Pagina 6 van 34 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 843 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Vind het een geweldige serie, probeer het volledig los te zien van de boeken. George R.R. Martin is mijn favoriete schrijver dus probeer niet als een fan de boeken te vergelijken met de serie. Serie staat juist goed op zijn eigen benen, maar denk wel dat als je de boeken hebt gelezen je de vele karakters beter kunt plaatsen.

  2. #127

    Standaard

    Ik heb net episode negen gekeken en alles wat ik kan zeggen is `Wow dat had ik niet verwacht'' Topseries in elke opzicht

    Vince.

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vince curtin Bekijk bericht
    Ik heb net episode negen gekeken en alles wat ik kan zeggen is `Wow dat had ik niet verwacht'' Topseries in elke opzicht

    Vince.
    Hier precies hetzelfde. Dat is dan wel weer fijn als je de boeken niet gelezen hebt, dan komen dit soort verrassingen goed over.

  4. #129

    Standaard

    Ik ga nog een weekje wachten en er dan 4 achter elkaar kijken! Jay!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #130

    Standaard

    Aflevering 9, wow! Als HBO op deze voet verder gaat met deze serie, gaat het echt epische proporties aannemen.

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ik ga nog een weekje wachten en er dan 4 achter elkaar kijken! Jay!
    Ik ben door drukte blijven steken op 2 afleveringen.

    Twijfel nog of ik er zometeen 8 achter elkaar kijk of dat ik het een beetje verdeel in de aanloop naar boek 5...
    Send a maniac to catch a maniac...

  7. #132

    Standaard

    Nog even wachten tot maandag en dan kijk ik de laatste 4 afleveringen ineens. Word een leuke avond.

  8. #133

    Standaard

    Aflevering 10 :O en nu begint het ijle langen wachten op seizoen 2 pfff!

  9. #134

    Standaard

    Wat een finale inderdaad, prachtig. Ik ben reeds begonnen aan boek 1. Seizoen 2 komt in April 2012 waarschijnlijk. Een absolute, dikke aanrader deze serie die de komende jaren voor veel plezier zal gaan zorgen!

  10. #135

    Standaard

    Moet eerlijk bekennen dat ik de laatste aflevering niet heel briljant vond. Zeker niet slecht, maar had er iets meer van verwacht. Vond dit eerste seizoen verder prima, af en toe wel wat mindere afleveringen en was saaie momenten, maar over zijn geheel zeer vermakelijk zoals je van HBO inmiddels mag verwachten.

  11. #136

    Standaard

    Geweldige series..kom maar op met de volgende

    gr,Vince.

  12. #137

    Standaard

    Zo, eindelijk afgezien. Goede serie, maar vond het pas vanaf aflevering 6 echt goed worden. Minder geouwehoer en meer actie. Er kwam voor mij meer evenwicht in.

    Goed geacteerd, mooie settings en een geweldig mooi einde van het 1e seizoen. Ook ik kijk alweer uit naar seizoen 2.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  13. #138

    Standaard

    Seizoen 1 zit er hier nu ook op. Zeer de moeite waard, maar kijk vooral uit naar wat nog komen gaat. Wel heel erg jammer dat Sean Bean de serie nu al verlaat . Ik heb de boeken niet gelezen dus dit kwam voor mij als een grote verrassing.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #139

    Standaard

    'Game of Thrones': 'Tudors' Actress Natalie Dormer Joins Cast



    The Tudors actress Natalie Dormer has joined the cast of HBO’s Game of Thrones for the second season, The Hollywood Reporter confirms.

    Dormer, who played Anne Boleyn on the Showtime drama, has been added as a series regular for the epic series based on the George R.R. Martin books.

    Dormer will play Margaery Tyrell, a beautiful and shrewd woman from House Tyrell. She is set to marry King Robert’s brother Renly Baratheon, in part to support his bid to take the Throne from King Joffrey.

    Dormer, repped by ICM and Untitled, was recently cast in the ABC pilot Poe, which the network did not pick up. She also appears in the upcoming Captain America: The First Avenger feature with Chris Evans as Private Lorraine.

    Entertainment Weekly first reported the news.
    Bron: http://www.hollywoodreporter.com/

    Ik vind dit een zéér goeie keuze voor de rol van Marjolij Tyrel.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #140

    Standaard

    Casting voor het 2e seizoen is in volle gang

    Maester Cressen... Oliver Ford Davies
    Davos Seaworth...Liam Cunningham
    Stannis Baratheon...Stephen Dillane
    Melisandre...Carice van Houten
    Brienne...Gwendoline Christie
    Yara (Asha) Greyjoy...Gemma Whelan
    Laatst aangepast door Rood : 20-07-2011 om 09:42

  16. #141

    Standaard

    Las het ook net:

    Carice in Game of Thrones

    Carice van Houten is gecast voor het tweede seizoen van de Amerikaanse medieval-fantasy serie Game of Thrones. Dit meldt het AD woensdag. Na een jaar rust zegt Carice weer helemaal klaar te zijn voor een nieuw avontuur: "Ik heb veel zin om weer te gaan spelen."

    De 34-jarige actrice zal de rol krijgen van Melisandre, een mysterieuze tovenares die tevens als adviseur dient van Stannis Baratheon, de jongere broer van King Robert Baratheon. Eén van de doelen van Melisandre is het opdringen van haar religie aan de rest van de mensheid.

    De Game of Thrones is gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire van de Amerikaanse schrijver George R.R. Martin. De serie draait om zeven adellijke families die strijden om de macht over het mythische land van Westeros. Naar verwachting wordt het tweede seizoen van Game of Thrones in het voorjaar van 2012 uitgezonden op de Amerikaanse zender HBO.

  17. #142

    Standaard

    Carice en Liam Cunningham... waren de mensen achter Game of Thrones waarschijnlijk wel onder de indruk van het gedrocht Black Butterflies.

  18. #143

    Standaard

    Wel opmerkelijk de casting van Carice, zou haar definitieve doorbraak kunnen betekenen hoor!

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Wel opmerkelijk de casting van Carice, zou haar definitieve doorbraak kunnen betekenen hoor!
    Mwah weet ik niet hoor, serie acteurs weten lang niet altijd de overstap te maken naar Hollywood. Misschien is ze ook wel gekozen omdat ze makkelijk uit de kleren gaat, belangrijke eigenschap voor een actrice in Game of Thrones.

    Ze is trouwens de tweede Nederlander momenteel in een HBO productie, Michiel Huisman (waar ik in Nederland nooit fan van was) doet zeer verdienstelijk mee in Treme.

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Wel opmerkelijk de casting van Carice, zou haar definitieve doorbraak kunnen betekenen hoor!
    Als je dit al geen doorbraak mag noemen. Een hoofdrol in HBO serie is nou niet echt alledaags te noemen

    "Ze is in heel seizoen twee te zien", bevestigt haar manager Janey van Ierland. "En zeer waarschijnlijk ook in het derde seizoen, maar dat moeten we nog even afwachten.
    Bron
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  21. #146

    Standaard

    Als ze dit een beetje geloofwaardig kan brengen, want Melisandre is een moeilijke rol, dan is haar broodje gebakken denk ik.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #147

    Standaard

    Je kunt nu (al is de releasedatum niet bekend) de blu-ray bij amazon in de preorder zetten voor $55.

  23. #148

    Standaard

    Geweldige serie, zeg! Ik ken de boeken niet en had nog nauwelijks iets over de serie gehoord/gelezen. Gisteren nietsvermoedend begonnen aan seizoen 1. In twee dagen uitgekeken en héél benieuwd naar seizoen 2.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  24. #149

    Standaard

    Kennen jullie deze Nederlandse Game of Thrones fansite al? Ik probeer hier het meest recente nieuws over deze top serie in het Nederlands te plaatsen.

  25. #150

    Standaard

    Voor wie de boeken nog niet heeft. Deel 1 - 4 zijn nu 17,50€ bij Amazon als Lightning Deal! http://www.amazon.co.uk/gp/product/0...A3P5ROKL5A1OLE

Pagina 6 van 34 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •