Pagina 12 van 34 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 843 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Hoofd George Bush gebruikt is seizoen 1 van Game of Thrones:

    http://www.hollywoodreporter.com/liv...-edited-338315

    Niemand die het opvalt maar toch is de betreffende episode offline gehaald en zullen de DVD en BD in de toekomst worden gecensureerd.
    Laatst aangepast door Frenkel : 17-06-2012 om 08:16
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  2. #277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Hoofd George Bush gebruikt is seizoen 1 van Game of Thrones:

    http://www.hollywoodreporter.com/liv...-edited-338315

    Niemand die het opvalt maar toch is de betreffende episode offline gehaald en zullen de DVD en BD in de toekomst worden gecensureerd.

    Wat een onzin weer.. domme amerikanen. Als het niet genoemd was had niemand het ooit gezien, nu ga je er opletten.

    En dan nog om daar z'n drama over te maken, productie stil te leggen richting de retail en de aflevering uit de lucht te halen, haha die mensen zijn helemaal gek!

  3. #278

    Standaard

    Denk dan maar zo: dan heb je nu een collector's editie in handen

  4. #279

    Standaard

    Seizoen 2 vind ik een tegenvaller, ze vliegen van een hak op een tak. Er gebeurd zeer weinig in seizoen 2. Zo laten ze ongeveer van 5 groeperingen steeds afwisselen. Je weet onderhand niet meer hoe het in elkaar zit. Ik stond op het punt seizoen 1 te kopen, gelukkig toch maar niet gedaan.

  5. #280

    Standaard

    geef toe dat de serie qua families af en toe moeilijk te volgen is, maar als je een klein beetje de stamboom bekijkt valt een en ander toch wel vrij duidelijk op zijn plaats en is alles goed te volgen. Het afwisselen draagt juist bij aan de spanning van het verhaal; het gaat er immers om wie uiteindelijk de troon in handen zal krijgen. Verder gebeurt er natuurlijk érg veel in Seizoen 2, maar men moet zich beperken tot een seizoen van 10 uur, waardoor sommige scènes wellicht wat vluchtig ogen. Persoonlijk vond ik seizoen 2 beter.

  6. #281

    Standaard

    Kom op jongens, het kan toch niet zo moeilijk zijn om een paar verhaallijnen naast elkaar te volgen? In mijn beleving is het juist erg duidelijk.

  7. #282

    Standaard

    de meerdere verhaallijnen zijn toch echt wel een zwakte
    in LotR zijn de verhalen gescheiden per boekdeel en heeft Peter Jackson ze gemend
    ik vraag mij af of het mogelijk zou zijn om het omgekeerde te doen bij GoT, bijvoorbeeld 1 seizoen per fractie waar dan in het laatste seizoen alles samenkomt (maar dat is misschien zeer moeilijk of onduidelijk)

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door catfish Bekijk bericht
    de meerdere verhaallijnen zijn toch echt wel een zwakte
    in LotR zijn de verhalen gescheiden per boekdeel en heeft Peter Jackson ze gemend
    ik vraag mij af of het mogelijk zou zijn om het omgekeerde te doen bij GoT, bijvoorbeeld 1 seizoen per fractie waar dan in het laatste seizoen alles samenkomt (maar dat is misschien zeer moeilijk of onduidelijk)
    Onmogelijk, vanwege de invloed die de verhaallijnen op elkaar hebben, op sommige momenten zou het volgens mij ook zeer saai worden, want niet de ene 'fractie' komt meer in actie, de andere is meer aan het 'plotten', etc.

    In de boeken werkt het perfect dat er voor ieder hoofdstuk een Point of View character is, waardoor je goed inzicht krijgt in de verschillende achtergronden en denkwijzen.
    Send a maniac to catch a maniac...

  9. #284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door catfish Bekijk bericht
    de meerdere verhaallijnen zijn toch echt wel een zwakte
    in LotR zijn de verhalen gescheiden per boekdeel en heeft Peter Jackson ze gemend
    ik vraag mij af of het mogelijk zou zijn om het omgekeerde te doen bij GoT, bijvoorbeeld 1 seizoen per fractie waar dan in het laatste seizoen alles samenkomt (maar dat is misschien zeer moeilijk of onduidelijk)
    Dit kan wel, maar George Martin zal hier nooit toestemming voor geven. De kracht van de boeken is juist dat je elk hoofdstuk door de ogen van een ander karakter beleefd.

    En ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het in de serie allemaal wel mee vind vallen. Als je de tvserie al ingewikkeld vind, dan zou ik je niet aanraden om de boeken te gaan lezen.

  10. #285

    Standaard

    Ik vind persoonlijk de kleine man Peter Dinklage (Tyrion Lannister) een grootse rol neerzetten. Hilarisch alleen al hoe hij praat....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ik vind persoonlijk de kleine man Peter Dinklage (Tyrion Lannister) een grootse rol neerzetten. Hilarisch alleen al hoe hij praat....


    Idem
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  12. #287

    Standaard

    Ik lees op twitter dat Carice van Houten alweer aan het filmen is voor Seizoen 3.

  13. #288

    Standaard

    Deze rol is inderdaad goed gecast, het is naar mijn mening ook de belagrijkste rol in de serie afgaande op de boeken. Als je zijn tekst hilarisch vindt dan zou ik je zeker aanraden de boeken te lezen. Daar worden ook zijn overpeinzingen beschreven, schitterende teksten

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ik vind persoonlijk de kleine man Peter Dinklage (Tyrion Lannister) een grootse rol neerzetten. Hilarisch alleen al hoe hij praat....
    Who buys DVD's anyway? :)

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ik vind persoonlijk de kleine man Peter Dinklage (Tyrion Lannister) een grootse rol neerzetten. Hilarisch alleen al hoe hij praat....
    Daar moet ik je zeker gelijk in geven. Nu de laatste afleveringen helemaal af gekeken. En moet zeggen dat de laatste afleveringen toch zeker wel goed zijn. Meer actie dan seizoen 1.

  15. #290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Seizoen 2 vind ik een tegenvaller, ze vliegen van een hak op een tak. Er gebeurd zeer weinig in seizoen 2. Zo laten ze ongeveer van 5 groeperingen steeds afwisselen. Je weet onderhand niet meer hoe het in elkaar zit. Ik stond op het punt seizoen 1 te kopen, gelukkig toch maar niet gedaan.
    Je moet gewoon goed je kop erbij houden. Het is nou eenmaal een zeer complex verhaal. En de manier waarop het in 10 afleveringen is gestopt is wat mij betreft subliem.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #291

    Standaard

    Game of Thrones - Season 1 Gift Set [Blu-ray][Region Free]
    19 November 2012

    Amazon £37.49

    This stunning limited edition gift set includes the complete first season of the epic fantasy series Game of Thrones, alongside a blu-ray bonus disc of Season 2 Episode 1 and dragon egg paper-weight.

    De foto's zijn nogal groot dus hier de directe links:
    Verpakking
    Inhoud
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  17. #292
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Ik wacht op een box met deel I en deel II. (heb je zojuist op gedownload en deze serie si zo top dat ik die gewoonweg op Bluray MOET hebben)
    I'll be back!!

  18. #293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    geef toe dat de serie qua families af en toe moeilijk te volgen is, maar als je een klein beetje de stamboom bekijkt valt een en ander toch wel vrij duidelijk op zijn plaats en is alles goed te volgen. Het afwisselen draagt juist bij aan de spanning van het verhaal; het gaat er immers om wie uiteindelijk de troon in handen zal krijgen. Verder gebeurt er natuurlijk érg veel in Seizoen 2, maar men moet zich beperken tot een seizoen van 10 uur, waardoor sommige scènes wellicht wat vluchtig ogen. Persoonlijk vond ik seizoen 2 beter.
    Ik vond juist het tweede seizoen vaak lastig te volgen doordat ik op een gegeven moment niet meer wist wie wie is en of ze 'goed' of 'slecht' zijn en wat hun doel is. Waardoor het wel weer uitnodigt om de serie nog een keer te kijken van begin af aan. Maar het blijft een machtig goede serie natuurlijk, al ben ik niet te spreken over Carice van Houten. Haar Engelse uitspraak en beetje geacteer in de serie is beneden haar maat.

    Foto stamboom.

  19. #294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    niet meer wist wie wie is en of ze 'goed' of 'slecht' zijn
    De subtiliteit zit 'm natuurlijk in het feit dat er een hoop karakters in de reeks zitten die niet per se goed of slecht zijn, maar in de grijze zone daartussenin zitten, zoals Tyrion Lannister of Stannis Baratheon.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #295

    Standaard

    Geweldige serie dit.
    Al moet ik wel zeggen dat ik seizoen 2 beter vind dan het eerste.
    Verheug mij al op het 3 seizoen.

    Nu nog even wachten op het verschijnen op DVD en Blu Ray mbt seizoen 2

    Echt een topper wat mij betreft.
    Verdraagzaamheid is de sleutel van de mensheid en van onze samenleving.

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    De subtiliteit zit 'm natuurlijk in het feit dat er een hoop karakters in de reeks zitten die niet per se goed of slecht zijn, maar in de grijze zone daartussenin zitten, zoals Tyrion Lannister of Stannis Baratheon.
    Zoals Werner hier inderdaad opmerkt zijn alle karakters grijs, ze zijn er immers allemaal zelf van overtuigt dat ze 'goed' zijn. Vooral in de boeken komt dit duidelijk naar voren. George RR Martin schrijft niet vanuit het zichtpunt dat iemand goed of slecht is maar hoe een karakter reageert op een situatie tbv zijn of haar gewin.

  22. #297

    Standaard

    Nadat James Purefroy en Dominic West hebben bedankt voor de rol van King beyond the Wall Mance Ray, is Ciarán Hinds nu voor deze rol vastgelegd. Geen verkeerde keuze.


    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  23. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul H. Bekijk bericht
    Zoals Werner hier inderdaad opmerkt zijn alle karakters grijs, ze zijn er immers allemaal zelf van overtuigt dat ze 'goed' zijn. Vooral in de boeken komt dit duidelijk naar voren. George RR Martin schrijft niet vanuit het zichtpunt dat iemand goed of slecht is maar hoe een karakter reageert op een situatie tbv zijn of haar gewin.
    Dat is ook eigenlijk zo. Goed/slecht stonden tussen aanhalingstekens.
    Ik denk dat iedereen ook zo zijn/haar favoriete characters heeft en dan die verhaallijn meer volgt dan n ander.

    Ik kreeg net n notificatie van Play dat seizoen 2 al te preorderen is als dvd en blu-ray, maar dat hij pas op 11 maart 2013 uitkomt. Dat is 3 weken voor seizoen 3 wordt uitgezonden.

    Ik wilde de 2 seizoen eigenlijk n stuk eerder opnieuw bekijken. En misschien gebeurd dat ook wel.

  24. #299

    Standaard

    Niet over seizoen 2 praten aub! Die heb ik nog niet gezien.

  25. #300

    Standaard

    Al even geleden dat er iets is gezegd in dit topic

    Eerste 'beelden' season 3

    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=2yj0e0r_yLI

Pagina 12 van 34 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •