Pagina 29 van 34 EersteEerste ... 19252627282930313233 ... LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 843 worden weergegeven.
  1. #701

    Standaard

    Ow shit! Haha! Er is iemand terug in de eerste minuten van de nieuwe episode! Die zag ik never nooit aankomen!

  2. #702

    Standaard

    Het is fascinerend te zien hoe oude elementen uit de boeken met nieuwe verhaallijnen worden gecombineerd. De verhaallijnen worden - zoals eerder al opgemerkt - versneld. Tot nu toe gaat het gelukkig goed. Vanavond was het weer genieten.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #703

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Ow shit! Haha! Er is iemand terug in de eerste minuten van de nieuwe episode! Die zag ik never nooit aankomen!
    Dit had ik nu echt wel verwacht eigenlijk. Een personage sterft niet zomaar in GoT, dit personage was nog niet klaar.

  4. #704

    Standaard

    Er stak bot uit. Open botbreuk is in 'die tijd' gewoon dood. Of iig amputatie. Dus vond deze een BEETJE vergezocht.

  5. #705

    Standaard

    Ik had ook altijd verwacht dat hij ging terugkeren eigenlijk, maar heb niet nagedacht over die open botbreuk.

    Verder vind ik het helemaal niet erg, leuk personage! En dat einde met Arya was wel even schrikken.

  6. #706

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Er stak bot uit. Open botbreuk is in 'die tijd' gewoon dood. Of iig amputatie. Dus vond deze een BEETJE vergezocht.
    In welke tijd is dat dan? We hebben het over een wereld waar mensen opstaan uit de dood he, zo'n simpel open botbreukje hoeft niets te betekenen. We weten te weinig van het verleden van het karakter van McShane om te kunnen oordelen; ik had er geen moeite mee.

    Wat zou er op dat briefje van Sansa staan trouwens? Ik heb een idee dat een onderschepping ervan weer grote problemen zal opleveren .

  7. #707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wat zou er op dat briefje van Sansa staan trouwens?
    Pure speculatie van mijnentwege: Ze geeft zichzelf over aan Ramsay Bolton in ruil voor Rickon .
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #708

    Standaard

    Denk je? Niet iets naar Baelish?

  9. #709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Denk je? Niet iets naar Baelish?
    Of Blackfish.

  10. #710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Pure speculatie van mijnentwege: Ze geeft zichzelf over aan Ramsay Bolton in ruil voor Rickon .
    Lijkt mij stug na alles wat ze meegemaakt had; ze had ook niet zo'n wanhopige blik, maar een blik van 'ik heb de oplossing'. Denk dat Chris W wellicht gelijk heeft.

  11. #711

    Standaard

    Battle of the Bastards. 1 van de weinige bevredigende slachtoffers

  12. #712

    Standaard

    Zeer benieuwd naar het laatste deel van alweer een geweldig seizoen. Het laatste deel zal misschien het hoogtepunt zijn geweest, maar er staat nog genoeg open. Ik gok dat het laatste shot vliegt over de schepen die volgeladen zijn met Dothraki....
    En wanneer komt Bran weer in beeld? Ergens moet de afkomst van Jon Snow weer in beeld komen...of zouden ze dat voor het volgend seizoen bewaren. En natuurlijk Cersei....

  13. #713

    Standaard

    De soundtrack is gisteren uitgekomen, de beste tot nu toe en aan een aantal tracks te zien en te horen (die nog niet te horen waren dit seizoen) staat er nog heel wat te gebeuren...

  14. #714

    Standaard

    Mooie aflevering als seizoenslot. Veel doden . Ik had al weken het idee dat de High Sparrow zou worden vermoord maar het ging nu wat uitgebreider inclusief anderen die nu werden omgebracht door het plan van Cersei . Genoeg stof voor het nieuwe seizoen.

  15. #715

    Standaard

    T was idd een dikke episode. Gebeurt nog best veel voor een episode 10! Denk toch wel 1 van, zo niet DE beste seizoensfinale van GoT!

  16. #716

    Standaard

    Rogue: je bent helderziend, jongen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #717

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Rogue: je bent helderziend, jongen.
    Dat valt mee, het is de belangrijkste verhaallijn .
    Maar wat een laatste deel zeg.....van het ene 'WAT???' moment naar het andere. Het meest verrassende vond ik nog de zelfmoord van Tommen , die zag ik niet aankomen. Kippenvel bij de acceptatie van Jon....hoeveel invloed zal het nog hebben dat hij daadwerkelijk een Stark is? Alleen Bran weet het en hij kan het niet echt bewijzen .
    Alleen leek er wel een continuiteitsfoutje in te zitten; hoe kan Varys zit in Dorne en even later staat hij op de boot die onderweg is naar (waarschijnlijk) Dorne ?

    Wel trouwens een prachtig begin met die muziek trouwens.....

  18. #718

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Alleen leek er wel een continuiteitsfoutje in te zitten; hoe kan Varys zit in Dorne en even later staat hij op de boot die onderweg is naar (waarschijnlijk) Dorne ?

    Wel trouwens een prachtig begin met die muziek trouwens.....

    Euhm dat heb je verkeerd denk ik... Varys staat op die boot omdat er ook schepen tussen die gigantische vloot zitten van Dorne... Ze zijn allemaal op weg naar Westeros niet naar Dorne...

    De soundtrack is inderdaad geweldig dit seizoen. Ik had de muziek vorige week al gehoord voor de begin scène maar had niet verwacht dat het zo goed zou uitpakken. Vond dit de beste aflevering tot nu toe. Goed geregisseerd.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 28-06-2016 om 11:20

  19. #719

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het meest verrassende vond ik nog de zelfmoord van Tommen
    Hoe zou je zelf zijn? Je krijgt een seksspeeltje in de vorm van Natalie Dormer, en dan pakken ze het weer af... Ik zou het ook niet weten hoor.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Alleen leek er wel een continuiteitsfoutje in te zitten; hoe kan Varys zit in Dorne en even later staat hij op de boot die onderweg is naar (waarschijnlijk) Dorne ?
    Ik denk dat ik daar het antwoord op weet, iemand (Tyrion? Daenerys?) heeft al in die richting gehint: De vloot van Daenerys is de kaap van Westeros en Koningslanding al voorbij gevaren en is Dorne al gepasseerd. Het eerste doel waar het Dothraki-leger op afstevent is volgens mij de Rots van Casterling, al was het alleen al maar om de aanvoerlijnen van de Lannisters door te snijden. Daarnaast is ook de timing in de laatste aflevering langer: de laatste scène kan zich even goed enkele maanden bijv. later afspelen.
    Laatst aangepast door Werner : 28-06-2016 om 11:26
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #720

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Euhm dat heb je verkeerd denk ik... Varys staat op die boot omdat er ook schepen tussen die gigantische vloot zitten van Dorne... Ze zijn allemaal op weg naar Westeros niet naar Dorne...

    De soundtrack is inderdaad geweldig dit seizoen. Ik had de muziek vorige week al gehoord voor de begin scène maar had niet verwacht dat het zo goed zou uitpakken. Vond dit de beste aflevering tot nu toe. Goed geregisseerd.
    Misschien heb ik het niet duidelijk uitgelegd wat ik bedoelde. In deel 8 ging Varys op eigen houtje naar Dorne, waar hij in deel 10 dan ook te zien is. En toch staat hij in de eindshot op de boot naast Daenerys. Hoe komt hij daar zo snel? En Dorne is trouwens een deel van Westeros.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Hoe zou je zelf zijn? Je krijgt een seksspeeltje in de vorm van Natalie Dormer, en dan pakken ze het weer af... Ik zou het ook niet weten hoor.

    Ik denk dat ik daar het antwoord op weet, iemand (Tyrion? Daenerys?) heeft al in die richting gehint: De vloot van Daenerys is de kaap van Westeros en Koningslanding al voorbij gevaren en is Dorne al gepasseerd. Het eerste doel waar het Dothraki-leger op afstevent is volgens mij de Rots van Casterling, al was het alleen al maar om de aanvoerlijnen van de Lannisters door te snijden. Daarnaast is ook de timing in de laatste aflevering langer: de laatste scène kan zich even goed enkele maanden bijv. later afspelen.
    Dat zal dan wel het antwoord kunnen zijn...... Ze zijn vanuit Slavers Bay even langs Sunspear gewipt om Varys op te pikken en zullen dan aan de onderkant van Westeros varen en dan weer naar naar boven bij The Sunset Sea. Waar ze landen is even afwachten; ik neem aan dat ze de sterkte van de Dothraki met paarden ten volste willen benutten en dus die vooraf willen ontschepen.
    De tijd waarin gebeurtenissen zich afspelen is inderdaad altijd een beetje lastig; er kunnen inderdaad wat maanden tussen zitten. Wat ook weer het geval Varys verklaart .


    Het worden een lange tien maanden wachten .....

  21. #721

    Standaard

    Het wordt inderdaad lang wachten. Maar ik hoop dat eindelijk eens het volgende boek in de reeks verschijnt. Ik ga sowieso komende maand seizoen 6 nog eens opnieuw bekijken.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #722

    Standaard

    Heerlijke afsluiter van weer een geweldig seizoen. Je merkt echt dat ze naar een eind toewerken. Ik zou het heel jammer vinden om Game of Thrones te moeten missen, maar je kunt het natuurlijk ook niet eindeloos rekken. Ik hoop wel dat Margaery nog blijkt te leven. Ik heb me nu een groot deel van het seizoen af zitten vragen wat nou precies haar plan met de High Sparrow was. Hopelijk komen we daar nog achter. Dat ze zich daadwerkelijk tot het geloof bekeerd had geloofde natuurlijk niemand.

    Iemand die het volgende voor mij kan toelichten? Ik kan het me niet meer goed herinneren. Waarom mocht de ware identiteit van Jon Snow nou niet bekend worden. Waarom heeft Ned moeten liegen dat het zijn zoon is in plaats van zijn neef? Of is dit nog niet aan bod gekomen?

  23. #723

    Standaard

    Door die muziek in de opening moest ik best denken aan Battlestar Galactica. Daar zijn soms ook stukken bij die qua muziek een soortgelijk iets doen

  24. #724

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Iemand die het volgende voor mij kan toelichten? Ik kan het me niet meer goed herinneren. Waarom mocht de ware identiteit van Jon Snow nou niet bekend worden. Waarom heeft Ned moeten liegen dat het zijn zoon is in plaats van zijn neef? Of is dit nog niet aan bod gekomen?
    Bij bekendheid identiteit zou de boel ontploffen.
    De moeder is immers officieel vrouw van Robert
    De moeder is officieus geliefde van Rhaegar (al moet dit nog definitief bevestigd worden)
    Iets anders is niet plausibel. Waarom zou je voor minder dan je geliefde en kind, je beste krijgers achter laten?
    Alle targaeryans worden dood geacht.
    Laatste kind met kans op zelfde trekjes als de mad king? Zou n kort leven geweest zijn. Iedereen herinnert zich de Mad King en denken dat alle Targaeryans gestoord zijn. Had dat kind nooit overleefd. Net als de familie waar het kind onder zou zijn gebracht, want, dan ben je aanhanger...

    Een zuipende Robert die moet doen alsof t zn eigen kind was anders?... Zou niet werken
    Laatst aangepast door Chris W : 28-06-2016 om 20:58

  25. #725

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Bij bekendheid identiteit zou de boel ontploffen.
    De moeder is immers officieel vrouw van Robert
    De moeder is officieus geliefde van Rhaegar (al moet dit nog definitief bevestigd worden)
    Iets anders is niet plausibel. Waarom zou je voor minder dan je geliefde en kind, je beste krijgers achter laten?
    Alle targaeryans worden dood geacht.
    Laatste kind met kans op zelfde trekjes als de mad king? Zou n kort leven geweest zijn. Iedereen herinnert zich de Mad King en denken dat alle Targaeryans gestoord zijn. Had dat kind nooit overleefd. Net als de familie waar het kind onder zou zijn gebracht, want, dan ben je aanhanger...

    Een zuipende Robert die moet doen alsof t zn eigen kind was anders?... Zou niet werken
    Bedankt.

Pagina 29 van 34 EersteEerste ... 19252627282930313233 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •