Pagina 19 van 34 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 843 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    Kalisha is toch iets anders als Khaleesi, dat is meer dan zomaar een spellingsfout! Als iedereen hier zomaar zijn eigen namen begint te verzinnen gaat het hier nog leuk worden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #452

    Standaard

    Het is dan ook in een buitenlandse taal, dat lijkt mij een geldig excuus .

  3. #453

    Standaard

    De laatste aflevering van seizoen 3 smaakt weer naar meer
    De eerste 3 seizoenen ga ik weer bekijken zo aan het einde van het jaar richting seizoen 4.

  4. #454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het is dan ook in een buitenlandse taal, dat lijkt mij een geldig excuus .
    Je behoort gewoon Engels te kunnen.

  5. #455

    Standaard

    Persoonlijk vind ik seizoen 3 stukken minder dan de eerste 2. De voortgang neemt af, en de karakters vlakken af.
    Sommige karakters krijgen zo weinig aandacht, dat je denkt dat er in 3 seizoenen maar 2 weken zijn verstreken. Terwijl er voor anderen jaren zijn verstreken.
    Jammer. Ik kijk seizoen 4 ook wel, maar er mag wel een beetje gas op, soms.

    Op dit moment zijn de werkelijke toppers (mijn mening natuurlijk) Newsroom en Sherlock. Wel totaal ander genre, maar wel beter.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  6. #456

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Je behoort gewoon Engels te kunnen.
    Engels? Het is meer met de Dothraki te maken .....

  7. #457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Op dit moment zijn de werkelijke toppers (mijn mening natuurlijk) Newsroom en Sherlock. Wel totaal ander genre, maar wel beter.
    "op dit moment"...? Maar The Newsroom is toch al van vorig jaar, en seizoen 2 moet toch nog beginnen...?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  8. #458

    Standaard

    Info over USA release van seizoen 3!

    http://www.highdefdigest.com/news/sh...ing_Poll/12026
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #459

    Standaard

    Onlangs de pilot gedownload en gekeken en was er erg over te spreken dus vrijwel meteen de eerste 2 seizoenen op blu-ray gehaald. Enige nadeel vind ik nog wel dat er zoveel characters rond lopen, waardoor ik nog niet echt weet wie nou bij wie hoort. Aflevering eindigt met een stel dat seks heeft en betrapt worden door een jong jochie. Die twee waren toch broer/zus of juist zoon/moeder?

  10. #460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Onlangs de pilot gedownload en gekeken en was er erg over te spreken dus vrijwel meteen de eerste 2 seizoenen op blu-ray gehaald. Enige nadeel vind ik nog wel dat er zoveel characters rond lopen, waardoor ik nog niet echt weet wie nou bij wie hoort. Aflevering eindigt met een stel dat seks heeft en betrapt worden door een jong jochie. Die twee waren toch broer/zus of juist zoon/moeder?
    Die twee zijn broer en zus ja. Soms ga je het in GoT verder zoeken dan eigenlijk nodig. Maar hou vooral dit in gedachten want het komt nog vaak terug in latere afleveringen/seizoenen.

    Tegen het einde van het eerste seizoen wordt ook al vrij snel duidelijk wie te vertrouwen valt en wie niet!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  11. #461

  12. #462

    Standaard

    Seizoen 3 vanaf 19 februari 2014 te koop. De kans is groot dat dit de boxset wordt.

  13. #463

    Standaard

    Het ziet er naar uit dat Seizoen 4 op 30 maart 2014 begint! Want:

    Calling all Game of Thrones fans! If you live near Santa Fe, New Mexico and/or have always wanted to see the Red Wedding on the big screen, I suggest you make your way to the Jean Cocteau Cinema in Santa Fe immediately. The cinema is owned by George R.R. Martin, and he's gotten HBO's approval to screen the first three seasons of the epic fantasy series in the lead up to Season 4 (which still has no premiere date). Here's the full list of screenings, which all begin at 7pm:

    Monday, January 6: Season 1, Episodes 1-3
    Monday, January 13: Season 1, Episode 4-5
    Monday, January 20: Season 1, Episodes 6-8
    Monday, January 27: Season 1, Episodes 9-10
    Monday, February 2: Season 2, Episodes 1-3
    Wednesday, February 12: Season 2, Episodes 4-5
    Wednesday, February 19: Season 2, episodes 6-8
    Friday, February 28: Season 2, Episodes 9-10
    Monday, March 3: Season 3, Episodes 1-3
    Monday, March 10: Season 3, Episodes 4-5
    Monday, March 17: Season 3, Episodes 6-8
    Monday, March 24: Season 3, Episodes 9-10

    Who's willing to bet Season 4 will premiere Sunday, March 30? Oh, and did we mention the screenings are free?

    Bron: http://www.tv.com/shows/game-of-thro...-138757673381/
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  14. #464

    Standaard

    Hoe eerder hoe beter...als seizoen 3 op 31 maart begon en seizoen 2 op 1 april, dan lijkt het mij een zeer aannemelijke datum.

  15. #465

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Het ziet er naar uit dat Seizoen 4 op 30 maart 2014 begint!
    Correctie: Seizoen 4 begint op 6 april 2014!

    Bron: http://www.tv.com/shows/game-of-thro...-138930943695/
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  16. #466

    Standaard

    De teaser voor de trailer die maandag komt:


  17. #467

    Standaard

    De teaser doet wat hij moet doen: hij maakt je hongerig naar meer.....

  18. #468
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  19. #469

    Standaard

    ahhh.. De voorpret is alweer begonnen...
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  20. #470

    Standaard

    Ben ook erg benieuwd naar (onze) Rutger Hauer. Hij wist zich bij DWDD de titel van de serie niet eens te herinneren.......
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  21. #471

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Ben ook erg benieuwd naar (onze) Rutger Hauer. Hij wist zich bij DWDD de titel van de serie niet eens te herinneren.......
    Hij speelt niet mee in Game of Thrones. Z'n opmerking destijds had kennelijk betrekking op dit 'meesterwerk'.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  22. #472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Ben ook erg benieuwd naar (onze) Rutger Hauer. Hij wist zich bij DWDD de titel van de serie niet eens te herinneren.......
    Jij verwart met True Blood.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #473

    Standaard

    Rutger zat inderdaad in True Blood. "Onze" Michiel Huisman gaat volgens mij vanaf dit seizoen wel meedoen in Game of Thrones.

    Prima trailer, jammer dat het nog drie maanden wachten is.... Vanaf vanavond wel True Detective op HBO, waarschijnlijk wel een mooie serie om de tussentijd te vullen.

  24. #474

    Standaard

    Klopt! Michiel Huisman gaat Ed Skrein vervangen als Daario.

  25. #475

    Standaard

    Raving review: op alle aspecten de maximumscore!
    http://www.blu-ray.com/movies/Game-o.../69994/#Review
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 19 van 34 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •