Pagina 27 van 34 EersteEerste ... 17232425262728293031 ... LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 843 worden weergegeven.
  1. #651

    Standaard

    Azor Ahai! Azor Ahai! Azor Ahai...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #652

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Azor Ahai! Azor Ahai! Azor Ahai...
    Laten we het hopen! En wat duidelijkheid betreft R+L. Het is TE toevallig, dat het nu ineens de laatste tijd wordt aangehaald....

  3. #653

    Standaard

    Weet iemand wanneer het vijfde seizoen eigenlijk op Blu-ray verschijnt. Kan nergens een releasedatum vinden.
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  4. #654

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mad dog Bekijk bericht
    Weet iemand wanneer het vijfde seizoen eigenlijk op Blu-ray verschijnt. Kan nergens een releasedatum vinden.
    Normaal is dat midden februari. Al staat er op amazon.co.uk 14 maart.

  5. #655

    Standaard

    Zo lang nog!! Had gehoopt op rond de kerst.
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  6. #656

    Standaard

    Onder welke steen heb jij geleefd afgelopen jaren? T is altijd een maandje voor t volgende seizoen begint bij GoT...

  7. #657

    Standaard

    A Bad Lip Reading of Game of Thrones:

    https://www.youtube.com/watch?v=5Krz...ature=youtu.be
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  8. #658

    Standaard

    Bol.com bied wederom een exclusieve zwarte cover Dat wordt dus de 5de zwarte cover voor mij

  9. #659

  10. #660

    Standaard

    Stond allang in de pre order hoor. Deed vandaag eens ff mn bestelstatussen bekijken en zag de cover. Denk deel t ff

  11. #661

    Standaard

    Lelijke cover ik ga voor de standaard editie. En nee ik heb het topic niet gevolgd...

  12. #662

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Lelijke cover ik ga voor de standaard editie. En nee ik heb het topic niet gevolgd...
    ieder zn ding. Ik heb liever allemaal zwarte ruggen naast elkaar dan een regenboog aan kleuren. Naast dat kan je de cover ook er af laten als ik de omschrijving mag geloven.

  13. #663

  14. #664

  15. #665

  16. #666

    Standaard

    Wel, dat was S06E01 :P geen antwoorden op vragen deze aflevering. Volgende week beter hopelijk

  17. #667

    Standaard

    Hou, aub er rekening mee dat een boel mensen deze aflevering pas vanavond zien.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #668

    Standaard

    De thread heeft de waarschuwing let op spoilers. Dus je bent sowieso gewaarschuwd. Als ie is uitgezonden, waar ook in de wereld, moet je hier wegblijven als je niet bij bent. Zo simpel is het.

  19. #669

    Standaard

    We kunnen toch wel spoilertags gebruiken? Al heb je gelijk dat het nu logisch is dat je hier beter niet kunt kijken als er net een deel is uitgezonden als je dat deel niet hebt gezien; de posts zullen dan ongetwijfeld over dat deel gaan.

    Wel weer een bloederige aflevering.
    De grootste vraag hebben ze nog niet beantwoord: wat gebeurt er met Jon Snow? Nog steeds is het mogelijk dat onze Carice hem tot leven gaat wekken. Ze zag er trouwens goed uit op het laatst . Bij sommige vrouwen is het als ze de make-up afdoen, bij haar de ketting .
    Eén moment vond ik wel een stuk minder trouwens; Brianne die uit het niets opdook in niemandsland om Sansa te hulp te schieten. Ach ja, we gaan er maar vanuit dat ze de hele tijd Sansa's achtervolgers gevolgd heeft.

    Op het moment zijn alle verhaallijnen wel interessant trouwens.

    Al bij al een sterk deel en de zaadjes voor weer een sterk seizoen zijn geplant.

  20. #670

    Standaard

    Ik verwacht nog wel dat Jon Snow weer tot leven zal komen. Waarom anders zo lang stilstaan bij een dode/ hem niet meteen begraven? Denk dat onze zwangere Carice haar leven voor hem op zal offeren Ben ook erg benieuwd naar de verhaallijn van Bran, hopelijk volgende week!

  21. #671

    Standaard

    Gisteravond zag ik deze praatshow ook langskomen op HBO: http://tvseriesfinale.com/tv-show/af...fter-show-now/
    Het voegde m.i. weinig toe.

    Edit: Bedenkers zijn al bezig met het schrijven van het slot. Seizoen 7 mogelijk laatste seizoen: http://tvseriesfinale.com/tv-show/ga...act-hbo-drama/
    Laatst aangepast door martwout : 28-04-2016 om 12:04

  22. #672

    Standaard

    After the Thrones moet ik nog kijken; lijkt mij niet bijzonder, maar ik wil het wel een keertje kijken.

  23. #673

    Standaard

    Zo, met episode 2 komt de gang er weer iets beter in! Weer wat dooie en onthullingen.

    Leuke flashback en waarschijnlijk was dit de eerste kleine flashback voor het achtergrond verhaal van Roberts Rebellion en daarmee waarschijnlijk ook de onthulling van R+L=J? Afwachten maar tot de echt inhoudelijke flashbacks denk ik...
    Laatst aangepast door Chris W : 03-05-2016 om 09:28

  24. #674

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Voor het eerst dat we nu een flashback te zien krijgen..
    Niet waar.

  25. #675

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Niet waar.
    Je vergeet inderdaad de openingsscène van seizoen 5 met Maggy the Frog.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 27 van 34 EersteEerste ... 17232425262728293031 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •