Pagina 20 van 34 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 843 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard

    Nog maar een trailer.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #477

  3. #478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    15min durende preview van seizoen 4!
    http://www.youtube.com/watch?v=J5iS3tULXMQ
    Die zag ik laatst ook in het schema van HBO staan.

    Posters via HBO Facebook:

    Huisman:
    https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/...22117144_n.jpg
    Houten:
    https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.n...98615312_n.jpg

  4. #479

    Standaard

    Met nog maar een kleine maand te gaan, weer een trailer.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  5. #480

    Standaard

    Drie seizoenen extra voor 'Game of Thrones'

    Er komen drie extra seizoenen van de populaire fantasie-televisieserie 'Game of Thrones'. Dat hebben de bedenkers van de serie, David Benioff en Dan Weiss, gezegd aan Entertainment Weekly. Door deze aankondiging zullen de fans dus kunnen genieten van zeven in plaats van vier seizoenen.

    "We zijn halverwege", zei Benioff. "Als we voor zeven seizoenen gaan, wat ons plan is, dan is het vierde het middelste seizoen, het scharnierpunt."

    Alles hangt echter af van de auteur van de 'Game of Thrones'-verhalen, George RR Martin. Momenteel zijn nog maar vijf van de zeven verhalen gepubliceerd. Wanneer de twee laatste zouden verschijnen, is nog niet geweten.

    Bron: gva.be, standaard.be minus de blatante spellingsfout...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #481

    Standaard

    Ik ben toch erg bang, dat zodra ze zelf verhaallijnen moeten gaan verzinnen, het de verkeerde kant opgaat. Ze weten zogenaamd wel waar elk karakter (vooralsnog) zal eindigen volgens Martin, maar hoe elk karakter daar uitkomt, dat beschreven zal worden in Boeken 6 & 7, weten de schrijvers van de serie vooralsnog niet en zullen ze dus zelf moeten invullen.

    Het zal gewoon jammer zijn imo als de serie eerst soort van trouw de boeken volgt, om vervolgens met twee "zelf verzonnen" seizoenen het te eindigen.

    Ook raar voor Martin, wanneer hij zijn boeken zal uitbrengen wanneer de serie is afgelopen en iedereen dus al weet waar elk karakter is geeindigd.

    Hoop echt dat boek 6 nog dit jaar of vroeg volgend jaar zal uitkomen, zodat ze meteen kunnen beginnen met een bewerking ervan voor de serie.
    En als blijkt dat boek 7 ook haast af is, de serie toch verlengd zal worden met 1-3 seizoenen.
    **** me gently with a chainsaw.

  7. #482

    Standaard

    Boek 3 is al opgesplitst in seizoen 3 en 4, dus de 7 boeken zou je met 7 seizoenen al niet halen, van uitgaande dat ze niet 2 boeken in 1 seizoen proppen.

  8. #483

    Standaard

    In seizoen 3 wordt boek 3 wel ongeveer voor 80% gevolgd. Boeken 4 en 5 behandelen dezelfde gebeurtenissen, maar dan vanuit andere perspectieven. 7 seizoenen, misschien 8, voor 7 boeken zal er nochtans niet ver naast zijn.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #484

    Standaard

    Nog een laatste trailer voordat het nieuwe seizoen van start gaat.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #485

    Standaard

    Game Of Thrones seizoen 4 kun je alweer reserveren bij BOL.COM

  11. #486

    Standaard

    Briljant idee van leraar om zijn leerlingen stil te krijgen
    Een leraar wiskunde heeft met een geniale inval een einde gemaakt aan het vervelende gebabbel van zijn leerlingen.

    Toen zijn leerlingen een hele les bleven babbelen, vroeg de leraar wie naar Game of Thrones keek. Bijna iedereen stak zijn hand op. ‘Wel, ik heb alle boeken gelezen’, antwoordde de leraar. ‘Als er nu nog eens te veel lawaai is, schrijf ik de naam van de volgende dode op het bord. ‘Het zijn er genoeg om het hele jaar mee te vullen, en ik kan zelfs beschrijven hoe ze sterven.’ Toen enkele leerlingen het dreigement niet serieus namen, schreef de leraar prompt de doden van het derde seizoen op het bord. Daarna was het muisstil.

    Het is een leerling die het verhaal doet op de Franse site http://danstonchat.com/ dus het verhaal valt moeilijk te controleren, maar het is in elk geval een briljant idee.
    Bron: nieuwsblad.be
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #487

    Standaard

    Lol Pas op bevat wel veel spoilers (seizoen 1-3)!


  13. #488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Lol Pas op bevat wel veel spoilers (seizoen 1-3)!


  14. #489

    Standaard

    Geweldige trailer
    Send a maniac to catch a maniac...

  15. #490

    Standaard

    Tsja, ik heb er niets mee, die zogenaamde honest trailers. Op zich kun je die van elke film/serie maken.

  16. #491

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #492

    Standaard

    Dat kijkt toch niet lekker met zo'n youtube filmpje ....

    En wat een geweldige opening van het seizoen was het weer!
    Met Huisman die nu de rol van Daario Naharis speelt...het is even wennen.
    Je wordt er weer meteen in ondergedompeld en het deel vloog weer voorbij. En nu weer wachten....

  18. #493

    Standaard

    Het was de moeite.... Moest wel wennen aan de gewassen, geschoren Jaime met korte haarsnit en natuurlijk het feit dat Daario Naharis nu gespeeld wordt door de meer charismatische Amsterdammer Michel Huisman (zie ook 'Treme'). Ben content dat Huisman hem nu speelt, de vorige Daario leek me een beetje een miscasting. Over charisma gesproken, die Oberyn Martell is een fantastische aanwinst voor het vierde seizoen. Deze eerste aflevering was een beloftevolle start, van de ene schitterende scene naar de andere.

    Michiel-Huisman-as-Daario-Naharis_photo-Macall-B.-Polay_HBO.jpg

  19. #494

    Standaard

    Eerste oordeel over deze aflevering was niet heel erg positief. Echter gisteren nog eens bekeken en hij is eigenlijk best goed. Ik blijf de premiere van vorig seizoen beter vinden. Ik miste namelijk echt een paar personen in de premiere. Zo had ik graag willen weten waar Davos en Stannis nu rondhangen. Maar ala mens kan niet alle hebben. Echter ik heb wel veel meer genoten van de aflevering dit keer. Zaten een aantal geweldige momenten in zoals de begin en eind-scene.

  20. #495

    Standaard

    Prima rol die van Michiel Huisman. En hij mag ook nog eens flirten met "Khaleesi" Emilia Clarke, the lucky bastard..
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  21. #496

    Standaard

    Geweldige seizoensopener weer

  22. #497

    Standaard

    Ik vond persoonlijk de re-casting van Daario Naharis een slechte zet. Alle respect voor Huisman maar de twee acteurs die de rol vertolkten lijken voor geen meter op elkaar. En ik vond de vorige acteur wat meer het imago van een gladde snoever hebben, een eigenschap die wel bij Daario Naharis past. Ik vind dat Huisman niet lijkt op een inwoner van Essos, hij hoort m.i. meer in Westeros thuis.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #498

    Standaard

    Het is nog wat vaag of Ed Skrein nu zelf opgestapt is of niet.....hij zou blijkbaar in de nieuwe Transporter film gaan meespelen.

  24. #499

  25. #500
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Daar mogen wel spoiler tags rond. Maar vond die ook wel héél goed
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 20 van 34 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •