Pagina 23 van 34 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 843 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Hoe Game Of Thrones zal eindigen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #552

    Standaard

    Haha! Nice one! Wie weet

  3. #553

    Standaard

    Teleurstellende episode was het ...

  4. #554

    Standaard

    Helemaal niet mee eens, ik vond het een verademing dat ze eens uitgebreid de tijd namen om één facet/locatie uit te lichten. Verder een briljante manier om de spanning op te bouwen naar de laatste aflevering. Erg goed vermaakt met deze aflevering.

  5. #555

    Standaard

    De helft van mijn voorspelling is overigens uitgekomen. Volgende week nu nog de andere helft...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #556

    Standaard

    Inmiddels twee afleveringen gezien van het vierde seizoen, dus met opzet niets van de spoilers gelezen hierboven. Vond de afleveringen weer heel erg veel over de Lannisters gaan. Iets teveel naar mijn smaak. Hopelijk wordt dit minder en wordt de balans beter tussen alle personages. Ook dit seizoen tot nu toe weer veel scenes waarin ik dacht, wat voegen die toen aan de gehele verhaallijn. Het kan allemaal sneller lijkt me en wat minder uitgerekt. We zitten nota bene al meerdere seizoenen te kijken naar Daenerys Targaryen die aan het lopen is met haar leger en Bran die onderweg is naar wie weet waar. Ook nog steeds geen White Walkers. Van mij mag het tempo er wel eens in gaan komen onderhand, anders geef ik er maar de brui aan denk ik.

  7. #557

    Standaard

    Dit is het beste seizoen tot nu toe Marcel, geloof me.

  8. #558

    Standaard

    Dat beloofd wat! Ik zal deze sowieso wel afkijken.

  9. #559

    Standaard

    White Walkers blijven vooralsnog een beetje afwezig Marcel. Maar in de boeken is er ook niet veel meer bekend helaas. Dus vraag mij af wanneer we er weer wat van mogen gaan zien...

  10. #560

    Standaard

    Das jammer want daar ben ik wel erg benieuwd naar. Wie het zijn, hoe ze zo gekomen enz enz. Trouwens weer een paar afleveringen gezien en daar kwamen ze even in voor. Eentje haalde een geofferde baby op en bracht hem naar enkele anderen. De soort van leider, zo zag hij er tenminste uit, raakte de baby aan en die veranderde. Was weer een mooi stukje om te zien.

  11. #561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Das jammer want daar ben ik wel erg benieuwd naar. Wie het zijn, hoe ze zo gekomen enz enz. Trouwens weer een paar afleveringen gezien en daar kwamen ze even in voor. Eentje haalde een geofferde baby op en bracht hem naar enkele anderen. De soort van leider, zo zag hij er tenminste uit, raakte de baby aan en die veranderde. Was weer een mooi stukje om te zien.
    Wel, dat fragment dat je noemt is vooralsnog het enige waar de televisieserie blijkbaar vooruit loopt op de boeken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #562

    Standaard

    Vooruit loopt of afwijkt?

  13. #563

    Standaard

    Blijkbaar vooruit loopt volgen winteriscoming.nl
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #564

    Standaard

    Dus de schrijver past zijn boeken aan aan de schrijvers van de serie? Dat is best apart te noemen.

  15. #565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Dus de schrijver past zijn boeken aan aan de schrijvers van de serie? Dat is best apart te noemen.
    Dat heb ik niet gezegd.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #566

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Dus de schrijver past zijn boeken aan aan de schrijvers van de serie? Dat is best apart te noemen.

    Dit vinden Werner en ik nogal een aparte conclusie.

  17. #567

    Standaard

    De laatste aflevering gaat 66 minuten duren. En in tegenstelling tot bij eerdere seizoenen is het geen kwestie van gas terugnemen na een knetterende voorlaatste aflevering; Er wordt nog het een en ander aan spektakel voorgeschoteld.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  18. #568

    Standaard

    Geen Stoneheart...

  19. #569

    Standaard

    Sst! Geen spoilers pls, want heb hem nog niet gezien...

  20. #570

    Standaard

    Goed einde wat mij betreft en een mooie opmars naar seizoen 5.

  21. #571

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Geen Stoneheart...
    Damn!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Sst! Geen spoilers pls, want heb hem nog niet gezien...
    Joh, ga dan niet in dit topic zitten.

  23. #573

    Standaard

    Game Of Thrones season 4


    HBO Home Entertainment has officially announced the Blu-ray release of Game of Thrones: The Complete Fourth Season, which includes a variety of bonus features that further explores the characters, families and politics that populate the richly drawn world of George R.R. Martin's Westeros. The fourth season streets on February 17, 2015.

    Season Four of the hit HBO series, which broke ratings records and topped The Sopranos to become the most popular show in the network's history, was nominated for 19 Emmy awards including Outstanding Drama Series, Outstanding Supporting Actor in a Drama Series (Peter Dinklage) and Outstanding Supporting Actress in a Drama Series (Lena Headey). One of the best-selling TV on BD/DVD titles in each of its years of release, Game of Thrones is based on the best-selling book series "A Song of Ice and Fire."

    The fourth season of stars Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Aidan Gillen (Petyr "Littlefinger" Baelish), Iain Glen (Jorah Mormont), Kit Harington (Jon Snow), Maisie Williams (Arya Stark), Isaac Hempstead Wright (Bran Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Jack Gleeson (Joffrey Baratheon), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Rory McCann (Sandor "The Hound" Clegane), Charles Dance (Tywin Lannister), Jerome Flynn (Bronn), Conleth Hill (Varys), John Bradley (Samwell Tarly), Gwendoline Christie (Brienne of Tarth), James Cosmo (Commander Mormont), Stephen Dillane (Stannis Baratheon), Carice van Houten (Melisandre), Liam Cunningham (Davos Seaworth), Sibel Kekilli (Shae), Rose Leslie (Ygritte), Natalie Dormer (Margaery Tyrell), Ciarán Hinds (Mance Rayder), Diana Rigg (Lady Olenna Tyrell), Thomas Brodie-Sangster (Jojen Reed), Ellie Kendrick (Meera Reed), Michael McElhatton (Roose Bolton), Iwan Rheon (Ramsay Snow) and Pedro Pascal (Oberyn Martell).

    The Blu-ray release of Game of Thrones: The Complete Fourth Season features 1080p video and DTS-HD Master Audio 5.1 surround, and comes packed with exclusive new bonus content including roundtable discussions, on-set interviews, audio commentaries, and brand new animated histories giving fans hours of extensive, never-before-seen material:

    In-Episode Guides: In-feature resource that provides background information about on-screen characters, locations and relevant histories.
    Histories & Lore: Learn about the mythology of Westeros as told from the varying perspectives of the characters themselves.
    Audio Commentaries: Commentaries with cast and crew including showrunners David Benioff and D.B. Weiss, A Song of Ice and Fire author George R.R. Martin, Sophie Turner, Maisie Williams, Pedro Pascal, Aiden Gillen and more.
    Behind the Battle for the Wall: Follow the cast and crew as they create the most ambitious battle to date. This 30-minute documentary explores the challenges of putting together one of the series' most intense episodes, with never-before-seen material.
    The Fallen Roundtable: Writer Bryan Cogman sits down with a few of the many cast members who meet their demise in Season 4. From first learning of their deaths to shooting their final scenes, this 30-minute feature sheds light on what it's like to live and die in world of GoT.
    The Politics of Power: Revisit the brutal events of Season 3 to see power shifts that define Westeros at the start of Season 4.
    Bastards of Westeros: Hear Benioff, Weiss and author George R.R. Martin discuss the role bastards play in the Seven Kingdoms.
    Deleted/Extended Scenes: Two deleted scenes.


    Bron: blu-ray.com
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #574

    Standaard

    Ik zit nog steeds te wachten op een amaray release van seizoen 3. Heb de eerste twee seizoenen ook zo en zie het niet zitten om er zo'n dikke box naast te zetten. En scheelt een hoop ruimte ook. Hoop dat die uitgave er nog gaat komen.

  25. #575

    Standaard

    Da was wel te verwachten dat die zwart-wit posters de digipack zouden gaan sieren. Alleen is de cover nogal zwart mede door die zwarte kraai…

Pagina 23 van 34 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •