Pagina 14 van 34 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 843 worden weergegeven.
  1. #326
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  2. #327

    Standaard

    De Stark kinderen groeien snel!
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  3. #328

    Standaard

    Nog een nieuwe trailer. Het is meer een variant op de trailer van een paar dagen geleden, met een paar nieuwe beelden.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #329

    Standaard

    Nice,

    Het blijft zo maar stil in de topics van Game of Thrones, had wel iets meer leven verwacht na het vrijgeven van de trailer.

    Het is en blijft een hele sterke trailer die mijn hart sneller laat kloppen. Ik zit er al klaar voor!

  5. #330

    Standaard

    Iemand seizoen 2 al ergens zien liggen? Wil er zo snel mogelijk terug aan beginnen na het zien van die trailer :P

  6. #331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Iemand seizoen 2 al ergens zien liggen? Wil er zo snel mogelijk terug aan beginnen na het zien van die trailer :P
    Ik hoop dat je seizoen 2 al gezien hebt i.v.m. spoilers; de trailer is van seizoen 3. Maar misschien wist je dat al .

  7. #332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik hoop dat je seizoen 2 al gezien hebt i.v.m. spoilers; de trailer is van seizoen 3. Maar misschien wist je dat al .
    Ik ben totaal vergeten wat er allemaal was gebeurt in seizoen 1 dus ik snapte niks van wat ik zag in die trailer maar het zag er vet uit dus ga ik maar weer verder met seizoen 2 als ie uitkomt. Hopelijk staat de blu-ray mooi naast die van seizoen 1 maar vrees er een beetje voor als je de afbeelding op bol.com ziet... Komt niet echt overeen met de exlusieve versie die men uitbracht op de release dag van seizoen 1. Als je begrijpt wat ik bedoel.

  8. #333

    Standaard

    Wel slecht dat BOL.com vorig jaar wel de exclusives verkocht maar dit jaar niet:
    De toekomst is zijn schaduw ver vooruit...

  9. #334

    Standaard

    Bol.com is AH geworden, en die let nou eenmaal op de kleintjes.

  10. #335

    Standaard

    Voor de mensen die op de vorige pagina aan het discussiëren waren over dat de serie de boeken inhaalt, er is deze week een post aan gewijd op winteriscoming.net: http://winteriscoming.net/2013/03/wh...kes-the-books/

    Ik ben overigens zelf van mening dat HBO na dit seizoen de boeken grotendeels in de steek zal laten aangezien boek 4 en 5 zich niet lenen voor goede televisie: weinig plotvooruitgang, geen actie en veel karakters die vastzitten in een uitzichtloze situatie. Ik hoop ook dat HBO er een andere draai aangeeft, want de boeken waren (in mijn optiek) ook kwalitatief stukken minder dan de eerste 3. Verder heeft GRRM zelf aangegeven dat hij bij lange na nog niet halverwege is met boek 6 en lijkt het erop dat hij weinig meer aan schrijven toekomt. Mijn verwachting is dan ook dat boek 6 nooit zal verschijnen, en iig zeker niet de komende 2 jaar.
    Laatst aangepast door Nagil : 04-03-2013 om 02:07
    De toekomst is zijn schaduw ver vooruit...

  11. #336

    Standaard

    bol.com verkocht wel de exclusieve versie maar deze is al uitverkocht.

  12. #337

    Standaard

    Vanaf 1 april (volgens nieuwsbrief) komt het nieuwste seizoen bij HBO Nederland.

  13. #338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Vanaf 1 april (volgens nieuwsbrief) komt het nieuwste seizoen bij HBO Nederland.
    zeker een 1 april grap

  14. #339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    zeker een 1 april grap
    Nee, echt. Dat is 1 dag later dan de uitzending in de Verenigde Staten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #340

    Standaard

    Dat is toch ook de HBO reclame..???

  16. #341

    Standaard

    Seizoen 3 lijkt me wel mooi te worden, komen veel zombies in voor.

  17. #342

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Nee, echt. Dat is 1 dag later dan de uitzending in de Verenigde Staten.
    Voor mij mag het zo snel mogelijk weer beginnen. Ik kijk er echt naar uit.
    Nog een maandje wachten dan maar.

  18. #343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Seizoen 3 lijkt me wel mooi te worden, komen veel zombies in voor.
    Weet niet of we veel van the others gaan zien in dit seizoen. Misschien dat we voor de slag bij de muur tot seizoen 4 moeten wachten
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  19. #344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Weet niet of we veel van the others gaan zien in dit seizoen. Misschien dat we voor de slag bij de muur tot seizoen 4 moeten wachten
    Ze lieten met de laatste afl van seizoen 2 al een horde zombies zien. Maar we wachten het wel af.

  20. #345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ze lieten met de laatste afl van seizoen 2 al een horde zombies zien. Maar we wachten het wel af.
    Aha. Ik heb de boeken wel gelezen maar ik heb gewacht met het kijken van seizoen 2 tot de Blu Ray was uitgekomen. Ik heb dus de laatste aflevering van S2 nog niet gezien. Ben erg benieuwd.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  21. #346

    Standaard

    gisteren seizoen 2 afgerond, sterk weer; enig minpuntje; ik vind dat de verhaallijnen rond The Wall en de Dragons wat meer aandacht mogen krijgen maar als ik de laatste aflevering analyseer wordt ik in seizoen 3 op m'n wenken bediend

    die ene scene met de draken(moeder) en de magier is zo cool; dragons rule !!
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  22. #347

    Standaard

    Misschien verstandig als we hier de spoilers voor elkaar even goed in de gaten houden

  23. #348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    gisteren seizoen 2 afgerond, sterk weer; enig minpuntje; ik vind dat de verhaallijnen rond The Wall en de Dragons wat meer aandacht mogen krijgen maar als ik de laatste aflevering analyseer wordt ik in seizoen 3 op m'n wenken bediend

    die ene scene met de draken(moeder) en de magier is zo cool; dragons rule !!
    In boek 3 gaan gebeurtenissen ten noorden van de muur een grotere rol spelen ja. Verder zijn er veel ontwikkelingen in King's Landing. Helaas vond ik het verhaal van Denaerys erg onderberlicht in het derde boek. Haar macht blijft beetje bij beetje groeien maar in boek 3 zijn maar enkele hoofdstukken aan haar toebedeeld. Wellicht zullen de schrijvers van de serie in seizoen 3 (en 4?) haar rol wat uitbreiden.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  24. #349

    Standaard

    Collider heeft een nieuwe trailer en wat tv-spotjes.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  25. #350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Collider heeft een nieuwe trailer en wat tv-spotjes.
    Wat een beelden zeg! :P Ziet er visueel precies uit als een film.

Pagina 14 van 34 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •