Pagina 34 van 34 EersteEerste ... 243031323334
De resultaten 826 tot 843 van 843 worden weergegeven.
  1. #826

    Standaard

    Heerlijke aflevering!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Er zijn nog twee draken over die het leger van Cersei zo in een vingerknip kunnen barbecuen.
    Eén draak toch nog maar?

  2. #827

    Standaard

    Las net op Indiewire ook nog wel een leuke theorie over het vervolg van het seizoen. Gaat over de uitspraak van Melisandre dat Arya blauwe (Night King), bruine (Walder Frey) en groene ogen doet sluiten. De groene ogen zouden die van Little Finger kunnen zijn, die had in de boeken groene ogen, maar in de serie niet. Waarschijnlijk slaat dit op Cersei. Hier het artikel.

  3. #828

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Heerlijke aflevering!


    Eén draak toch nog maar?
    Was me niet duidelijk gisteren: is er één van haar twee draken gesneuveld? Ik heb gezien dat Jon neerging maar ik weet niet of de draak het heeft overleefd. Ik dacht dat als die zou zijn doodgegaan, er meer aandacht aan zou zijn besteed.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #829

    Standaard

    Dat wordt niet duidelijk, je weet dat er minimaal 1 nog is maar niet welke en ook niet of de andere er nog is.

  5. #830

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Was me niet duidelijk gisteren: is er één van haar twee draken gesneuveld? Ik heb gezien dat Jon neerging maar ik weet niet of de draak het heeft overleefd. Ik dacht dat als die zou zijn doodgegaan, er meer aandacht aan zou zijn besteed.
    Ik had hetzelfde probleem, kon het ook niet helemaal meer volgen. Maar je hebt wel gelijk dat het waarschijnlijk daadwerkelijk beter in beeld was geweest als er één was gesneuveld.

  6. #831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    zoals de aanval van de Dothraki, die naar voren stormen zonder enig idee te hebben wat voor ze zit.
    Dothraki zijn nu eenmaal heethoofden die eerst handelen en dan nadenken . Maar Jorah Mormont had beter moeten weten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Heerlijke aflevering!


    Eén draak toch nog maar?
    Beide hebben het overleeft. Zijn te zien in de promo voor volgende aflevering. Ook Ghost heeft het blijkbaar overleefd. Zonder de promo had ik het ook niet geweten.

    Vooral jammer dat The Night King en zijn White Walkers eigenlijk niets gedaan hebben. Had daar toch wel meer van verwacht na zoveel jaar opbouwen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  8. #833

    Standaard

    Waar is die promo te zien?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #834

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Waar is die promo te zien?
    YouTube e.a.

    op google vele hits
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  10. #835

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    YouTube e.a.

    op google vele hits
    Ben blij dat die promo op internet uitgebreid wordt toegelicht.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #836

    Standaard

    Meningen nu de show over is? Aan 1 kant begrijp ik het geklaag van: het gaat snel. Aan de andere kant heb ik zoiets van, de Night King kwam en er zijn 2 queens die beiden de troon willen. T is full-out war. Wat wil je? Seizoen 7 draaiden eigenlijk compleet om het klaar maken voor de oorlog en seizoen 8 is oorlog. Ik heb niet zo'n probleem met de snelheid en gebrek aan politiek geneuzel

  12. #837

    Standaard

    Ik vond het een zwaar tegenvallen seizoen. Met als absolute anticlimax het einde van de Knight King. Ik kreeg het gevoeld dat alles even in een paar afleveringen afgeraffeld moest worden. In die 2 jaar tijd hadden ze toch wel wat beters kunnen verzinnen c.q filmen...?
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  13. #838

    Standaard

    Je moet wel bedenken dat dit einde, toch uit de koker van GRR Martin komt. Of door hem geïnspireerd is. De makers van de series hebben in begin al het laatste hoofdstuk van de boeken gelezen. Is het het afgerafeld ja en nee. Het voor mij ook nog wel uitgebreider in beeld mogen worden gebracht. Maar ja, als je na een film gaat dan wordt het einde ook na een climax toegewerkt.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #839

    Standaard

    Ik vond het laatste seizoen wel wat afgeraffeld (ze hadden het beter uit kunnen smeren over meer afleveringen) maar ik heb er uiteindelijk wel vrede mee wat het geworden is. Het was gewoon niet meer het seizoen voor veel karakterontwikkeling: dat hebben we 7 seizoenen lang al gehad. Evengoed was er voldoende drama en zeker voldoende spektakel. "The long night" was onvergetelijk en ook de laatste aflevering (en dan speciaal de eerste helft ervan) had meer dan voldoende in zich om mij voldoening te geven. Veel tragiek en een paar scenes die door merg en been gingen.

    Het enige wat ik er echt jammer aan vond was de 4e aflevering: daar hebben ze teveel in gepropt met als doel bepaalde dingen in de afleveringen erna te laten gebeuren (wat ik niet zal spoilen). Dat kwam wat "gemaakt" over, had niet gehoeven en had beter over wat meer afleveringen uitgesmeerd kunnen worden.

    Evengoed sluit ik de serie met een heel positief gevoel af. Zodra de BD-release van dit seizoen uitkomt ga ik het weer eens vanaf het begin opnieuw bekijken.

    Nog een specifiek puntje: veel mensen klagen over de Night King en het feit dat ie "zomaar" tot een einde komt. Volgens mij hebben we hem al 7 seizoenen lang kunnen aanschouwen, heeft ie al vele keren zijn "momenten" gehad is het dus echt niet zo dat ze hem zomaar afkappen. Misschien dat mensen meer verwacht hadden van "het moment", maar dat ie "zomaar" aan z'n einde komt is een wat vreemde stelling. Wel eentje die ik van velen hoor maar die ik eigenlijk niet helemaal vind kloppen.

  15. #840

    Standaard

    Weten jullie hoe ik die laatste aflevering kan terugkijken?

  16. #841

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten1991 Bekijk bericht
    Weten jullie hoe ik die laatste aflevering kan terugkijken?
    Staat gewoon op de on-demand van Ziggo als je het juiste pakket hebt.

  17. #842

    Standaard

    Waarom papagaait men elkaar zoveel tegenwoordig en dan ook nog in de foute betekenis...

    Betekenis 'afgeraffeld' af·raf·fe·len (raffelde af, heeft afgeraffeld)
    haastig en slordig afmaken

    Game of Thrones Season 8 has made fans wait a bit longer than usual, with Season 7 concluding in August 2017.
    We finally had a firm premiere date, with the show returning on April 14, 2019.

    Zal wel aan mij liggen, maar die omschrijving komt dus juist niet overeen met de genomen extra tijd....
    "A man's got to know his limitations", ...

  18. #843

    Standaard

    Misschien bedoelt hij dat de tijd in de serie zelf wel erg snel gaat, en daar heeft hij zeker een goed punt. Voorheen hadden ze nog tijd nodig om van punt A naar B te gaan, nu is het 'we gaan naar plaats X' en de volgende scene staan ze er. Heeft natuurlijk ook met het sterk verminderde aantal verhaallijnen te maken, dat snap ik, maar het komt erg 'gehaast' over.

Pagina 34 van 34 EersteEerste ... 243031323334

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •