Pagina 10 van 34 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 843 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller Bekijk bericht
    Ha Hbo go kwaliteit was niet erg goed, Wacht wel op een betere versie. Carice wel meteen naakt (lol)
    Volgens mij heeft Carice dat voortaan als vereiste in haar contract staan...
    this is my boomstick!!!

  2. #227

    Standaard

    Gisteren werd bij RTL Boulevard bekendgemaakt dat RTL de serie heeft aangekocht.

    Ze wisten alleen nog niet welke RTL zender de serie ging uitzenden.

  3. #228

    Standaard

    Het tweede seizoen is nog maar amper van start gegaan, maar HBO heeft aangekondigd dat het derde seizoen ook al besteld is.

    Terwijl seizoenen 1 en 2 verfilmingen zijn van respectievelijk boeken 1 en 2, zal het derde seizoen vermoedelijk slechts een deel van het derde boek behandelen. Co-schrijvers Dan Weiss en David Benioff hebben eerder al aangegeven dat het derde boek te dik is voor een enkel seizoen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Het tweede seizoen is nog maar amper van start gegaan, maar HBO heeft aangekondigd dat het derde seizoen ook al besteld is.

    Terwijl seizoenen 1 en 2 verfilmingen zijn van respectievelijk boeken 1 en 2, zal het derde seizoen vermoedelijk slechts een deel van het derde boek behandelen. Co-schrijvers Dan Weiss en David Benioff hebben eerder al aangegeven dat het derde boek te dik is voor een enkel seizoen.
    Ze zullen ook wat moeten beginnen mengen, want vanaf boek 4 worden per boek maar een paar verhaallijnen opgevolgd, waar dan in boek 5 een parallelle tijdlijn de belevenissen van andere personages volgt, etc. Totnogtoe hebben ze de continuïteit van de zaken al mooi gepresenteerd.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #230

    Standaard

    Boek 4 en vijf zullen tegelijkertijd behandeld moeten worden aangezien zoals Werner al aangaf de gebeurtenissen zich tegelijkertijd afspelen. Men zal hiervoor waarschijnlijk 3 seizoenen nodig hebben aangezien boek 4 een flinke pil is, en ook deel 1 en 2 van boek vijf opzichzelf een seizoen omvatten qua verhaal. Persoonlijk denk ik dat men de gebeurtenissen uit boek 4 grotendeels buiten beschouwing gaat laten omdat in dit boek vooral een aantal bijfiguren uit de eerste boeken gevolgd worden. Ben benieuwd hoe men dit gaat aanpakken, als ze zover komen bij HBO natuurlijk . Dat boek 3 niet in een seizoen te vatten is was al wel duidelijk, ook dit boek bestaat uit 2 flinke delen.
    Who buys DVD's anyway? :)

  6. #231

    Standaard

    Boek 4 en 5 zijn misschien dikke pillen, maar meer dan 10, misschien 15 afleveringen kan je er niet uitpersen hoor.
    De toekomst is zijn schaduw ver vooruit...

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nagil Bekijk bericht
    Boek 4 en 5 zijn misschien dikke pillen, maar meer dan 10, misschien 15 afleveringen kan je er niet uitpersen hoor.
    Dat niet maar ze zullen wat in de volgorde moeten schuiven. Ze kunnen bijvoorbeeld niet Tyrion Lannister een heel seizoen lang niet in beeld brengen (Tyrion komt in boek 4 niet voor, in boek 5 weer wel).
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #233

    Standaard

    Voor veel drama series als Game of Thrones, Pillars of the Earth geldt wel:

    dat een serie gebaseerd op een boek nooit precies gebracht kan worden , want het is nou eenmaal dat men van een boek eerst word herschreven om er daarna een filmscript ervan te maken. Met andere woorden: je kunt niet alles van een geschreven boek verfilmen,dat is onmogelijk qua tijd en geld...

    Dus: je kunt niet de geschreven boeken niet vergelijken met de verfilming van een boek.

    En gelukkig maar, anders heeft het geen zin om een film of serie te gaan bekijken, als je al het boek gelezen hebt. En zeg nou zelf: er moet toch ook iets verrasssends zijn als je de film of serie toch gaat bekijken.

  9. #234

    Standaard

    Nogmaals seizoen 1 bekeken (nu op blu-ray) voordat ik aan seizoen 2 begon, en de tweede keer is zeker geen teleurstelling......hoewel het verhaal nu bekend was, bleef het zeer boeiend. Nu had ik ook meer kans om de decors, aankleding e.d. meer te bekijken. Echt ongekend mooi, mijn vrouw keek 'm nu ook mee en ze zei ook dat het er erg geloofwaardig uitziet.
    En ik ken geen serie op blu-ray met een beter beeld. Echt schitterend.

    Met seizoen 2 ben ik inmiddels weer helemaal bij, dus tot deel 3. Weer enorm spannend, met een paar interessante nieuw locaties en verhaallijnen erbij. Ik moet me inhouden om niet de boeken erbij te pakken.....

  10. #235

    Standaard

    Gisteravond laatste deel van de boeken gelezen boek 5: deel 2. Benieuwd hoe ze dit allemaal gaan verwerken in de serie. Vind 2de seizoen nog niet echt op gang komen, in ieder geval goed om te horen dat er ook een seizoen 3 komt.

  11. #236

    Standaard

    Gister'n 4de aflevering van 2de seizoen gezien. Whoaw... Game of Thrones is goed bezig met 'The Wire' van de eerst plaats van 'Beste serie ooit' te verdringen.

  12. #237

    Standaard

    Er kwam rook uit de poes van mevrouw van houten!

  13. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff Bekijk bericht
    Gister'n 4de aflevering van 2de seizoen gezien. Whoaw... Game of Thrones is goed bezig met 'The Wire' van de eerst plaats van 'Beste serie ooit' te verdringen.
    Als je dat weer durft te zeggen......




    Vince

  14. #239

    Standaard

    Gisteren nog die exclusieve extra disc van amazon uk gekeken.

    Toch wel een zeer interessante extra hoor, over het maken van de visuele effecten. Grappig om te zien hoe ze echte, bestaande elementen en gebouwen 'uitgebouwd' hebben. Ook mooi om wat van de gefilmde locaties te zien.
    Duurt maar 18 minuten trouwens, maar dat mag de pret niet drukken. Dan ben ik toch blij dat ik voor deze versie ben gegaan!

  15. #240

    Standaard

    Seizoen 2 begint nu echt los te komen aflevering 6 was weer super!

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Seizoen 2 begint nu echt los te komen aflevering 6 was weer super!
    Moet zeggen dat ik het daar mee eens ben.

    Tot nu toe vond ik seizoen 2 niet echt heel sterk. Er moest wel veel verteld worden, maar er gebeurde te weinig per aflevering. Daarentegen kon het denk ik ook niet anders. In aflevering 6 gebeurde veel meer. Beste aflevering van S2 tot nu toe.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Moet zeggen dat ik het daar mee eens ben.

    Tot nu toe vond ik seizoen 2 niet echt heel sterk. Er moest wel veel verteld worden, maar er gebeurde te weinig per aflevering. Daarentegen kon het denk ik ook niet anders. In aflevering 6 gebeurde veel meer. Beste aflevering van S2 tot nu toe.
    Ik denk dat je de afleveringen niet op zichzelf moet beoordelen. Seizoen 2 zie ik meer als één groot (tussen)verhaal.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #243

    Standaard

    Vind het een leuke, boeiende serie over het algemeen maar die enorm hoge imdb score ontgaat mij.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  19. #244

    Standaard

    Seizoen 2 is echt fantastisch goed, misschien op dit punt zelfs al beter dan seizoen 1 omdat het keer op keer in staat is te verrassen. De schare fans is volgens mij ook ongekend hoog voor een televisie-serie, de boeken schijnen niet aan te slepen zijn.

  20. #245

    Standaard

    Het rad des tijds van Robert Jordan zou ik wel eens verfilmt willen zien. Alleen waarschijnlijk te groot. De omvang van zijn serie is dik 2-3 keer groter dan A song of ice and fire.

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door karolyk Bekijk bericht
    Het rad des tijds van Robert Jordan zou ik wel eens verfilmt willen zien. Alleen waarschijnlijk te groot. De omvang van zijn serie is dik 2-3 keer groter dan A song of ice and fire.
    +1
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #247

    Standaard

    Ben ik het ook mee eens, bovendien zijn deze boeken in mijn ogen beter geschikt voor verfilming ( of het maken van een serie, zeker boek 1 t/m 6 ). Ik ben ook nog steeds benieuwd of mensen geintereseerd blijven in deze serie als men bij de content van boek 3 ( deel 2 ) en boek vier gaat komen. Ik denk dat men boek 4 en 5 moet integreren in de serie, anders moeten ze bepaalde personages een jaartje of wat vrij geven
    Who buys DVD's anyway? :)

  23. #248

    Standaard

    Jeetje wat een schokkend einde van aflevering 7!

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Jeetje wat een schokkend einde van aflevering 7!
    Inderdaad. De spanningsboog wordt weer goed opgebouwd naar het einde van seizoen 2.

    Maar ik vermoed dat de twee kinderen die verbrand zijn opgehangen de twee wezen zijn die naar de boerderij zijn gestuurd.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Maar ik vermoed dat de twee kinderen die verbrand zijn opgehangen...
    Dat dacht ik ook al.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

Pagina 10 van 34 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •