Pagina 21 van 34 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 843 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Daar mogen wel spoiler tags rond. Maar vond die ook wel héél goed
    Spoilertags werken niet bij plaatjes, anders had ik dat gedaan idd. Maar dacht dat dit het up-to-date topic was en het wel kon.

    Maar mocht een mod daar anders over denken moet die het maar even verwijderen.
    Laatst aangepast door R.ené : 12-04-2014 om 16:01

  2. #502
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Spoilertags werken niet bij plaatjes, anders had ik dat gedaan idd. Maar dacht dat dit het up-to-date topic was en het wel kon.
    Daar is geen naald tussen te krijgen

    Ah we zien wel wat de mods er mee doen. Voor mezelf in ieder geval beter dat 'k dit draadje bezoek nadat ik een episode gezien heb
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #503

    Standaard

    Net de nieuwste ep gezien. Zo ongelooflijk goed! Ramsay, Davos, en dan die eindscene waar iedereen het nog weken over zal hebben. Zo moeilijk nu niet te spoileren. Ga kijken. Deze moet je echt zíen. Zou mij verbazen als er dit seizoen nog een betere aflevering komt.

  4. #504

    Standaard

    De makers hebben aangegeven dat je heel seizoen 4 moet zien als aflevering 9 van seizoen 3 qua spanning en gebeurtenissen waar je niet op rekent

  5. #505

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    De makers hebben aangegeven dat je heel seizoen 4 moet zien als aflevering 9 van seizoen 3 qua spanning en gebeurtenissen waar je niet op rekent
    Ik had al zo'n gevoel dat de vaart er goed inzat in vergelijking met andere seizoenen.

  6. #506

  7. #507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    De makers hebben aangegeven dat je heel seizoen 4 moet zien als aflevering 9 van seizoen 3 qua spanning en gebeurtenissen waar je niet op rekent
    Ik heb de boeken gelezen en weet ongeveer wanneer er wat gaat gebeuren. Ik kan vertellen dat de andere grote gebeurtenissen dit seizoen zullen plaats vinden in afl8 t/m 10. Ik denk nog steeds dat afl2 de meest memorabele zal zijn maar afl9 en 10 maken ook een kans op die titel om twee totaal verschillende redenen.

  8. #508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Wat een einde zeg
    Hij was zeker goed, maar ik zat na de aflevering te denken waarom een koning als eerste van de taart gaat proeven zeker als je weet dat anderen op je positie azen. Als hij iemand anders had laten proeven, had hij nog geleefd. Maar misschien denk ik wel teveel na.

  9. #509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Wat een einde zeg

    Geweldig!!!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  10. #510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Hij was zeker goed, maar ik zat na de aflevering te denken waarom een koning als eerste van de taart gaat proeven zeker als je weet dat anderen op je positie azen. Als hij iemand anders had laten proeven, had hij nog geleefd. Maar misschien denk ik wel teveel na.
    Taart? Het was zijn wijn die vergiftigd was.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #511

    Standaard

    Ik heb de titel even aangepast. Ik weet dat sommigen hier de boeken hebben gelezen en daarom graag al in discussie willen gaan over komende gebeurtenissen, maar gebruik in dat geval dan altijd Spoiler tags.

  12. #512

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik heb de titel even aangepast. Ik weet dat sommigen hier de boeken hebben gelezen en daarom graag al in discussie willen gaan over komende gebeurtenissen, maar gebruik in dat geval dan altijd Spoiler tags.
    Ik zou niet durven zonder... spoilers weggeven voor Game Of Thrones (bijvoorbeeld onder collega's) is tegenwoordig het equivalent van zelfmoord plegen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #513

  14. #514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Taart? Het was zijn wijn die vergiftigd was.
    Taart? Het was zijn wijn die vergiftigd was. [/QUOTE]
    Dat leek inderdaad toch overduidelijk....ook uit de reactie van Tyrion die daarna de beker oppakt en bekijkt met een blik van verbazing. De vraag is nu: wie heeft het gedaan? Er zijn maar een aantal kandidaten die de kans hebben gehad... .


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik heb de titel even aangepast. Ik weet dat sommigen hier de boeken hebben gelezen en daarom graag al in discussie willen gaan over komende gebeurtenissen, maar gebruik in dat geval dan altijd Spoiler tags.
    Ik hoop ook ten zeerste dat degene die de boeken wel gelezen hebben, beseffen dat spoilertags voor gebeurtenissen uit de boeken niet genoeg zijn, maar je dan nog een speciale vermelding erbij moet zetten.....

  15. #515

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De vraag is nu: wie heeft het gedaan? Er zijn maar een aantal kandidaten die de kans hebben gehad... .
    Wetende wie het is zitten er volgens mij genoeg aanwijzingen in de reeks die daaromtrent niets aan duidelijkheid te wensen overlaten.

    GROTE SPOILER AHEAD!
    Olenna Tyrel zit vlak bij de beker. In de recap wordt duidelijk herhaald hoe ze Sansa laat bekennen dat Joffrey een monster is. Plus dan nog dat ze een opmerking maakt over de dood van Robb in de trant van 'welk monster vermoordt nu iemand op zijn huwelijksfeest'.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Wetende wie het is zitten er volgens mij genoeg aanwijzingen in de reeks die daaromtrent niets aan duidelijkheid te wensen overlaten.

    GROTE SPOILER AHEAD!
    Olenna Tyrel zit vlak bij de beker. In de recap wordt duidelijk herhaald hoe ze Sansa laat bekennen dat Joffrey een monster is. Plus dan nog dat ze een opmerking maakt over de dood van Robb in de trant van 'welk monster vermoordt nu iemand op zijn huwelijksfeest'.
    Van een ander forum (grote spoiler):

    http://img.pandawhale.com/111760-San...e-we-SqfB.jpeg
    http://img.pandawhale.com/111760-San...le-we-ZJxi.png
    http://img.pandawhale.com/111760-San...le-we-uCNi.png


    Oh, links blijven gewoon zichtbaar zie ik. Maar niet op klikken dus als je niet wil speculeren over de dader

  17. #517

    Standaard

    Ik vermijd voor de zekerheid vanaf nu maar alle spoilers, dat is het meest veilige .

  18. #518

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik vermijd voor de zekerheid vanaf nu maar alle spoilers, dat is het meest veilige .
    Snap ik ja, maar ik mijn post gaat puur over hetgeen wat al op televisie is geweest, alleen gemist is door velen.
    Boekspoilers hoeven van mij sowieso niet zo. Heb zelf ook geen boeken gelezen en hoop ook niet per ongeluk dingen te lezen die nog in de serie moeten komen.

  19. #519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik vermijd voor de zekerheid vanaf nu maar alle spoilers, dat is het meest veilige .
    Dit dus, ik ga niet meer in dit topic kijken

  20. #520

    Standaard

    Wel grappig dat Sigur Ros speelt bij de bruiloft

    gr, Vince.

  21. #521

    Standaard

    Even een vraagje ter verduidelijking:

    Sansa is toch in de veronderstelling dat haar zusje en broertjes dood zijn?

  22. #522

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Even een vraagje ter verduidelijking:

    Sansa is toch in de veronderstelling dat haar zusje en broertjes dood zijn?
    Alleen van Arya weet ze het niet
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #523

    Standaard

    Trouwens; wel redelijk irritant dat ze op de HBO kanalen direct (en ongeveer tussen elke film en serie) de trailer voor de volgende aflevering van GoT laten zien met behoorlijke spoilers naar de vorige aflevering. Deze week extreem n.a.v. de laatste aflevering. Je moet dus wel maandagavond direct de aflevering kijken, anders kun je verder geen HBO kanalen aanzetten....

  24. #524

  25. #525

    Standaard

    na het zien van GoT s04e03 kan ik weer de loftrompet bovenhalen.... Meesterlijk ...
    Ik genoot zelfs van de muziek tijdens de aftiteling.

Pagina 21 van 34 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •