Pagina 31 van 34 EersteEerste ... 212728293031323334 LaatsteLaatste
De resultaten 751 tot 775 van 843 worden weergegeven.
  1. #751

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Maar achteraf gezien (met wat ik nu nog weet van het seizoen), kan ik niet ontkennen dat er momenten zijn die wat te toevallig lijken. Ik kan mij bijvoorbeeld twee momenten voor de geest halen: dat Benjen Stark opeens opdook op het moment supreme en de redding van Sansa/Theon door Brienne. In beide gevallen zaten ze in een groot besneeuwd bosrijk gebied in moeilijke omstandigheden, waar ze elkaar wonder boven wonder tegen het lijf lopen. In jouw voorbeeld met Arya; dan dacht ik ook, zo die is snel genezen, maar dan heb ik mij daar verder niet aan gestoord. Je zou je eigenlijk ook kunnen afvragen hoe Arya aan het gezicht van de dienstmeid komt bij het stuk van Frey (een onschuldige vermoord?), maar ja, misschien ben ik wat GoT betreft wat meer vergevensgezind .
    Dat van Benjen Stark kan ik inmiddels ophelderen. Benjen was opgeroepen door Three-Eyed Raven en hun richting opgestuurd. Ik vraag me verder af of die 'dienstmeid' wel in vaste dienst was bij de Freyes. Walder Frey zei toch 'You're not one of mine'. Hij kende haar dus niet. Zou het niet kunnen zijn dat Arya een aantal gezichten heeft meegenomen uit Braavos?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #752

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Ik zal de grootste noemen die me echt enorm heeft gestoord. Arya die neergestoken wordt door de Waif. Drie á vier keer in haar buik. Daarna valt ze in een vies kanaal. Toevallig is haar enige kennis iemand met medische kennis en een aflevering later rent en springt ze vrolijk door de stad in een achtervolgscene met de Waif.

    Ik vond juist de kracht van GOT altijd het realisme, ondanks alle draken en zombies. Als je neergestoken werd had dat consequenties, de serie is immers gebaseerd op de middeleeuwen. Dat ze het overleeft is één ding, maar dat ze zodra ze wakker is even een raam uitspringt en door de stad rent vind ik belachelijk.
    Heb de afleveringen net bekeken, 7 en 8. Arya wordt neergestoken in aflevering 7, vervolgens is in het begin van aflevering 8 de scene waar ze wordt opgevangen in het huis en gaat slapen. Dan komen er diverse ander scenes die een tijdsverloop suggereren. Aan het slot van aflevering 8 zie je Arya ontwaken. Vervolgens zie je de achtervolging. Opvallend is dat in het begin van de achtervolging zij komt te vallen, op haar buik. Zij bloedt niet. Pas later valt zij opnieuw en begint dan te bloeden in de buik. Dit suggereert dat haar buikwonden aan het genezen waren en pas door de latere valpartij weer toen zijn gegaan. Dus haar genezing vindt niet in 24 uur plaats, maar nam meer tijd in beslag.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #753

    Standaard

    Inmiddels hele seizoen 6 opnieuw bekeken. Je merkt toch dat in de loop van de weken je bepaalde dingen bent vergeten. Het herkijken in twee avonden vergroot het plezier van het kijken naar de serie.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #754

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Maar ook het feit dat Arya een taart maakt van die 2 personen die ze vermoordt vond ik wat stom geschreven. Daar had ze blijkbaar tijd voor? En waarom zou ze dat doen? Puur "Shock-value" voor het kijkende publiek, maar er zit verder geen enkele logica achter.
    Geen logica maar puur wraak; die twee zonen van Frey hadden haar schoonzuster met baby en haar moeder vermoord tijdens de 'red wedding'.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #755

    Standaard

    Dank je voor de ophelderingen Pieter ; zo'n tweede kijkbeurt (en zeker achter elkaar) doet wonderen!

  6. #756

    Standaard

    Seizoen 6 zal waarschijnlijk eerder op blu-ray verschijnen. Namelijk in november. Dit omdat het nieuwe seizoen langer op zich zal late wachten.

  7. #757

    Standaard

    Nou, de kogel is door de kerk. Seizoen 7 komt met 7 episodes in de zomer pas uit...

  8. #758

  9. #759

  10. #760

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    En terwijl seizoen 6 zo'n vrolijke boel was !

  11. #761

    Standaard

    Jim Broadbent in nieuw seizoen Game of Thrones

    zie: http://www.telegraaf.nl/filmenuitgaa...Thrones__.html
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #762

  13. #763

    Standaard



    Game of thrones krijgt er een nieuwe koningin bij: de legendarische actrice Angela Lansbury (90) gaat een gastrol spelen in het zevende seizoen van de serie.

    Volgens de site Games Radar willen de makers Lansbury maar wat graag naar Ierland halen zodat ze haar opwachting kan maken in twee van de zeven afleveringen. Er moet dan wel snel gewerkt worden, want Angela zou slechts ingeroosterd zijn voor vier dagen werk. Doorgaans neemt het opnemen van één aflevering al een week in beslag

  14. #764

    Standaard


    De makers van Game of Thrones hebben zaterdagnacht de eerste Emmy's in de wacht gesleept.


    Bij de uitreiking van de Creative Arts Emmy Awards won de HBO-serie negen prijzen voor onder meer casting, stunts, make-up, kostuums en visuele effecten.

  15. #765

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht


    Game of thrones krijgt er een nieuwe koningin bij: de legendarische actrice Angela Lansbury (90) gaat een gastrol spelen in het zevende seizoen van de serie.

    Volgens de site Games Radar willen de makers Lansbury maar wat graag naar Ierland halen zodat ze haar opwachting kan maken in twee van de zeven afleveringen. Er moet dan wel snel gewerkt worden, want Angela zou slechts ingeroosterd zijn voor vier dagen werk. Doorgaans neemt het opnemen van één aflevering al een week in beslag
    Het blijkt niet te kloppen: http://tvseriesfinale.com/tv-show/ga...-season-seven/

  16. #766

  17. #767

    Standaard

    Ed Sheeran? Ik wist niet dat er in Game Of Thrones tuinkabouters meespeelden...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #768

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ed Sheeran? Ik wist niet dat er in Game Of Thrones tuinkabouters meespeelden...
    Is niet de eerste keer dat muziek artiesten in de serie een cameo hebben. (Will Champion, Of Monsters and Men, Sigur Ròs,...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  19. #769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ed Sheeran? Ik wist niet dat er in Game Of Thrones tuinkabouters meespeelden...
    En Tyrion Lannister dan?!?
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  20. #770

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    En Tyrion Lannister dan?!?
    Da's geen TUINkabouter, hè...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #771

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Is niet de eerste keer dat muziek artiesten in de serie een cameo hebben. (Will Champion, Of Monsters and Men, Sigur Ròs,...
    Muziekartiest? Waar dan? Ik dacht dat het over Ed Sheeran ging...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #772

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Muziekartiest? Waar dan? Ik dacht dat het over Ed Sheeran ging...
    Wees blij dat ze Bieber of de Romeo's er niet in laten voorbij wandelen...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  23. #773

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Wees blij dat ze Bieber of de Romeo's er niet in laten voorbij wandelen...
    Bieber werd toch vergiftigd op zijn eigen trouwfeest? ???
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #774

    Standaard

    Ik ben benieuwd of ze de prijzen van de blu-ray's ook gaan aanpassen voor de komende 2 seizoenen, nu er minder afleveringen zijn .

  25. #775

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd of ze de prijzen van de blu-ray's ook gaan aanpassen voor de komende 2 seizoenen, nu er minder afleveringen zijn .
    Ik denk het niet. Heeft Warner Bros met de laatste seizoenen van Fringe en Person of Interest, die 13 ipv 22/23 afleveringen hadden ook niet gedaan.

Pagina 31 van 34 EersteEerste ... 212728293031323334 LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •