Pagina 32 van 34 EersteEerste ... 2228293031323334 LaatsteLaatste
De resultaten 776 tot 800 van 843 worden weergegeven.
  1. #776

    Standaard

    En wij gekken blijven het nog kopen ook .....

  2. #777

  3. #778

    Standaard

    Ziet er erg tof uit!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #779

    Standaard

    Goede eerste aflevering, lekker hoog tempo ook!

  5. #780

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Goede eerste aflevering, lekker hoog tempo ook!
    Idd maar op de laatste zin van ons draken mevrouwtje zei ik toch wel meteen. Je begin er nu maar aan. Heeft lang genoeg geduurd.

  6. #781

    Standaard

    Aflevering van vandaag, 10 van 10 punten.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #782

    Standaard

    Tot nu toe weer een geweldig seizoen, ik vind het nu al jammer dat het zo kort duurt.
    Wat ik niet begreep van het laatste deel was dat de draken ook de wagens gingen vernietigen. Was het niet zo dat ze juist een voedseltekort gingen krijgen?

  8. #783

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Tot nu toe weer een geweldig seizoen, ik vind het nu al jammer dat het zo kort duurt.
    Wat ik niet begreep van het laatste deel was dat de draken ook de wagens gingen vernietigen. Was het niet zo dat ze juist een voedseltekort gingen krijgen?
    Misschien is dat wel een tactiek van Daenerys: de Lannisters uithongeren.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #784

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Tot nu toe weer een geweldig seizoen, ik vind het nu al jammer dat het zo kort duurt.
    Wat ik niet begreep van het laatste deel was dat de draken ook de wagens gingen vernietigen. Was het niet zo dat ze juist een voedseltekort gingen krijgen?

    Die wagens bevatten ook het goud voor de afbetaling van de bank. Dat gaat dus niet meer door, die afbetaling. Dus valt zodoende mogelijk weer een steunpilaar van de Lannisters af
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #785

    Standaard

    Maar mijn punt is: waarom vernietigen (goud, voedsel) wat je zelf goed kunt gebruiken? Lijkt mij nou niet de beste tactiek...hoewel het wel mooie plaatjes oplevert

  11. #786

    Standaard

    Ik moet erg wennen aan het tempo dit seizoen. Voorheen waren mensen afleveringen lang onderweg. Soms zelfs meer dan een seizoen. Nu doorkruisen ze het halve land binnen een aflevering. Ik geniet nog erg van de serie, maar je merkt wel dat het einde nadert en soms voelt het een beetje afgeraffeld helaas.

  12. #787

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Ik moet erg wennen aan het tempo dit seizoen. Voorheen waren mensen afleveringen lang onderweg. Soms zelfs meer dan een seizoen. Nu doorkruisen ze het halve land binnen een aflevering. Ik geniet nog erg van de serie, maar je merkt wel dat het einde nadert en soms voelt het een beetje afgeraffeld helaas.
    Ik had dit dus heel sterk bij het laatste deel. Normaal gesproken zou de tocht van Jon van Dragonstone naar Eastwatch wel even een paar delen duren (en qua afstand is het ook een redelijk stuk), maar nu is hij er in een poep en een zucht.

    Maar...het zal er ook mee te maken hebben dat er steeds minder aparte verhaallijnen zijn: Dorne is uit beeld, Highgarden ook, verhaallijnen van Daenerys/Jon/Cersei/White walkers komen langzamerhand samen en overlappen, verhaalijnen Stark familie komen samen en overlappen) waardoor ze zich nu kunnen concentreren op de hoofdpersonen: Daenerys, Jon en Cersei/Jamie. .

    Het is even wennen, maar dus ook te verklaren. Neemt niet weg dat het af en toe wel lastig is bepalen hoeveel tijd er verstreken is.

  13. #788

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Ik moet erg wennen aan het tempo dit seizoen. Voorheen waren mensen afleveringen lang onderweg. Soms zelfs meer dan een seizoen. Nu doorkruisen ze het halve land binnen een aflevering. Ik geniet nog erg van de serie, maar je merkt wel dat het einde nadert en soms voelt het een beetje afgeraffeld helaas.
    Mee eens, in vorige seizoenen duurde het soms wel afleveringen totdat ze op de plaats van bestemming waren, en nu het volgende shot..

  14. #789

    Standaard

    Dankzij al die lekken opnieuw een mega spoiler tegen m'n zin gezien voor de volgende aflevering. Al had ik wel verwacht dat dit ging gebeuren,
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  15. #790

    Standaard

    Net de laatste gekeken. Wederom een sterk seizoen, maar ik snap nog steeds niet dat het zeven in plaats van tien afleveringen moesten zijn. Om die reden vond ik dit seizoen helaas minder, gewoon omdat het zo gehaast was De laatste twee afleveringen maakten wel veel goed, maar toch...

  16. #791

    Standaard

    Prachtig seizoen. Denk dat ze minder afleveringen hebben gemaakt als bezuiniging om de dure massa (cgi) scenes te kunnen betalen. Daarom zal volgend seizoen ook korter zijn, nog meer dure massa (cgi) scenes.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  17. #792

    Standaard

    Vanavond geen tijd gehad om de laatste aflevering te bekijken, en nu te moe voor Morgenvroeg meteen kijken, ben heel benieuwd!

  18. #793

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Prachtig seizoen. Denk dat ze minder afleveringen hebben gemaakt als bezuiniging om de dure massa (cgi) scenes te kunnen betalen. Daarom zal volgend seizoen ook korter zijn, nog meer dure massa (cgi) scenes.
    Dit lijkt me niet het moment om te gaan bezuinigen. Dit lijkt me eerder het moment om de geldkranen open te zetten.

  19. #794

    Standaard

    Het is natuurlijk voor de hand liggend om kortere seizoenen te maken als al driekwart van je cast dood is...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #795

    Standaard

    Laatste aflevering maakte veel goed zeker na die dwaze aflevering van vorige week.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  21. #796

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Laatste aflevering maakte veel goed zeker na die dwaze aflevering van vorige week.
    Dwaze aflevering? Vond de aflevering van vorige week juist ook erg goed.

    Ik heb liever twee kortere seizoenen en dan met dit resultaat, dan langere seizoenen met matige CGI. Dat zou het direct erg ongeloofwaardig maken. Dit seizoen vond ik toch wel grensverleggend op serie gebied.

  22. #797

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Dwaze aflevering? Vond de aflevering van vorige week juist ook erg goed.

    Ik heb liever twee kortere seizoenen en dan met dit resultaat, dan langere seizoenen met matige CGI. Dat zou het direct erg ongeloofwaardig maken. Dit seizoen vond ik toch wel grensverleggend op serie gebied.
    Die aflevering was echt niet goed. Plot hole één na de andere, tenenkrommende dialogen die doelden op humor ipv iets toe te voegen en het is niet omdat het een spectaculaire aflevering was dat ze daarom goed was. Ik vreesde aan het begin van de finale voor een zelfde scenario toen ze al in scene één weer te lang grappig probeerden te doen door te staan lullen over "cocks". Gelukkig herpakt de aflevering zich snel, al realiseerde ik me tijdens het kijken nog maar eens wat Game of Thrones zo goed maakt en dat zijn de intriges onder de levende personages. De White Walkers en het dodenleger is voor mij altijd het zwakste aspect van Game of Thrones gebleven. Het is gewoon cliché, een dodenleger... Zij hebben geen intriges met andere personages, hun motivatie ? Who cares blijkbaar willen ze alles dood, wordt lekker gezellig daar in Westeros. Er is gewoon niks interessants aan dat deel van het verhaal. Het enige waar ze voor zorgen is een CGI, actie festijn en dat vijanden samen moeten werken.

    Ik kijk eerlijk gezegd niet uit naar een laatste seizoen met als main plot levenden versus de doden. Hopelijk zien de makers en Martin dit in en verleggen ze de focus in de eindsprint niet tot in de finale op het verslaan van de Night King en zijn leger maar op de verhoudingen tussen de levende personages. Die blijven nog steeds een stuk interessanter dan een make up en CGI fest.

    Daarom was de finale nu sterk, omdat de personages veel ademruimte kregen en hun persoonlijke verhaallijnen op de voorgrond traden (Sansa en Arya, Trouw scene, Jamie die Cersei verlaat, ook bijvoorbeeld de goeie scene van Theon die tijdens z'n handgevecht telkens op de grond neerkwam, telkens iets van Reek van zich liet vallen en een soort rebirth uit het zand had. En als toetje krijg je een kort maar krachtige spectaculaire scene aan de Wall zonder te gaan overdrijven of uit te rekken. Dit was op en top Game of Thrones, niet die voorgaande 6 afleveringen. Volgens Martin krijg Game of Thrones een zoet einde en zoals de kaarten er nu voorliggen lijken die laatste 6 afleveringen voorspelbaar te worden, maar Game of Thrones was dat nooit, hopelijk doen de makers eens gek en geven ze ons iets compleet onverwachts. Ik zie Jamie gerust op de Iron Throne zitten aan het eind.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 29-08-2017 om 09:48
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  23. #798

    Standaard

    Een prachtig einde van weer een prachtig seizoen dat werkelijk voorbij gevlogen is, mede door het soms moordend tempo.

    Qua speeltijd had dit seizoen overigens net zo goed uit 8 delen kunnen bestaan, maar goed, reden is (net als het laatste seizoen met 6 delen) misschien wel dat de hoofdacteurs een som per deel ontvangen, zoals ik hier en daar gelezen heb. Ik had er geen moeite mee iig.

    Dit seizoen was wel wat voorspelbaar, zeker het laatste deel ijsdraak, verraad van Cersei, werkelijke afkomst Jon (was al bekend door de boeken), breken van de muur , maar dan nog is het schitterend om het in beeld te zien.

    Om niet in een zwart gat te vallen, ga ik mij eens verdiepen in het boek The World of Ice & Fire: The Untold History of Westeros and the Game of Thrones, waar ik nog aan moet beginnen. Ik weet al redelijk wat, maar het boek lijkt mij wel de moeite waard.

    Laatst aangepast door rogue : 30-08-2017 om 20:35

  24. #799

    Standaard

    Seizoen 7 is inmiddels te bestellen bij bol.com. Ik wacht wel tot er meer bekend is qua bonus disc en eventueel een alternatieve hoes.
    Amazon uk heeft iig weer wel een bonus disc.

  25. #800

    Standaard

    Ik heb al van elk seizoen de UK-versie. Ik ga met die traditie niet breken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 32 van 34 EersteEerste ... 2228293031323334 LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •