Pagina 15 van 34 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 843 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Wat als Game Of Thrones in de jaren '90 was gedraaid?
    http://www.youtube.com/watch?v=qaLVo0Rp2Ik
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Wat als Game Of Thrones in de jaren '90 was gedraaid?
    http://www.youtube.com/watch?v=qaLVo0Rp2Ik
    Briljant! Lijkt op de fonts van Lois and Clark.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  3. #353

    Standaard

    De promotiecampagne draait nu echt op volle toeren; Er is weer een hele serie foto's vrijgegeven (veel meer en groter via de link):















    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Briljant! Lijkt op de fonts van Lois and Clark.
    Lijkt er niet op, het zíjn die fonts...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #355

    Standaard

    Vanavond gaat het feest voor mij weer beginnen met seizoen 3 ! Eindelijk!

  6. #356

    Standaard

    Zo vandaag seizoen 2 er nog even doorheen gejaagd! Vanaf half 9 Afl. 1 van seizoen 3 kijken.

    P.s S3E01 staat al op de piratenbaai

  7. #357

    Standaard

    <H1>Game of Thrones breekt downloadrecord


    Bovendien werd de eerste aflevering op het hoogtepunt door ruim 163.000 mensen tegelijkertijd gedeeld.
    Dat blijkt uit gegevens van Torrentfreak dat keek naar het aantal downloads voor de BitTorrent-bestanden van de aflevering. BitTorrent is een veel gebruikte manier om bestanden te delen. Onder meer the Pirate Bay maakt daar gebruik van.
    Volgens Torrentfreak werd een aflevering nog nooit door zo veel mensen tegelijkertijd gedeeld. Het oude record stond op naam van de serie Heroes met 145.000 mensen die een aflevering tegelijkertijd deelden.



    De meeste van de ruim 1 miljoen downloads voor de Game of Thrones-aflevering waren afkomstig uit de Verenigde Staten (12,9 procent), gevolgd door het Verenigd Koninkrijk (11,5 procent) en Australië (9,9 procent). Nederland staat met 4,2 procent op positie 6, net achter Frankrijk en Canada.

    HBO, de maker van Game of Thrones, laat in een reactie overigens weten het hoge aantal downloads als een compliment te zien. De serie was over heel 2012 ook al de meest gedownloade show. De zender stelt dat de downloads geen negatieve invloed hebben op de dvd-verkopen en dat het erbij hoort.
    </H1>Gezien het vele downloaden van de laatste paar jaar, zal het me niks verbazen als de release van series, net zoals film, zal worden gelijk getrokken. Mensen wachten niet meer totdat ze in NL met een serie beginnen, maar kiezne hun eigen moment om te kijken. Kan me voorstellen dat NL zenders het te duur vinden om series aan te kopen als toch niemand meer kijkt.

  8. #358

    Standaard

    Het zegt aan de andere kant veel over de populariteit van de serie. Niemand wil hier op wachten en de schare fans betaald zich ook uit in de hoeveelheid dvd en blu-ray boxen die er verkocht worden.

    Seizoensopening vond ik iig weer erg sterk.

  9. #359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Gezien het vele downloaden van de laatste paar jaar, zal het me niks verbazen als de release van series, net zoals film, zal worden gelijk getrokken. Mensen wachten niet meer totdat ze in NL met een serie beginnen, maar kiezne hun eigen moment om te kijken. Kan me voorstellen dat NL zenders het te duur vinden om series aan te kopen als toch niemand meer kijkt.
    Helemaal mee akkoord. Heb eigenlijk altijd al een hekel gehad aan die Nederlandse/Vlaamse zenders die "nieuwe" seizoenen van een langlopende reeks te pas en te onpas uitzenden en een beetje de kijker pesten met foute uitzenduren.

    Wel straf van HBO dat ze toegeven dat downloaden (op deze manier welteverstaan) ook een positief effect kan hebben op hun producten.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht

    Seizoensopening vond ik iig weer erg sterk.
    Idem hier, de draad wordt meteen opgepikt na de slotscènes van Seizoen 2 en dat zint me wel.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  10. #360

    Standaard

    Wel straf van HBO dat ze toegeven dat downloaden (op deze manier welteverstaan) ook een positief effect kan hebben op hun producten.

    Dat is precies wat HBO wilt, extra reclame...van mond naar mond.

  11. #361

    Standaard

    HBO heeft vandaag ook maar meteen officieel aangekondigd dat er een vierde seizoen komt.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #362

    Standaard

    Weer een sterk begin van het derde seizoen, met meteen de filosofische vraag wat het nut van tepels bij een man zijn . Ik geef toe dat ik gewoon even weg moest kijken....brrrr.

  13. #363

    Standaard

    Geweldige scène was dat zeg, die tegenstrijdigheid van culturen en de altijd aanwezige vorm van verraad.

  14. #364

    Standaard

    Was weer super...!

    De enige stukken die me niet kunnen boeien, zijn met Carice van Houten en Stannis Baratheon.

    Heb Arya gemist, maar die zal ongetwijfeld in de volgende aflevering wel opduiken.
    **** me gently with a chainsaw.

  15. #365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Was weer super...!

    De enige stukken die me niet kunnen boeien, zijn met Carice van Houten en Stannis Baratheon.

    Heb Arya gemist, maar die zal ongetwijfeld in de volgende aflevering wel opduiken.
    Jij hebt de boeken zeker niet gelezen

    Stannis is een badass, al dan niet in the making.

    Seizoen 3 is rustig gestart, zoals al werd aangegeven. Scène tussen Tywin en Tyrion was ijzersterk. Gleeson en Dance waren goed. Msamati en Flynn ook.

    Daenerys en Jon Snow boeien me nog steeds niet heel erg. Margaery is een lust voor het oog. Zoals de beelden van King's Landing, Astapor en Dragonstone dat ook zijn.

    Kijk inderdaad ook wel uit naar de eerste beelden van Arya. Favorietje van me. En de entree van Dondarrion en Thoros.

  16. #366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door UnifiedKamehameha Bekijk bericht
    Jij hebt de boeken zeker niet gelezen

    Stannis is een badass, al dan niet in the making.

    Seizoen 3 is rustig gestart, zoals al werd aangegeven. Scène tussen Tywin en Tyrion was ijzersterk. Gleeson en Dance waren goed. Msamati en Flynn ook.

    Daenerys en Jon Snow boeien me nog steeds niet heel erg. Margaery is een lust voor het oog. Zoals de beelden van King's Landing, Astapor en Dragonstone dat ook zijn.

    Kijk inderdaad ook wel uit naar de eerste beelden van Arya. Favorietje van me. En de entree van Dondarrion en Thoros.
    Emilia Clarke mag er ook wel wezen, hoor!

  17. #367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fitz_Chevalric Bekijk bericht
    Emilia Clarke mag er ook wel wezen, hoor!
    Knappe meid, maar ik zie Natalie Dormer veel liever.

  18. #368

    Standaard

    Kan iemand mij 2 dingen uitleggen, want of ik snap het niet of de uitleg moet nog volgen in een latere aflevering.

    1. Aan de andere kant van de muur gaan 'White walkers' richting de muur en daarbij zie je ook wildlings meelopen. Aan het einde van seizoen 2 zit samwell achter een steen en je krijgt in aflevering 1 van seizoen 3 te horen waarom hij de ravens niet heeft los gelaten.. dit terwijl hij niet eens in het kamp was en achter werd gelaten door die andere 2. In aflevering 1 is er ineens een gevecht geweest en zijn er veel 'crows' gedood. Plus de leider van de wildlings blijkt dan ineens niet richting de muur te zijn gegaan, of te wel er zijn 2 kampen achter de muur of...

    2. Verder wordt Harrenhall verdedigd door een groepje Lannisters aangevoerd door 'The Mountain' deze is blijkbaar vertrokken en als rob stark daar aankomt liggen er ineens 200 doden noorderlingen. 1 hoe komen die daar ineens, scout party van Rob.. dorpelingen.. ik vind het op dit moment een beetje onduidelijk. Ik heb de boeken namelijk niet gelezen en ik vind de eerste 2 afleveringen een beetje vaag en in mijn ogen zit er een zwart gat tussen seizoen 2 & 3.

    Mocht iemand uitleg hebben graag
    Laatst aangepast door theregiment : 09-04-2013 om 18:44

  19. #369
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  20. #370

    Standaard

    ^^Doen ze behoorlijk knap

    Zag gister s03e02 en Diana Rigg als de Queen of Thorns lijkt een erg leuk toevoeging aan de cast. Kijk erg uit naar de scenes die ze krijgt te spelen met Charles Dance.

    Nog een filmpje van 10 min met Rigg en de rest van de "new players": https://www.youtube.com/watch?v=SN28-TdHCbI
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  21. #371

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Kan iemand mij 2 dingen uitleggen, want of ik snap het niet of de uitleg moet nog volgen in een latere aflevering.

    1. Aan de andere kant van de muur gaan 'White walkers' richting de muur en daarbij zie je ook wildlings meelopen. Aan het einde van seizoen 2 zit samwell achter een steen en je krijgt in aflevering 1 van seizoen 3 te horen waarom hij de ravens niet heeft los gelaten.. dit terwijl hij niet eens in het kamp was en achter werd gelaten door die andere 2. In aflevering 1 is er ineens een gevecht geweest en zijn er veel 'crows' gedood. Plus de leider van de wildlings blijkt dan ineens niet richting de muur te zijn gegaan, of te wel er zijn 2 kampen achter de muur of...

    2. Verder wordt Harrenhall verdedigd door een groepje Lannisters aangevoerd door 'The Mountain' deze is blijkbaar vertrokken en als rob stark daar aankomt liggen er ineens 200 doden noorderlingen. 1 hoe komen die daar ineens, scout party van Rob.. dorpelingen.. ik vind het op dit moment een beetje onduidelijk. Ik heb de boeken namelijk niet gelezen en ik vind de eerste 2 afleveringen een beetje vaag en in mijn ogen zit er een zwart gat tussen seizoen 2 & 3.

    Mocht iemand uitleg hebben graag
    Ik zat met precies dezelfde vragen. Vind het ook een beetje vreemd.

  22. #372

    Standaard

    Nog nooit gezien, denk dat ik na breaking bad, de eerste episode eens ga bekijken

  23. #373

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaarseGiraf Bekijk bericht
    Ik zat met precies dezelfde vragen. Vind het ook een beetje vreemd.
    Nu nog iemand met een verhelderende uitleg, zou helemaal mooi zijn

  24. #374

    Standaard

    In het eerste seizoen hadden ze het ook over korte winters en lange winters van vele jaren. Dito voor zomers. Ook stond de wereld aan de vooravond van opnieuw een lange winter. Maar de reden/oorzaak is nooit uitgelegd. En in seizoen 2 is er van die winter niks te merken, behalve dan ten noorden van de Muur .

    Ik heb de boeken ook niet gelezen en wil ook vooral niks van seizoen 3 weten, al kan ik niet wachten tot de 3 draken groter en groter worden

  25. #375

    Standaard

    Aflevering 3 gezien en het lijkt wel of seizoen 3 tot nu toe 1 groot plot hole is. Alles springt van de hak op de tak, geen lijn in het verhaal, veel giswerk en onduidelijke situaties.

    Seizoen 1 & 2 waren goed te volgen maar seizoen 3 slaat op dit moment als een *** op een drumstel.

Pagina 15 van 34 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •