De resultaten 1 tot 23 van 23 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dutch Filmworks: Brian de Palma's The Black Dahlia

    Dutch Filmworks: Brian de Palma's The Black Dahlia



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Lijkt me een interessante film, maar zoals we inmiddels wel gewend zijn van DFW, weer een bagger-uitgave.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  3. #3

    Standaard

    Ik verheug me er nu al op om die filmclips te gaan kijken!
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Wat een slechte uitgave weer. Leer dat verknippen van beeldformaten nou eens af, DFW. En stop eens met die stomme filmclips!

  6. #6

    Standaard

    Goed, ik zie dat D(ezelfde) F(out) W(eer) alweer eens het filmformaat heeft verknipt. OK dan maar importeren.

    heeft iemand al kunnen achterhalen waarom ze het formaat telkens verknippen?

    Het UMD formaat op de PS2 verkoopt heel slecht dus waarom je DVD's op dat formaat verkopen?

  7. #7

    Standaard

    Ik wil deze film wel hebben, maar ben geen fan van steelbooks. Als ook nog aan de ingehoud gekloot is dan haal ik hem wel ergens anders vandaan.

  8. #8

    Standaard

    Ik voorspelde het al,weer het beeld verkracht.kap daar is mee DFW of stop helemaal en laat het uitbrengen aan A-Film over.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters
    Een De Palma film verknippen .... hoe diep kun je zakken
    ik heb deze film al gezien en ik moet zeggen hij was al "verknipt" genoeg
    You will search, babe, At any cost.
    But how long, babe,
    Can you search for what's not lost?

  10. #10

    Standaard

    Misschien is het gewoon open matte, en persoonlijk vind ik daar niks mis mee. Ik snap dat het niet de bedoeling van de regisseur was, maar ik heb liever beeldvullend (en dan bedoel ik natuurlijk niet 4:3).

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Ik voorspelde het al,weer het beeld verkracht.kap daar is mee DFW of stop helemaal en laat het uitbrengen aan A-Film over.
    A-Film verknipt het beeld ook wel eens (The Descent), maar wel een heel stuk minder.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brian2
    Misschien is het gewoon open matte, en persoonlijk vind ik daar niks mis mee. Ik snap dat het niet de bedoeling van de regisseur was, maar ik heb liever beeldvullend (en dan bedoel ik natuurlijk niet 4:3).
    Open matte is op zich niet zo heel erg, maar het is en blijft niet het origineel beeld, dus liever niet.

  13. #13

    Standaard

    Puur uit nieuwsgierigheid, aangezien ik totaal geen verstand heb van beeldformaten: wat is er dan precies mis mee?
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Puur uit nieuwsgierigheid, aangezien ik totaal geen verstand heb van beeldformaten: wat is er dan precies mis mee?
    Dutch FilmWorks brengt de film uit met een beeldformaat van 1.78:1, terwijl het origineel 2.35:1 is. Je mist daardoor beeld of, als het open matte is, krijg je boven en onder beeld erbij dat je niet hoort te zien.

  15. #15

    Standaard

    Helder! En wat is open matte?
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Honden zijn het, daar bij DFW!!!!!!!!!!!!!

    De uitgave ziet er op zich prachtig uit, maar wel het verkeerde beeld
    dus: NEEN, NEEN, NEEN en nog eens NEEN.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Ik voorspelde het al,weer het beeld verkracht.kap daar is mee DFW of stop helemaal en laat het uitbrengen aan A-Film over.
    A-Film verknipt het beeld ook wel eens (The Descent), maar wel een heel stuk minder.
    Das dan ook de enige titel,meer zou ik er echt niet weten.
    A-film is een top uitgever voor mij,daar kunnen een hoop Nederlandse uitgevers nog wat van leren.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    A-film is een top uitgever voor mij,daar kunnen een hoop Nederlandse uitgevers nog wat van leren.
    Ben ik het zeer mee eens!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  20. #20

    Standaard

    Wat beeldformaten betreft is RCV ook een goede uitgever. Verder is het echter belabberd.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Wat beeldformaten betreft is RCV ook een goede uitgever. Verder is het echter belabberd.
    Beeldformaten goede uitgever??????

    You are kidding. Ik heb bij RCV toch ook al een hoop verknipte rotzooi gezien. Die nemen het ook niet zo nauw met de beeldformaten.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard68
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Wat beeldformaten betreft is RCV ook een goede uitgever. Verder is het echter belabberd.
    Beeldformaten goede uitgever??????

    You are kidding. Ik heb bij RCV toch ook al een hoop verknipte rotzooi gezien. Die nemen het ook niet zo nauw met de beeldformaten.
    Eigenlijk alleen bij de cheapo (TV) en in het verleden (Jackie brown, A long kiss goodnight, etc) was/is het vaak 4:3, maar bij de nieuwere films kan ik het me eigenlijk niet herinneren dat ze een FU versie hebben..

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brian2
    Misschien is het gewoon open matte, en persoonlijk vind ik daar niks mis mee. Ik snap dat het niet de bedoeling van de regisseur was, maar ik heb liever beeldvullend (en dan bedoel ik natuurlijk niet 4:3).
    Nou, dan ben je geen echte filmliefhebber... Tevens door een open matte wordt de hele compositie verkloot, waardoor de film een stuk minder kan zijn omdat compositie ook voor een groot deel bijdraagt aan sfeer..

    Ik wil gewoon dat ze het orginele formaat gebruiken (en dan ook graag de ondertiteling wat kleiner en in beeld (ofwel niet deels in beeld en deels in het zwart.. aargh).. Ik heb liever een 4:3 letterbox versie (waarbij het formaat wel het orginele formaat is) dan een 16:9 P&S of Open matte...
    Vergeet niet dat bij deze open matte versie vaak wel iets aan de zijkant wegvalt..

    Ik vraag me echt af wat zo'n master nu werkelijk kost....

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre
    Nou, dan ben je geen echte filmliefhebber... Tevens door een open matte wordt de hele compositie verkloot, waardoor de film een stuk minder kan zijn omdat compositie ook voor een groot deel bijdraagt aan sfeer..

    Ik wil gewoon dat ze het orginele formaat gebruiken (en dan ook graag de ondertiteling wat kleiner en in beeld (ofwel niet deels in beeld en deels in het zwart.. aargh).. Ik heb liever een 4:3 letterbox versie (waarbij het formaat wel het orginele formaat is) dan een 16:9 P&S of Open matte...
    Vergeet niet dat bij deze open matte versie vaak wel iets aan de zijkant wegvalt..

    Ik vraag me echt af wat zo'n master nu werkelijk kost....
    Dus als je geen problemen hebt met open matte, dan ben je geen film liefhebber? Wat een onzin! Dan ben je eerder geen azijnpisser.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •