Pagina 8 van 34 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 843 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nagil Bekijk bericht
    Ah het nederlandse deel ja. Mijn excuses, dat zal idd in februari uitkomen. Maar ik wil je toch waarschuwen voor een snel schrijftempo van boek 6. De man is al zo rijk als het maar zijn kan en sinds 2000 schrijft hij gewoon in de laagste versnelling. Zelf zegt hij dat hij 'hoopt' het boek in 3 jaar te kunnen schrijven, maar mijn ervaring met zijn zelfgestelde deadlines doet mij denken dat hij er wel weer 5 jaar over zal doen. Zie hier een hilarisch jaaroverzicht van zijn boek-updates op zijn website: http://www.iswintercoming.com/grrm-u...hive-t780.html De eerste post met updates gaat over boek 5, de 5e post gaat over updates over boek 4.



    Het is vaste prik dat acteurs een contract voor meerdere seizoenen tekenen, maar ben het verder met je eens dat het een sterk gerucht is.
    Maar de beste man kan denk ik nu ook niet veel anders.. Er is een serie die 7seizoenen moet duren dus hij moet nog 2 boeken schrijven in +-5jaar om de serie niet tegen te houden..

  2. #177

    Standaard

    Het zal in zijn achterhoofd meespelen, maar zijn uitgevers hebben de afgelopen tien jaar ook veel druk op hem uitgeoefend en dat blijkt gewoon niet te werken bij GRRM. Boek 6 kan hij misschien op tijd af krijgen, maar voordat hij boek 7 af heeft zal HBO hem hebben ingehaald. De makers weten het einde al dus ze kunnen de gaten zelf opvullen.

    Ik ben overigens van mening dat de makers na boek 3 (seizoen 3+4) erg van het verhaal gaan afwijken omdat boek 4 + 5 anders erg saaie tv zal opleveren. Dan is het ook geen groot probleem meer als ze de schrijver inhalen.
    De toekomst is zijn schaduw ver vooruit...

  3. #178

    Standaard

    Ik ben ook heel benieuwd of de kijkers zullen kunnen omgaan met de vrij massale sterfte van hoofdpersonen uit de eerste boeken. Boek 4 behandelt voornamelijk de gebeurtenissen rondom een aantal bijfiguren uit de eerdere boeken. Ik vrees dat er veel mensen zullen afhaken en de kijkcijfers terug gaan lopen
    Who buys DVD's anyway? :)

  4. #179

    Standaard

    De dvd versie krijgt afwijkende covers met de HMV exclusive:


  5. #180

    Standaard

    Trailer van seizoen 2.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Trailer van seizoen 2.
    zegt niet veel
    gelukkig
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  7. #182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    zegt niet veel
    gelukkig
    Natuurlijk niet bijster spannend als je de boeken al gelezen hebt...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Natuurlijk niet bijster spannend als je de boeken al gelezen hebt...
    ik heb ze niet gelezen, gebeurd er dan niet veel toch?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    ik heb ze niet gelezen, gebeurd er dan niet veel toch?
    Ja, maar ik bedoel dat de trailer niet zo veel heel nieuwe dingen onthult. Wat er fijn aan is dat je op enkele namen nu gezichten kan plakken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #185

  11. #186

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wie gaat 'm niet kopen?
    Moi, ik heb toch geen tijd voor series.

    Moet we zeggen dat die screenshots er fantastisch uitzien...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Moi, ik heb toch geen tijd voor series.

    Moet we zeggen dat die screenshots er fantastisch uitzien...
    Dat is onzin Pep, voor de tijd die je voor seizoen 1 kwijt bent, kun je 5 films kijken.
    Dus 5 films minder, en kijk eens! Je bent er al .

    De serie is zo mooi (heb 'm al eerder gezien), dat je het ook al een lange film kunt zien .

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wie gaat 'm niet kopen?

    Review blu-ray.com
    En ik ook niet.
    Ik vind het een mooie serie. Ga seizoen 2 ook zeker kijken, maar ik vind het het kopen niet waard. Voor mij een geval van 1x kijken is genoeg.

    Maar smaken verschillen, want de series die ik ooit wel gekocht heb zullen jou misschien niet interesseren
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  15. #190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Moi, ik heb toch geen tijd voor series.

    Moet we zeggen dat die screenshots er fantastisch uitzien...
    Ieder het zijne natuurlijk, maar Pep je doet jezelf te kort, het is een geweldige serie.
    Het kijkt als een film bijna, en of je nu de 3 dc kijkt van lord of the rings of seizoen 1 van game of trones. Kwa tijd net zo lang.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  16. #191

    Standaard

    Ik heb het idee dat men mij wil overhalen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik heb het idee dat men mij wil overhalen
    Dat is toch niet waar pep.

    Wist je trouwens, dat je voor een iets hogere prijs dan een enkele Screen Archive blu-ray, het complete eerste seizoen van Game of Thrones op blu-ray hebt ?

  18. #193

    Standaard

    Nog 'n trailer van het komende seizoen. Ons aller Carice is in een paar blink-and-you'll-miss-it fragmenten te zien.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  19. #194

    Standaard

    Is de USA versie van Game of Thrones regio vrij? Zag dat er Nederlandse subs opzaten volgens amazon.com. Maar vraag me af of ik hem wel kan afspelen. Mooie prijs ook.

  20. #195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul H. Bekijk bericht
    Is de USA versie van Game of Thrones regio vrij?
    Gegeven dat het een Warner-uitgave is, is die kans wel vrij hoog, ja. Anders moet je eens op amazon.co.uk (gratis making of-bonusdisc) of play.com (gratis fotoboek) kijken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #196

    Standaard

    Heb al een item aangemaakt in de pricewatch. Maar om te voorkomen dat je het mist, Wehkamp heeft seizoen 1 blu-ray nu in de aanbieding voor €31,99 + verzendkosten (€1.95).
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #197

    Standaard

    Ik ga toch voor de extra disc van amazon uk .

  23. #198

    Standaard

    Mijne is geshipped 8)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ga toch voor de extra disc van amazon uk .
    Kan me dit wel voorstellen, maar zo'n extra disc is dan wel duur (ca. 10 euro). Vermoedelijk is die binnen een paar weken gratis te downloaden.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Kan me dit wel voorstellen, maar zo'n extra disc is dan wel duur (ca. 10 euro). Vermoedelijk is die binnen een paar weken gratis te downloaden.
    Ik heb 'm vroeg besteld en er was toen een speciale code, waardoor de prijs hetzelfde was als de reguliere editie.

    Edit: hij is zelfs al onderweg zie ik!
    Laatst aangepast door rogue : 04-03-2012 om 15:03

Pagina 8 van 34 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •