Pagina 18 van 34 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 843 worden weergegeven.
  1. #426

  2. #427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Deze is ook leuk: http://www.youtube.com/watch?feature...&v=78juOpTM3tE (eveneens spoilers).
    Die shirtless gast op de grond tegen z'n maten "you guys knew about this?"
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  3. #428

    Standaard

    Jee zeg deel 9 was een pittige aflevering.

  4. #429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Jee zeg deel 9 was een pittige aflevering.
    He, jij keek toch niet meer .

  5. #430

  6. #431

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    He, jij keek toch niet meer .
    Ze zeiden dat er nog 1 plotwending zou zijn, die wilde ik dan nog wel zien. Dat was dit dus. Dit was dan wel kei gaaf.

  7. #432

    Standaard

    Drummer Coldplay drumt in 'Game of Thrones'



    Will Champion, drummer van Coldplay, had een cameo-rolletje in de negende en voorlaatste aflevering van het derde 'Game of Thrones'-seizoen. Hij speelde, jawel, een drummer. De aflevering was zondag in de States te zien.

    Eerder was Snow Patrolfrontman Gary Lightbody ook al in het derde seizoen van 'Game Of Thrones' te zien. Hij was een soldaat.

    Bron: gva.be
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #433

    Standaard

    De reacties zijn anders niet van de poes...

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    wel een beetje spijtig dat de bad guys altijd triomferen en de good guys zelden of nooit een slag thuishalen
    Geduld. Het verhaal is nog niet ten einde.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #435

    Standaard

    Ik ben nog maar net aan Seizoen 1 begonnen.
    Zo dadelijk kijk ik naar episode 3.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  11. #436

    Standaard

    Een prachtig einde van een prachtige seizoen! Er was geen mogelijkheid dat ze het vorig deel konden overtreffen natuurlijk.

    Mooie opmaat voor het volgend seizoen, er is weer genoeg om naar uit te kijken qua verhaallijnen. Waarbij de slotscene een mooie opening was.....
    En nu wachten op de blu-ray. Ik verwacht dat amazon.uk wel weer een exclusive zal hebben.
    Maar misschien kijk ik stiekem nog wel een keertje voordat die uitkomt. ..

  12. #437

    Standaard

    Gek hoe 1 scene je meer dan 2 weken van slag kan maken.. Maar dan denk je aan Mhysa en je hebt meteen weer een glimlach op je gezicht.

    Ik ben geen lezer van de boeken. Na een paar afleveringen dacht ik: Hé, dat gaan we misschien toch eens proberen. Na aflevering 9 was ik meteen van dat idee afgestapt.. En na #29 snappen jullie allemaal dat ik die boeken absoluut niet aan ga raken voor de tv-serie zijn einde heeft bereikt.

    Duurt nog bijna een jaar voor we verder gaan.. Tijd voor een nieuwe kijkbeurt denk ik

  13. #438

    Standaard

    Aflevering 9 was dan verassend, voor de rest nergens spannend, en was het langdradig en saai. Als deze aflevering 9 scene er niet inzat was het echt waardeloos.
    Er zitten te veel personages in, waardoor deze steeds te vaak worden afgewisseld, het verhaal per personage komen amper aan bod om een band mee te krijgen, of iets op te bouwen.
    En na verschillende mensen te hebben gesproken die de boeken hebben gelezen, gaat het nog saaier worden met de volgende seizoenen.
    Nee dit is toch niet mijn soort serie, geef mij maar Arrow, Nikita, Revange, Revolution.
    Daar zit pas een goed complot, spanning en verrassende wendingen in.

  14. #439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Aflevering 9 was dan verassend, voor de rest nergens spannend, en was het langdradig en saai. Als deze aflevering 9 scene er niet inzat was het echt waardeloos.
    Er zitten te veel personages in, waardoor deze steeds te vaak worden afgewisseld, het verhaal per personage komen amper aan bod om een band mee te krijgen, of iets op te bouwen.
    En na verschillende mensen te hebben gesproken die de boeken hebben gelezen, gaat het nog saaier worden met de volgende seizoenen.
    Nee dit is toch niet mijn soort serie, geef mij maar Arrow, Nikita, Revange, Revolution.
    Daar zit pas een goed complot, spanning en verrassende wendingen in.
    Met alle respect, maar heb je dat nu niet allemaal vaak genoeg gezegd? Geen probleem dat het niet je ding is, maar je hebt het nu al een paar keer gemeld en ook je opsomming van series die je beter vindt hebben we al eerder gezien. We weten het nu wel. Ik zou zeggen: Veel plezier met die series.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  15. #440

    Standaard

    Het heeft bij mij nog nooit drie seizoenen geduurd voor ik doorhad dat de serie mij niet boeide, maar los daarvan denk ik dat "Game Of Thrones" weldegelijk het resultaat is van hard werk en een goede uiteenzetting. Met of zonder actiescènes blijft het me boeien. Want ik ben het niet met je eens, Hollander, dat er teveel personages inzitten (er zijn net drie hoofdpersonages verdwenen trouwens). Er gaat soms een hele aflevering voorbij dat we pakweg Arya niet zien, maar in de volgende zien we d'r dan wel weer en wordt er meer tijd aan besteed. De balans tussen de personages en hun verhalen vond ik net zo goed uitgewerkt: zo zie je maar dat smaken verschillen.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  16. #441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Er gaat soms een hele aflevering voorbij dat we pakweg Arya niet zien, maar in de volgende zien we d'r dan wel weer en wordt er meer tijd aan besteed. De balans tussen de personages en hun verhalen vond ik net zo goed uitgewerkt: zo zie je maar dat smaken verschillen.
    Het heeft volgens mij ook wel te maken met in hoeverre het verhaal je vanaf het begin boeit. In het specifieke geval van Arya wordt met name in het eerste seizoen meer aandacht besteed aan het uitwerken van haar karakter en verhaallijn, waarna de makers het zich kunnen permiteren om in latere seizoenen ervan uit te gaan dat geen uitgebreide (her)introductie of duiding nodig is. Dat geldt voor de meeste personages die af en aan te zien zijn in afleveringen. Verwarrend als je in een eerder stadium van de serie de draad even kwijt bent geraakt, maar effectief als je het allemaal wel hebt kunnen volgen.

    Ik vond het derde seizoen weer sterk, juist omdat nu voor mijn gevoel sterk werd voortborduurd op de lijnen die in de vorige seizoenen zijn uitgezet. Ik geloof ook dat het juist helpt dat personages soms maar spaarzaam aan bod komen. Het voorkomt overkill en zorgt voor een gezonde zweem van mystiek. Je kijkt er telkens weer naar uit om iets nieuws te vernemen, hetgeen ook een vorm van spanningsopbouw is. Of je wordt juist verrast door een onverwachte plotwending, hetgeen het verhaal ook onvoorspelbaar en daarmee spannend houdt. Maar het is ook in dit seizoen bovenal geen actiegerichte serie; Het gaat om de intriges. En die blijven in mijn ogen boeiend.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  17. #442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Aflevering 9 was dan verassend, voor de rest nergens spannend, en was het langdradig en saai. Als deze aflevering 9 scene er niet inzat was het echt waardeloos.
    Er zitten te veel personages in, waardoor deze steeds te vaak worden afgewisseld, het verhaal per personage komen amper aan bod om een band mee te krijgen, of iets op te bouwen.
    Beetje te ingewikkeld voor je...?

    Maar serieus, hoe kun je zoiets nou zeggen.... Eindelijk weer 's een topserie die aan alle kanten klopt, die me op het puntje van mijn stoel laat zitten, die me echt in shock deed achterlaten (aflevering 9)... Die me wat doet!! Ik vind het aantal personages echt prima te behappen, erg aangenaam die afwisseling en de interessante verschillende verhaallijnen.

    Ik zou zeggen, als jou dat niet kan boeien, ga fijn Nikita kijken en laat ons lekker genieten........
    Laatst aangepast door John Tak : 14-06-2013 om 21:16
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  18. #443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DnBerry Bekijk bericht
    Gek hoe 1 scene je meer dan 2 weken van slag kan maken.. Maar dan denk je aan Mhysa en je hebt meteen weer een glimlach op je gezicht.

    Ik ben geen lezer van de boeken. Na een paar afleveringen dacht ik: Hé, dat gaan we misschien toch eens proberen. Na aflevering 9 was ik meteen van dat idee afgestapt.. En na #29 snappen jullie allemaal dat ik die boeken absoluut niet aan ga raken voor de tv-serie zijn einde heeft bereikt.

    Duurt nog bijna een jaar voor we verder gaan.. Tijd voor een nieuwe kijkbeurt denk ik
    Ik begin nu juist wel de boeken te lezen, al is het om het hele verhaal te kennen. En dan van de eerste 2 boeken de betreffende blu-rays te bekijken.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #444

    Standaard

    10 afleveringen voor een seizoen is eigenlijk ook maar weinig, als je het dan vergelijkt met andere series.
    de meeste hebben zo'n 23 afleveringen per seizoen.

  20. #445

    Standaard

    Nee niet te ingewikkeld, maar mijn gedachten dwalen tijdens het kijken af, omdat het mij niet kan boeien, te saai.
    Ze lopen alleen van punt a naar punt b, met wat praten. Dat vrouwtje kalisha met de 3 draken is wel gaaf, maar ze komt te weinig aan bod.
    Zoals ook de andere personages komen te weinig aan bod, omdat ze te veel afwisselen naar te veel personages.
    De enigste stukje wat me op het puntje van de stoel deed zitten was aflevering 9, omdat ik dit verrassend was. Maar dan als het wat leuker begint te worden is het seizoen afgelopen.
    Maar ik was ook van plan om te stoppen met kijken, maar omdat een paar mensen zeiden er komt wel 1 keer een plotwending.
    Daarom keek ik nog verder. Het enigste waarvoor ik nog zou kijken is kalisha. Voor mij hoeft er niet veel actie in te zitten, maar wel spanning en goed verhaal en plotwendingen.

  21. #446

    Standaard

    Nou me dunkt dat er de nodige actie en plotwendingen inzitten...............
    Het blijft voor mij smullen en ik kan niet wachten op seizoen 4.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  22. #447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Aflevering 9 was dan verassend, voor de rest nergens spannend, en was het langdradig en saai. Als deze aflevering 9 scene er niet inzat was het echt waardeloos.
    Er zitten te veel personages in, waardoor deze steeds te vaak worden afgewisseld, het verhaal per personage komen amper aan bod om een band mee te krijgen, of iets op te bouwen.
    En na verschillende mensen te hebben gesproken die de boeken hebben gelezen, gaat het nog saaier worden met de volgende seizoenen.
    Game of Thrones is anti-televisie. Ik bedoel daarmee dat de makers met GoT precies het tegenovergestelde doen dan alle andere tv series. Het tempo ligt bewust laag (terwijl de meeste tv series het tempo opvoeren), de nadruk ligt op de personages (ipv het plot zoals bij de meeste series) en het scenario is onvoorspelbaar en complex. Dit is niet naar ieders smaak, maar toch is GoT een lichtpunt in het verder duistere en eentonige Amerikanse tv landschap.

    Nee dit is toch niet mijn soort serie, geef mij maar Arrow, Nikita, Revange, Revolution.
    Daar zit pas een goed complot, spanning en verrassende wendingen in.
    Prima. Smaken verschillen. Jouw mening is nu verder duidelijk en het is verder onnodig om die steeds maar te herhalen. Stop met kijken naar GoT. Zoals je zegt, er is verder genoeg op de tv.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  23. #448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    10 afleveringen voor een seizoen is eigenlijk ook maar weinig, als je het dan vergelijkt met andere series.
    de meeste hebben zo'n 23 afleveringen per seizoen.
    Meestal is kwaliteit omgekeerd evenredig met kwaliteit. Van een reeks zoals Endeavour of Lewis maken ze bijvoorbeeld maar maximaal 4 (!) afleveringen per seizoen. Ik heb overigens liever weinig en goede afleveringen dan veel afleveringen en bandwerk van het genre elke-week-hetzelfde.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Dat vrouwtje kalisha met de 3 draken is wel gaaf, maar ze komt te weinig aan bod.
    Ik weet niet welke versie jij kijkt, maar in de serie die ik volg heet "dat vrouwtje met de 3 draken" Daenerys.

  25. #450
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Martijn, jij kijkt blijkbaar ook niet de goeie versie

    Daenerys is ook gekend als Khaleesi ... of vallen we over de speling van die naam
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 18 van 34 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •