Pagina 7 van 34 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 843 worden weergegeven.
  1. #151

  2. #152

    Standaard

    Alle details voor de blu-ray/DVD release (6 maart, US): http://insidetv.ew.com/2011/11/30/game-of-thrones-dvd/

    Lekker veel extra's en mooie vormgeving.
    Laatst aangepast door Nagil : 30-11-2011 om 23:17
    De toekomst is zijn schaduw ver vooruit...

  3. #153

    Standaard

    Zeker aanschaf! Overigens heeft HBO blijkbaar een derde en vierde seizoen besteld. Martin mag voort gaan schrijven aan deel zes!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Zeker aanschaf! Overigens heeft HBO blijkbaar een derde en vierde seizoen besteld. Martin mag voort gaan schrijven aan deel zes!
    Dat is enkel nog een gerucht, ik ga er van uit dat HBO even de dvd/bluray verkoop en de nieuwe kijkcijfers afwacht.
    De toekomst is zijn schaduw ver vooruit...

  5. #155

    Standaard

    NL subs op het eerste seizoen van Game of Thrones (UK)
    http://www.amazon.co.uk/Game-of-Thro...A3P5ROKL5A1OLE

    Info is op meer bronnen te vinden dus het zal wel kloppen

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    NL subs op het eerste seizoen van Game of Thrones (UK)
    http://www.amazon.co.uk/Game-of-Thro...A3P5ROKL5A1OLE

    Info is op meer bronnen te vinden dus het zal wel kloppen
    En de serie is te pre-orderen. Ik heb het maar vast besteld.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  7. #157

    Standaard

    5 maart? Au dat is nog lang...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    5 maart? Au dat is nog lang...
    In nederland is zelfs helemaal nog geen release datum bekend!

  9. #159

    Standaard

    Welke kies je....

    De reguliere



    De amazon uk exclusive met bonus disc



    De Play exclusive met boek



    Kijk nog in de pricewatch voor een kortingscode!

  10. #160

    Standaard

    Als het goed is kun je 2 pond korting krijgen bij Amazon met deze code: THRNGAME. Toch neig ik naar dat fotoboek...
    De toekomst is zijn schaduw ver vooruit...

  11. #161

    Standaard

    Wat een serie! Geweldige verrassing voor mij. Deze koop ik dus ook meteen op Blu-ray. Het is wel moeilijk om te kiezen. Aan de ene kant is een extra disc altijd leuk, maar een fotoboek is ook altijd leuk om te bladeren. Hopelijk krijgt de UK ook dezelfde verpakking als USA, want die is toch wel om te smullen vind ik!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nagil Bekijk bericht
    Als het goed is kun je 2 pond korting krijgen bij Amazon met deze code: THRNGAME. Toch neig ik naar dat fotoboek...
    Dat heb ik in de post voor die van jou gepost ....

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Wat een serie! Geweldige verrassing voor mij. Deze koop ik dus ook meteen op Blu-ray. Het is wel moeilijk om te kiezen. Aan de ene kant is een extra disc altijd leuk, maar een fotoboek is ook altijd leuk om te bladeren. Hopelijk krijgt de UK ook dezelfde verpakking als USA, want die is toch wel om te smullen vind ik!
    Heb je daar fotos van dan ?

  14. #164
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 09-12-2011 om 09:38

  15. #165

    Standaard

    Link doet het niet, je mag vast niet hotlinken .

    Edit: nu wel na aanpassing.
    Laatst aangepast door rogue : 09-12-2011 om 09:47

  16. #166

    Standaard

    De usa versie is het zelfde als de duitse dus! Dan zal met een beetje geluk de UK versie en misschien wel de NL versie het zelfde zijn!

  17. #167

    Standaard

    Twee weken geleden het volgende deel van de boekenserie binnengekregen, en het deel daarop staat gepland voor februari 2012. Toeval dat deze boeken juist in deze periode uitkomen nadat de serie jaren heeft stilgelegen?
    Who buys DVD's anyway? :)

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door E@gle Bekijk bericht
    Twee weken geleden het volgende deel van de boekenserie binnengekregen, en het deel daarop staat gepland voor februari 2012. Toeval dat deze boeken juist in deze periode uitkomen nadat de serie jaren heeft stilgelegen?
    Haha, dream on. Boek 6 zal waarschijnlijk niet voor 2016 in de winkels liggen. De schrijver moet er zelfs nog aan beginnen (al heeft hij wel wat hoofdstukken van boek 5 vooruitgeschoven, dus in principe is hij al begonnen).

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat heb ik in de post voor die van jou gepost ....
    ah sorry, laatste zinnetje had ik even gemist!
    De toekomst is zijn schaduw ver vooruit...

  19. #169

    Standaard

    Op winter-is-coming is een eerste teaser van het tweede seizoen te zien.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  20. #170

    Standaard

    Heb de blu-ray in pre-order genomen. De - nog ongeziene - downloads vervolgens verwijderd van de harde schijf.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Op winter-is-coming is een eerste teaser van het tweede seizoen te zien.
    Kunt beter hier kijken: http://www.makinggameofthrones.com/

    Deze site is van HBO zelf en dus altijd sneller en meer te zien

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Kunt beter hier kijken: http://www.makinggameofthrones.com/

    Deze site is van HBO zelf en dus altijd sneller en meer te zien
    De site is weliswaar van HBO, maar niet sneller. Winter-is-coming.net is overal snel bij en heeft al het nieuws omtrent de serie in tegenstelling tot de HBO-site die bij lange na niet alles bericht.
    De toekomst is zijn schaduw ver vooruit...

  23. #173

    Standaard

    Dromen is niet nodig, het volgende boek staat gewoon gepland voor 23 februari, is ook al te pre-orderen. Het is welliswaar het tweede deel van boek 5, maar niettemin het volgende boek in de serie. Ik vermoed overigens dat het schrijftempo van deel 6 flink zal toenemen t.o.v. deel 5, ik denk dat de dollartekentjes van de serie voor veel inspiratie gaan zorgen bij mijnheer Martin

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nagil Bekijk bericht
    Haha, dream on. Boek 6 zal waarschijnlijk niet voor 2016 in de winkels liggen. De schrijver moet er zelfs nog aan beginnen (al heeft hij wel wat hoofdstukken van boek 5 vooruitgeschoven, dus in principe is hij al begonnen).



    ah sorry, laatste zinnetje had ik even gemist!
    Who buys DVD's anyway? :)

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nagil Bekijk bericht
    Dat is enkel nog een gerucht, ik ga er van uit dat HBO even de dvd/bluray verkoop en de nieuwe kijkcijfers afwacht.
    Mwah, wel een sterk gerucht. Tijdje terug zag ik een interview met Carice van Houten. Die heeft een vaste rol in seizoen 2. Toen werd er gezegd dat haar contract voor langer dan 1 seizoen was.

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door E@gle Bekijk bericht
    Dromen is niet nodig, het volgende boek staat gewoon gepland voor 23 februari, is ook al te pre-orderen. Het is welliswaar het tweede deel van boek 5, maar niettemin het volgende boek in de serie. Ik vermoed overigens dat het schrijftempo van deel 6 flink zal toenemen t.o.v. deel 5, ik denk dat de dollartekentjes van de serie voor veel inspiratie gaan zorgen bij mijnheer Martin
    Ah het nederlandse deel ja. Mijn excuses, dat zal idd in februari uitkomen. Maar ik wil je toch waarschuwen voor een snel schrijftempo van boek 6. De man is al zo rijk als het maar zijn kan en sinds 2000 schrijft hij gewoon in de laagste versnelling. Zelf zegt hij dat hij 'hoopt' het boek in 3 jaar te kunnen schrijven, maar mijn ervaring met zijn zelfgestelde deadlines doet mij denken dat hij er wel weer 5 jaar over zal doen. Zie hier een hilarisch jaaroverzicht van zijn boek-updates op zijn website: http://www.iswintercoming.com/grrm-u...hive-t780.html De eerste post met updates gaat over boek 5, de 5e post gaat over updates over boek 4.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Mwah, wel een sterk gerucht. Tijdje terug zag ik een interview met Carice van Houten. Die heeft een vaste rol in seizoen 2. Toen werd er gezegd dat haar contract voor langer dan 1 seizoen was.
    Het is vaste prik dat acteurs een contract voor meerdere seizoenen tekenen, maar ben het verder met je eens dat het een sterk gerucht is.
    De toekomst is zijn schaduw ver vooruit...

Pagina 7 van 34 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •