtig voor u en nog een aantal anderen die het graag anders gezien hadden maar wij zien geen mogelijkheid dit te realiseren. De vraag is te klein.


    Music Products B.V.
    Wat een bull....

    Breng dan alles uit, of breng de serie helemaal niet uit.

    Wat heb je nou aan een halve collectie die je nooit kunt vervolledigen?

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MeanMrMustard Bekijk bericht
    Slecht nieuws:

    Beste Graham,

    Het is inderdaad een tijdrovende en dure aangelegenheid om nieuw materiaal op de markt te brengen.
    Nee, er zijn geen plannen om seizoen 5 uit te brengen omdat wij denken dat dit het geld niet meer op zal brengen. Spijtig voor u en nog een aantal anderen die het graag anders gezien hadden maar wij zien geen mogelijkheid dit te realiseren. De vraag is te klein.


    Music Products B.V.

    Ze leren het ook nooit he. Er zullen genoeg mensen wachten op een complete collectie en wachten daarom met kopen. Zeker na een flink aantal incomplete series die hier zijn uitgebracht.
    Doe het dan gelijk goed.

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •