Pagina 2 van 34 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 843 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Maar goed als ze de serie gaan baseren op de boeken en 5 is nog geeneens uit. Ben ik bang dat boek 6 en 7 een beetje afraffel werk gaan worden (voor de boeken fans dan, ik lees ze toch niet ) Als het nu al 5jaar duurt voor deel 5, zouden de meeste gecaste leden van de serie al dood zijn voor deel 7 eindelijk uitkomt :S

    .

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    jammer genoeg alleen aardig stil :P
    Geloof mij, op dit moment zijn er maar een paar happy few die de boekenreeks kennen, maar ik voorspel dat er hier een dag gaat komen dat we in dit topic de reacties niet meer gaan kunnen overzien.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #28

    Standaard

    Boek 6 is ook al ver af, dus boek 5 en 6 zullen niet lang na elkaar verschijnen. Dan is het enkel een kwestie van het eind schrijven in boek 7. De reden dat het zo lang duurt is dat boeken 4 en 5 meer een tussenperiode beschrijven, waar die heel erg mee strubbelt.

    Overigens verwacht ik dat de tv-serie vanaf het 3e seizoen toch eigenwijzer gaat zijn en meer van het boek gaat afwijken.

  4. #29

    Standaard

    Het eerste boek leest echt wel als een filmscript, mooi opgebouwd met begin en duidelijk einde namelijk de dood van Ned Stark . Daar moeten ze niet te veel vanaf wijken. Het is pas wanneer alle personages hun eigen gang gaan vanaf deel 2 dat één en ander inderdaad moeilijker wordt.
    Laatst aangepast door Werner : 02-12-2010 om 12:31
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #30

    Standaard

    Inside preview online: http://www.makinggameofthrones.com/ kan mijn niet voorstellen (omdat het uitgezonden is op tv) dat de echte preview ook maar 10min heeft geduurd, dus er zal ergens wel een volledige versie te downloaden zijn.

    Edit: Dit is toch de volledige preview
    Laatst aangepast door theregiment : 06-12-2010 om 11:14

  6. #31

    Standaard

    http://www.makinggameofthrones.com/

    site met hoop nieuwe filmpjes over de upcoming HBO series Game of Thrones!

    Misschien de topic titel veranderen? voordat mensen een nieuw topic openen. Serie gaat namelijk game of thrones heten!

    Ik ben er in iedergeval klaar voor nu moet het nog april worden

  7. #32

    Standaard

    Dit ziet er wel gaaf uit zeg!

  8. #33

    Standaard

    Afgelopen januari het eerste boek uitgelezen (in het Engels). Inmiddels lekker bezig met het tweede boek. Kan ook niet wachten om deze hopelijk geweldige serie te zien. Laten we hopen dat ze de boeken volledig recht doen!

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW Bekijk bericht
    Boek 6 is ook al ver af, dus boek 5 en 6 zullen niet lang na elkaar verschijnen. Dan is het enkel een kwestie van het eind schrijven in boek 7. De reden dat het zo lang duurt is dat boeken 4 en 5 meer een tussenperiode beschrijven, waar die heel erg mee strubbelt.

    Overigens verwacht ik dat de tv-serie vanaf het 3e seizoen toch eigenwijzer gaat zijn en meer van het boek gaat afwijken.
    Dit is helaas totaal niet waar. Dit was zo met zijn vorige boek (deel 4: a Feast for Crows), waardoor hij dacht dat deel 5 (toen dus al 'half' af) wel het jaar erop klaar zou zijn (we spreken 2006). Ik durf wel met grote zekerheid te stellen dat mocht de HBO-serie voor de volle zeven jaar gaan het wel een close race race gaat worden met de publicatie van het laatste boek, waarbij ik de HBO-serie die race zie winnen.
    De toekomst is zijn schaduw ver vooruit...

  10. #35

    Standaard

    Na nog geen enkele aflevering gezien te hebben, wat moeilijk anders kan natuurlijk met een premiere in april, denk ik nu toch al te durven zeggen dat dit de beste serie gaat worden die ik ooit gezien heb...het ziet er werkelijk allemaal fenomenaal uit.
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nagil Bekijk bericht
    Dit is helaas totaal niet waar. Dit was zo met zijn vorige boek (deel 4: a Feast for Crows), waardoor hij dacht dat deel 5 (toen dus al 'half' af) wel het jaar erop klaar zou zijn (we spreken 2006). Ik durf wel met grote zekerheid te stellen dat mocht de HBO-serie voor de volle zeven jaar gaan het wel een close race race gaat worden met de publicatie van het laatste boek, waarbij ik de HBO-serie die race zie winnen.
    Nochtans heeft Martin altijd gesteld dat hij A Feast For Crows samen met A Dance With Dragons heeft geschreven, de boeken verslaan dezelfde gebeurtenis maar vanuit een ander standpunt (de noorderlingen vs. de zuiderlingen). Hij blijft er echter maar aan redigeren en redigeren en redigeren... ik vrees soms dat hij dezelfde stunt gaat uithalen als Robert Jordan Martin wordt er niet jonger op, en ik wens hem nog een lang en gelukkig leven toe natuurlijk, maar ik wil wel weten hoe het afloopt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Nochtans heeft Martin altijd gesteld dat hij A Feast For Crows samen met A Dance With Dragons heeft geschreven, de boeken verslaan dezelfde gebeurtenis maar vanuit een ander standpunt (de noorderlingen vs. de zuiderlingen). Hij blijft er echter maar aan redigeren en redigeren en redigeren... ik vrees soms dat hij dezelfde stunt gaat uithalen als Robert Jordan Martin wordt er niet jonger op, en ik wens hem nog een lang en gelukkig leven toe natuurlijk, maar ik wil wel weten hoe het afloopt.
    Niet helemaal correct, het boek zou dezelfde tijdspanne beschrijven maar dan wel andere gebeurtenissen (namelijk de gebeurtenissen in het noorden en over de zee). Hij dacht toendertijd alleen nog enkele hoofdstukjes erbij hoeven te schrijven om het boek 'compleet' te maken. Inmiddels is het boek de tijdspanne die A Feast for Crows inneemt ver voorbij, dit houdt in dat waarschijnlijk tegen het einde van het boek verschillende karakterPOV's uit AFFC ook weer in A Dance with Dragons zullen voorkomen (gelukkig want ik wil toch graag weten wat er met Arya gebeurt, anders is het weer 5 jaar wachten waarschijnlijk).

    Het feit dat hij er zo lang over gedaan heeft wordt vooral toegedicht aan de Meereense knoop, zoals Martin hetzelf beschreef. Hij heeft niet aangegeven wat deze knoop inhoudt, maar fans speculeren dat verschillende karakters bij elkaar gaan komen in Meereen, en dat dit erg lastig was om qua tijdspannes en karaktermotivaties in te passen. Martin heeft er zelf namelijk een hekel aan als karakters in fantasyseries bepaalde afstanden twee keer zo snel afleggen als de rest, of als de motivaties van karakters worden aangepast om het verhaal kloppend te maken.

    Maar goed, we hebben het hier over de tv-series. Een erg vette nieuwe trailer online!
    De toekomst is zijn schaduw ver vooruit...

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nagil Bekijk bericht
    Maar goed, we hebben het hier over de tv-series. Een erg vette nieuwe trailer online!
    Schitterend dat alle hoofdpersonages één voor één op de IJzeren Troon gaan zitten Maar als ik het goed heb, heb ik in de trailers nog geen Stannis of Renling Baraethon gezien, klopt dat?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Schitterend dat alle hoofdpersonages één voor één op de IJzeren Troon gaan zitten Maar als ik het goed heb, heb ik in de trailers nog geen Stannis of Renling Baraethon gezien, klopt dat?
    Stannis is niet gecast, als er een seizoen 2 komt zal dit wel gebeuren. Renly is de kerel met de baard die lacht op 1.10 in de trailer.
    De toekomst is zijn schaduw ver vooruit...

  15. #40

    Standaard

    Weer een serie om naar uit te kijken.

    Ken de boeken niet, maar ga eens uitkijken naar het eerste deel in hardcover of grote paperback (ben niet gek op van die kleine pockets).

    Hoop dan wel dat de reeks wordt afgemaakt, maar dat was ook iets wat velen vreesden bij The Dark Tower boeken van Stephen King. Dat viel na deel 3 en daarna na deel 4 heel lang stil... en opeens heeft hij in een paar jaar tijd de reeks afgeschreven.

    In ieder geval te hopen dat de serie de verwachtingen waarmaakt, dat zou ook de deur openen voor andere projecten (fantasy boeken reeksen).
    Send a maniac to catch a maniac...

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nagil Bekijk bericht
    Stannis is niet gecast, als er een seizoen 2 komt zal dit wel gebeuren. Renly is de kerel met de baard die lacht op 1.10 in de trailer.
    Ah, ik dacht dat dat Joffrey was. Zag er nogal oud uit voor Joffrey ook. Maar inderdaad Stannis wordt in boek 1 wel vermeld maar speelt er niet in mee.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Weer een serie om naar uit te kijken.

    Ken de boeken niet, maar ga eens uitkijken naar het eerste deel in hardcover of grote paperback (ben niet gek op van die kleine pockets).

    Hoop dan wel dat de reeks wordt afgemaakt, maar dat was ook iets wat velen vreesden bij The Dark Tower boeken van Stephen King. Dat viel na deel 3 en daarna na deel 4 heel lang stil... en opeens heeft hij in een paar jaar tijd de reeks afgeschreven.

    In ieder geval te hopen dat de serie de verwachtingen waarmaakt, dat zou ook de deur openen voor andere projecten (fantasy boeken reeksen).
    Zowaar is vandaag de mededeling gedaan dat boek 5 vanaf 12 juli in de winkels ligt, nog 2 te gaan dus! Volgensmij zijn er geen hardcovers meer in Europa, maar de Amerikaanse Amazon heeft ze nog wel. Verder wordt het boek opnieuw uitgebracht op 22 maart (gewone paperback, niet de pocket). De Nederlandse versies zijn standaard hardcover.
    De toekomst is zijn schaduw ver vooruit...

  18. #43

    Standaard

    Hebben ze waarschijnlijk toch even gewacht met aankondigen om het meer te laten samenvallen met de aanloop naar de serie.

    Serie kan trouwens ook het schrijfproces versnellen, niet dat de schrijver opeens veel meer schrijft, maar wel dat hij er vaker mee bezig is, omdat er een hele 'buzz' om zijn geesteskind, zijn bedenksel is. Anderzijds kan er ook overkill optreden en dan duurt het wellicht nog langer. Zal van het karakter van de goede man afhangen, maar ook van succes van de serie. Ontdekken heel veel mensen nu het verhaal of zit niemand op deze serie te wachten?

    Als ik het hier zo hoor zit het wel goed en zelf ben ik een genre-fan, dan zouden de boeken al heel erg moeten tegenvallen, wil ik afhaken. Ga wel echt voor Engelse uitgaves (idd eens amazon usa checken).
    Send a maniac to catch a maniac...

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Serie kan trouwens ook het schrijfproces versnellen, niet dat de schrijver opeens veel meer schrijft, maar wel dat hij er vaker mee bezig is, omdat er een hele 'buzz' om zijn geesteskind, zijn bedenksel is.
    Tja, Joanne Rowling heeft haar geesteskind ook afgekregen. Het werk van Martin is echter bijzonder complex.

    Als ik het hier zo hoor zit het wel goed en zelf ben ik een genre-fan, dan zouden de boeken al heel erg moeten tegenvallen, wil ik afhaken.
    Persoonlijk vind ik alleen Robert Jordan nog beter, en ik heb in het genre al redelijk wat gelezen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #45

    Standaard

    Er is weer een nieuwe trailer, niet alle beelden zijn echt nieuw maar het ziet het er toch weer allemaal geweldig uit.

    Persoonlijk ben ik meer verrast over de publicatie datum van het 5e boek.
    Daar zie ik nog meer naar uit dan de TV series.

    Ik hoop maar dat boek 6 niet pas over 5-6 jaar verschijnt maar George Martin doet nog ontzettende veel andere dingen naast schrijven en als hij al aan het schrijven is dan is het niet alleen aan A Song of Ice and Fire.
    Met de rest van de serie kun je nog wel 4-5 seizoenen vullen dus in principe heeft hij wel zolang de tijd om boek 6 af te krijgen.

  21. #46

    Standaard

    Lijkt mij zeer tof!!!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #47

    Standaard

    Nice nieuwe trailer het duurt niet meer zolang nog een dag of 30 en dan kunnen we er hier ook van genieten

  23. #48

  24. #49

    Standaard

    En alweer een nieuwe trailer!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #50

    Standaard

    Dit word zonder twijfel dé beste serie van 2011 voor mij!!! Ik kan niet wachten tot de eerste aflevering in premiere gaat...
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

Pagina 2 van 34 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •