Pagina 13 van 34 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 843 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Nice. Zag ik nu naast een eerste blik op Ciarán Hinds als Mance Ryder nu ook een flits van het nieuwe personage gespeeld door Diana Rigg?
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  2. #302

    Standaard

    Paar nieuwe videó's
    1. Making of Season 3: http://www.youtube.com/watch?feature...&v=f3y5aCWFuKo
    2. Game Of Thrones Season 3: In Production : http://www.youtube.com/watch?feature...&v=2yj0e0r_yLI

    Verder valt er op www.winteriscoming.nl te lezen dat de gehele series 8/9 seizoenen moet worden.
    Ik vraag me alleen af hoe ze dat gaan doen als er nog 2 boeken uit moeten komen. Of gaan ze deze serie maar verfilmen t/m boek 5.. kan het me haast niet voorstellen maar toch.

    Is er iemand die hier helemaal in zit en dit evt. kan toelichten?

    Boek 1 : Seizoen 1
    Boek 2 : Seizoen 2
    Boek 3 : Seizoen 3 & 4
    Boek 4 : Seizoen 5
    Boek 5: Seizoen 6
    Boek 6: Seizoen 7
    Boek 7: Seizoen 8

    Geen idee wat verder een dik boek is of word, maar er kan dus van 1 boek nog een extra seizoen worden gemaakt.

  3. #303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Paar nieuwe videó's
    1. Making of Season 3: http://www.youtube.com/watch?feature...&v=f3y5aCWFuKo
    2. Game Of Thrones Season 3: In Production : http://www.youtube.com/watch?feature...&v=2yj0e0r_yLI

    Verder valt er op www.winteriscoming.nl te lezen dat de gehele series 8/9 seizoenen moet worden.
    Ik vraag me alleen af hoe ze dat gaan doen als er nog 2 boeken uit moeten komen. Of gaan ze deze serie maar verfilmen t/m boek 5.. kan het me haast niet voorstellen maar toch.

    Is er iemand die hier helemaal in zit en dit evt. kan toelichten?

    Boek 1 : Seizoen 1
    Boek 2 : Seizoen 2
    Boek 3 : Seizoen 3 & 4
    Boek 4 : Seizoen 5
    Boek 5: Seizoen 6
    Boek 6: Seizoen 7
    Boek 7: Seizoen 8

    Geen idee wat verder een dik boek is of word, maar er kan dus van 1 boek nog een extra seizoen worden gemaakt.
    Misschien maak je een denkfout. er moeten weliswaar nog 2 boeken uitkomen, maar die kunnen toch geschreven als ze met boek 3 4 en 5 bezig zijn qua verfilmen? eer die klaar zijn ben je toch weer 2 a 3 jaar verder? Tijd zat voor 2 boeken lijkt me zo.

  4. #304

    Standaard

    Kijkende naar het schrijftempo van George R.R. Martin doet hij zo'n 2 a 3 jaar over een Game of Thrones boek. HBO doet ondertussen een jaar over een seizoen van de serie (ruim genomen). Gezien Martin heeft aangegeven al een heel eind te zijn met boek 6 (schijnt al een eerste manuscript klaar te hebben), zie ik dat wel uitkomen dit jaar. Geeft hem volgens mij tijd genoeg voor het voltooien van zijn laatste boek voordat ze het nodig hebben voor de serie... (hoewel hij ook heeft gezegd dat dit een bijzonder dik boek zal zijn). Al moet je dat ook zo zijn tijd geven om omgezet te worden tot script, wat ze natuurlijk alvast vooruit kunnen werken met boeken die al verschenen zijn. Oftewel, volgens mij kan het allemaal nét. Vind het wel grappig dat Martin zich totaal niet gehaast lijkt te voelen in interviews ('It is done when it is done - not any sooner') terwijl ik me met zo'n productie toch aardig opgejaagd zou voelen.

  5. #305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Verder valt er op www.winteriscoming.nl te lezen dat de gehele series 8/9 seizoenen moet worden.
    Ik vraag me alleen af hoe ze dat gaan doen als er nog 2 boeken uit moeten komen. Of gaan ze deze serie maar verfilmen t/m boek 5.. kan het me haast niet voorstellen maar toch.

    Is er iemand die hier helemaal in zit en dit evt. kan toelichten?

    Boek 1 : Seizoen 1
    Boek 2 : Seizoen 2
    Boek 3 : Seizoen 3 & 4
    Boek 4 : Seizoen 5
    Boek 5: Seizoen 6
    Boek 6: Seizoen 7
    Boek 7: Seizoen 8

    Geen idee wat verder een dik boek is of word, maar er kan dus van 1 boek nog een extra seizoen worden gemaakt.
    Zoals Pieter en Bob hierboven al aangeven is er nog wel wat tijd om de twee resterende boeken te schrijven. George R.R. Martin hoopt de boeken af te hebben voordat de HBO-serie hem inhaalt. Of dat gaat lukken is een beetje de vraag. De eerste 3 boeken (A Game of Thrones, A Clash of Kings en A Storm of Swords) kwamen redelijk vlot na elkaar uit: in 1996, 1998 en 2000.

    Vervolgens heeft hij enorm geworsteld met het volgende boek. In 2005, zwaar over tijd en met nog een hoop schrijfwerk voor de boeg, besloot hij de karakters geografisch op te splitsen en het verhaal van de helft van de karakters in boek 4 (A Feast for Crows) uit te brengen. In boek 5 zou dan te lezen zijn wat de overige karakters in ongeveer dezelfde tijdsperiode hadden gedaan. Hij hoopte dat 5e boek een jaar later te publiceren, maar dat liep wat anders. Uiteindelijk kwam boek 5 (A Dance with Dragons) pas in 2011 uit. Met daarin inderdaad het verhaal van de andere karakters. Echter gaat het verhaal verder in de tijd en bevat dit boek vanaf een bepaald punt ook weer de karakters uit boek 4.

    Boek 4 en 5 waren als middendeel van de serie waarschijnlijk het moeilijkst om te schrijven, maar ik verwacht niet dat Martin voor de laatste twee boeken aan 2 jaar per boek genoeg zal hebben. In een redelijk optimistisch scenario zal boek 6 (The Winds of Winter) in 2014 verschijnen en boek 7 (A Dream of Spring) in 2017.

    Omdat in boek 4 een paar favoriete personages niet voorkomen, kan ik me niet voorstellen dat de HBO-serie dat boek als apart seizoen zal verfilmen. Ik denk dat ze boek 4 en 5 bij elkaar nemen en daar 2 of 3 seizoenen van maken. Boek 4 is ongeveer net zo lang als boek 1, boek 5 is ongeveer net zo lang als boek 3. Zodoende zou je voor boek 4/5 tezamen 3 seizoenen verwachten. Omdat in deze boeken wat minder grote gebeurtenissen plaatsvinden, kan ik me echter ook voorstellen dat ze er 2 seizoenen van maken.

    2011 - seizoen 1 (boek 1)
    2012 - seizoen 2 (boek 2)
    2013 - seizoen 3 (boek 3)
    2014 - seizoen 4 (boek 3)
    2015 - seizoen 5 (boek 4/5)
    2016 - seizoen 6 (boek 4/5)
    2017 - seizoen 7 (boek 4/5 of boek 6)

    Als seizoen 7 over boek 6 zou moeten gaan, dan moet dit boek eigenlijk in 2015 wel gepubliceerd worden. Dat lijkt haalbaar.

    Omdat Martin heeft aangegeven dat hij verwacht dat boek 6 en 7 ongeveer de lengte van boek 3 en 5 zullen hebben (en er waarschijnlijk tegen het einde van de serie meer grote gebeurtenissen plaatsvinden), is de kans aanwezig dat van boek 6 ook 2 seizoenen gemaakt worden.

    2017 - seizoen 7 (boek 6)
    2018 - seizoen 8 (boek 6 of boek 7)

    Als seizoen 8 al over boek 7 zou moeten gaan, dan moet dit boek eigenlijk in 2016 wel gepubliceerd worden. Dat lijkt niet echt haalbaar. Als seizoen 8 nog over boek 6 gaat, dan schuift het een jaartje op en is de kans groter dat boek 7 op tijd uitkomt. En mochten er 3 seizoenen worden gemaakt van boek 4/5, dan schuift het nog een extra jaartje op.

    Daarnaast zijn er nog diverse andere mogelijkheden: een jaar wachten met de productie van de HBO-serie, het einde van het verhaal verfilmen op basis van informatie die Martin alvast aan de makers van de serie verschaft, etc..

    Kortom, nog niet echt reden om te denken dat de HBO-serie de boeken inhaalt. Maar Martin kan ook niet 5 jaar of langer over een boek doen..

  6. #306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Zappaaddict Bekijk bericht
    Zoals Pieter en Bob hierboven al aangeven is er nog wel wat tijd om de twee resterende boeken te schrijven. George R.R. Martin hoopt de boeken af te hebben voordat de HBO-serie hem inhaalt. Of dat gaat lukken is een beetje de vraag. De eerste 3 boeken (A Game of Thrones, A Clash of Kings en A Storm of Swords) kwamen redelijk vlot na elkaar uit: in 1996, 1998 en 2000.

    Vervolgens heeft hij enorm geworsteld met het volgende boek. In 2005, zwaar over tijd en met nog een hoop schrijfwerk voor de boeg, besloot hij de karakters geografisch op te splitsen en het verhaal van de helft van de karakters in boek 4 (A Feast for Crows) uit te brengen. In boek 5 zou dan te lezen zijn wat de overige karakters in ongeveer dezelfde tijdsperiode hadden gedaan. Hij hoopte dat 5e boek een jaar later te publiceren, maar dat liep wat anders. Uiteindelijk kwam boek 5 (A Dance with Dragons) pas in 2011 uit. Met daarin inderdaad het verhaal van de andere karakters. Echter gaat het verhaal verder in de tijd en bevat dit boek vanaf een bepaald punt ook weer de karakters uit boek 4.

    Boek 4 en 5 waren als middendeel van de serie waarschijnlijk het moeilijkst om te schrijven, maar ik verwacht niet dat Martin voor de laatste twee boeken aan 2 jaar per boek genoeg zal hebben. In een redelijk optimistisch scenario zal boek 6 (The Winds of Winter) in 2014 verschijnen en boek 7 (A Dream of Spring) in 2017.

    Omdat in boek 4 een paar favoriete personages niet voorkomen, kan ik me niet voorstellen dat de HBO-serie dat boek als apart seizoen zal verfilmen. Ik denk dat ze boek 4 en 5 bij elkaar nemen en daar 2 of 3 seizoenen van maken. Boek 4 is ongeveer net zo lang als boek 1, boek 5 is ongeveer net zo lang als boek 3. Zodoende zou je voor boek 4/5 tezamen 3 seizoenen verwachten. Omdat in deze boeken wat minder grote gebeurtenissen plaatsvinden, kan ik me echter ook voorstellen dat ze er 2 seizoenen van maken.

    2011 - seizoen 1 (boek 1)
    2012 - seizoen 2 (boek 2)
    2013 - seizoen 3 (boek 3)
    2014 - seizoen 4 (boek 3)
    2015 - seizoen 5 (boek 4/5)
    2016 - seizoen 6 (boek 4/5)
    2017 - seizoen 7 (boek 4/5 of boek 6)

    Als seizoen 7 over boek 6 zou moeten gaan, dan moet dit boek eigenlijk in 2015 wel gepubliceerd worden. Dat lijkt haalbaar.

    Omdat Martin heeft aangegeven dat hij verwacht dat boek 6 en 7 ongeveer de lengte van boek 3 en 5 zullen hebben (en er waarschijnlijk tegen het einde van de serie meer grote gebeurtenissen plaatsvinden), is de kans aanwezig dat van boek 6 ook 2 seizoenen gemaakt worden.

    2017 - seizoen 7 (boek 6)
    2018 - seizoen 8 (boek 6 of boek 7)

    Als seizoen 8 al over boek 7 zou moeten gaan, dan moet dit boek eigenlijk in 2016 wel gepubliceerd worden. Dat lijkt niet echt haalbaar. Als seizoen 8 nog over boek 6 gaat, dan schuift het een jaartje op en is de kans groter dat boek 7 op tijd uitkomt. En mochten er 3 seizoenen worden gemaakt van boek 4/5, dan schuift het nog een extra jaartje op.

    Daarnaast zijn er nog diverse andere mogelijkheden: een jaar wachten met de productie van de HBO-serie, het einde van het verhaal verfilmen op basis van informatie die Martin alvast aan de makers van de serie verschaft, etc..

    Kortom, nog niet echt reden om te denken dat de HBO-serie de boeken inhaalt. Maar Martin kan ook niet 5 jaar of langer over een boek doen..
    Thx voor de uitleg, ik zit niet in de boeken namelijk maar er ligt wel een bepaalde druk op Martin nu hij toch wel tempo moet maken met het schrijven.

    Ik weet dat er acteurs zijn die ze hebben vastgelegd voor 7 seizoenen.
    Ze moeten er denk ik wel de vaart inhouden omdat de +-4miljoen kijkers per aflevering niet 2 jaar willen wachten op een nieuw seizoen ik ben bang dat alles dan een beetje verwaterd en mensen afhaken..

    Maar goed we houden de moet erin en HBO kapt tegenwoordig niet zomaar iets meer af dus we zitten wel safe met zulke kijkcijfers

  7. #307

    Standaard

    Martin werkt zelf mee aan de serie, het boek hoeft dus helemaal niet af af te zijn voor ze aan de scripts kunnen beginnen hoor
    zo kunnen ze makkelijk een jaar winnen

  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door catfish Bekijk bericht
    Martin werkt zelf mee aan de serie, het boek hoeft dus helemaal niet af af te zijn voor ze aan de scripts kunnen beginnen hoor
    zo kunnen ze makkelijk een jaar winnen
    Weet niet of bij hem het schrijfproces zo loopt? Vaak is het schrijven, herschrijven, schrijven, herschrijven, enz, tot het boek klaar is.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #309

    Standaard

    Teaser-trailer en teaser-poster:


    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #310

    Standaard

    31 maart lijkt opeens weer ver weg ......gelukkig hebben we de blu-ray van seizoen in de herhaling voor 4 maart.

  11. #311

    Standaard

    Een serie nieuwe foto's (meer en groter via de link):


















    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #312

    Standaard

    Ciaran Hinds als Mans Roover ziet er angstaanjagend gelijkend uit als hoe ik 'm in mijn verbeelding tijdens het lezen van de boeken heb ingebeeld.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #313

    Standaard

    Onder de link nog veel meer foto's, pff nog 2 maanden :O

  14. #314

    Standaard

    Ja, maar deze foto's zijn van seizoen 3, en niet van seizoen 2, helaas.

  15. #315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Ja, maar deze foto's zijn van seizoen 3, en niet van seizoen 2, helaas.
    We leven dan ook toe naar dat derde seizoen... Logisch dat het promotiemateriaal wat vrijgegeven wordt dan ook van dat seizoen is.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Ja, maar deze foto's zijn van seizoen 3, en niet van seizoen 2, helaas.
    Ja.. over 2 maanden begint seizoen 3 toch ook

  17. #317

    Standaard

    Ik heb geen lid van HBO dus dat wist ik niet...!!!

  18. #318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Ik heb geen lid van HBO dus dat wist ik niet...!!!
    Hoef je geen lid voor te zijn. Het staat een paar posts hierboven heel groot op een teaserposter.

    Maar goed: heerlijk dat er eindelijk eens niet zomaar een serie weer wordt gecancelled. Deze prachtserie verdient het om volledig te worden afgemaakt, tot het laatste boek.

  19. #319

    Standaard

    Maar om deze serie te bekijken moet je wel lid zijn, en je kunt deze serie niet eens via de zender opnemen.

  20. #320

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Maar om deze serie te bekijken moet je wel lid zijn, en je kunt deze serie niet eens via de zender opnemen.
    Apart, ik heb HBO hier op de kabel en ben gewoon in staat om de serie op te nemen en te branden voor de eigen collectie. Ik heb een externe dvd-recorder op de decoder aangesloten.

  21. #321

    Standaard

    Ik had begrepen dat dat juist niet kon, althans dat vertelde mijn zwager vorige week nog.

  22. #322

  23. #323

    Standaard

    Een nieuwe promo voor het komende seizoen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  24. #324

    Standaard

    Er is een nieuwe poster en een volwaardige trailer voor het nieuwe seizoen.


    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  25. #325

    Standaard

    Pff als ik deze trailer zie kriebelt het nog meer. Dit wordt denk ik echt een ijzersterk en zeer donker seizoen!

    Super trailer

Pagina 13 van 34 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •