Pagina 4 van 34 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 843 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    George R.R. Martin had zich aan A Storm Of Swords een beetje "overschreven". Met 1500+ pagina's voor één deel moest de uitgever ingrijpen...
    Dat heeft hij dus voor A Dance With Dragons weer gedaan, hier een aantal foto's van het manuscript.

  2. #77

    Standaard

    Game of Thrones is inmiddels verlengd voor een tweede seizoen

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Game of Thrones is inmiddels verlengd voor een tweede seizoen
    Heel, maar dan ook heel erg goed nieuws!!!
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  4. #79

  5. #80

    Standaard

    Exclusief interview met George R. R. Martin: http://www.empireonline.com/intervie...w.asp?IID=1251
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  6. #81

    Standaard

    En wat leren we hieruit? Dat er zeker al een seizoen 2 komt. Tegen dit tempo heeft George Martin dus nog een viertal jaren om zijn laatste deel af te krijgen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #82

    Standaard

    Ik ben nu toch wel vrij benieuwd naar deze serie. Ik zag een paar bekende namen voorbijflitsen in de trailer, ziet er fantastisch uit.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  8. #83

    Standaard

    EP2 was weer geweldig! Lekker grimmige sfeer, meer verhaal en wat nieuwe karakters!

  9. #84

    Standaard

    Inderdaad weer een zeer goede tweede aflevering!

  10. #85

    Standaard

    Ik zit er nu naar te kijken IDD een zeer goede begin van deze series

    gr,Vince.

  11. #86

    Standaard

    Vandaag ook maar aan de serie begonnen toen ik zoveel goedschiks erover hoorde en ik moet zeggen dat ik heel erg onder de indruk ben, natuurlijk ziet het er net als bij elke HBO serie weer heel erg goed uit maar het moedigt mij ook gelijk aan om de boeken te gaan lezen want elke week moeten wachten om er achter te komen hoe het verder gaat houd ik niet vol .
    Ikran is not horse!

  12. #87

    Standaard

    Ook aflevering 3 is weer pure kwaliteit! Lekker sfeertje weer

  13. #88

    Standaard

    Ook aflevering 4 was weer top! Met een "spannend" einde kan ik niet wachten op aflevering 5!

    Had wel verwacht dat er meer leven in dit topic zou zijn misschien nog niet genoeg onder de aandacht geweest van mensen. Dat verdiend deze serie wel.

    HBO staat voor pure kwaliteit (kijk maar naar boardwalk empire)

  14. #89

    Standaard

    Het blijft erg goed inderdaad, al had ik bij deze aflevering wel af en toe het gevoel dat er wat meer diepgang in mag. Ik heb nog niet echt de klik met bepaalde karakters kunnen maken en dat vind ik wel jammer.

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ook aflevering 4 was weer top! Met een "spannend" einde kan ik niet wachten op aflevering 5!

    Had wel verwacht dat er meer leven in dit topic zou zijn misschien nog niet genoeg onder de aandacht geweest van mensen. Dat verdiend deze serie wel.

    HBO staat voor pure kwaliteit (kijk maar naar boardwalk empire)
    Ik wacht tot ik het ganse seizoen kan bekijken
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  16. #91

    Standaard

    Gisteravond ook aflevering 4 gekeken. Geweldige sfeer en het volgt het boek heel trouw, hoewel er logischerwijs wel enkele inkortingen of gewijzigde scenes in zitten. In het boek krijgen we veel informatie door gedachten en overwegingen van hoofdpersonen, wat in de serie via dialogen weergegeven moet worden.

    Wel vind ik het vreemd dat in de serie prins Joffrey zo afwijzend en negatief tegen Sansa doet, terwijl hij in het boek nog redelijk normaal tegen haar doet op dat moment.

    Ook jammer dat het riddertoernooi ter ere van Ned Stark als nieuwe Hand zo beperkt is met alleen één joust weergegeven. In het boek is dit veel uitgebreider en echt een hoogtepunt vond ik. Maar ja, met 10 afleveringen moet er nu eenmaal geschrapt worden.

    De confrontatie tussen Catelyn en Tyrion in de herberg aan het einde van de aflevering kwam een beetje uit de lucht vallen vond ik, en ook enigszins afgeraffeld. Tijdsdruk... In het boek was natuurlijk meer ruimte voor spanningsopbouw.

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Haay1971 Bekijk bericht
    Ook jammer dat het riddertoernooi ter ere van Ned Stark als nieuwe Hand zo beperkt is met alleen één joust weergegeven. In het boek is dit veel uitgebreider en echt een hoogtepunt vond ik. Maar ja, met 10 afleveringen moet er nu eenmaal geschrapt worden.
    Het toernooi gaat de volgende aflevering verder, dus er staat ons nog een erg brute scene te wachten.
    De toekomst is zijn schaduw ver vooruit...

  18. #93

    Standaard

    Aflevering 5 wordt al de beste aflevering tot nu toe genoemd! Ben ERG benieuwd en ga hem als het goed is vanavond lekker kijken!

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Haay1971 Bekijk bericht
    Aflevering 5 wordt al de beste aflevering tot nu toe genoemd! Ben ERG benieuwd en ga hem als het goed is vanavond lekker kijken!
    Dit was zeker een zeer goede aflevering! Er zat genoeg actie in

  20. #95

    Standaard

    Ik ben "A Game Of Thrones" gaan lezen toen ik hoorde dat de serie er aan kwam. Een spannend boek, zeker een van de betere fantasy opussen die ik gelezen heb.

    De serie vind ik echter teleurstellend. Misschien is het omdat ik het boek net gelezen heb, maar bij de serie vind ik de personages kleurloos, de vertolkingen niet meer dan adequaat, de productie ongeïnspireerd en er zit weinig tempo in het geheel.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Ik ben "A Game Of Thrones" gaan lezen toen ik hoorde dat de serie er aan kwam. Een spannend boek, zeker een van de betere fantasy opussen die ik gelezen heb.

    De serie vind ik echter teleurstellend. Misschien is het omdat ik het boek net gelezen heb, maar bij de serie vind ik de personages kleurloos, de vertolkingen niet meer dan adequaat, de productie ongeïnspireerd en er zit weinig tempo in het geheel.
    Maarja... boek laat veel over aan je verbeelden! De wat er in de serie zit staat vast!

    Ik heb aflevering 6 gezien en de sfeer zat er weer lekker in. Ik vind alleen dat er wel meer mag gebeuren in de afleveringen. Soms heb je 30min gekeken met alleen maar gelul! Weet niet of er in het boek ook zo weinig "actie" inzit?

  22. #97

    Standaard

    Het is inderdaad een langzame serie, maar dat kan ook niet anders bij een serie die waarschijnlijk over 7 seizoenen (7 boeken) verspreid zal worden. Ze behandelen nu het eerste boek en daarin zullen ook heus wel minder actievolle passages zitten. Ik vond de laatste aflevering iig weer erg goed!

  23. #98

    Standaard

    Ik ken de boeken niet maar werd getipt door een vriend. Een soort LOTR zei hij.
    Nou ik moet zeggen.... erg traag, maar mooie en goede opbouw.
    Goede acteurs, goed verhaal. Het kan ook niet anders dan met deze opbouw dat het naar een enorme climax gaat.... een clash der titanen??
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    een clash der titanen??
    ha, het tweede boek (dat volgend seizoen wordt verfilmd) heet toevallig A Clash of Kings.
    De toekomst is zijn schaduw ver vooruit...

  25. #100

    Standaard

    Ok, grappig.
    Als je de serie zo volgt, is het dan nog leuk om de boeken te lezen?

    Met bijvoorbeeld Dexter doe ik het wel maar weet niet of dit ook nog meerwaarde biedt?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

Pagina 4 van 34 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •