Pagina 25 van 34 EersteEerste ... 15212223242526272829 ... LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 843 worden weergegeven.
  1. #601

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hanske636 Bekijk bericht
    Ik heb ze alle 4 gekeken.
    720 x 392. en niks watermerk.
    Dat is wel vreemd, dan ben je zo ver ik gelezen heb, de enige . De rest van de wereld heeft die 480p van theregiment.
    Ik zit nog te twijfelen om al te kijken...eerst maar het eerste deel in 'gewone' kwaliteit.

  2. #602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is wel vreemd, dan ben je zo ver ik gelezen heb, de enige . De rest van de wereld heeft die 480p van theregiment.
    .
    Hij liegt.

  3. #603

    Standaard

    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  4. #604

    Standaard

    Aha, ik had het verkeerd begrepen, ik dacht aan 780p. Hebben we allebei gelijk .

  5. #605

    Standaard

    Deze kan ik toch écht niet laten om te delen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #606

    Standaard


    The monster is blue en full of errors.

  7. #607

    Standaard

    Vanavond aflevering 2 gezien en hij was weer prachtig. Ik kijk nu met een andere blik naar de serie dan met de vorige seizoenen. Toen had ik mijn boeken Het spel der tronen nog niet gelezen. Inmiddels ben ik bijna uitgelezen. Opvallend is hoe de schrijvers van de tv-serie de boeken uit elkaar hebben gehaald en weer hebben samen gezet met veranderde verhaallijntjes die zelf op punt het geschreven verhaal verbeteren. Ook blijft de tv-serie daardoor verrassen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #608

    Standaard

    Voor de liefhebber: veiling script seizoen 1: http://veiling.catawiki.nl/kavels/19...handtekeningen

  9. #609

    Standaard

    Aflevering 8 was weer echt genieten, met name het laatste aaneengesloten deel. Puntje van de stoel en het zag er ook echt speelfilm waardig uit, dit is op andere momenten in de serie wel eens anders geweest. Nog maar twee afleveringen te gaan...

  10. #610

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Aflevering 8 was weer echt genieten, met name het laatste aaneengesloten deel. Puntje van de stoel en het zag er ook echt speelfilm waardig uit, dit is op andere momenten in de serie wel eens anders geweest. Nog maar twee afleveringen te gaan...
    Het beste deel van dit seizoen en misschien wel het spannendste deel van de hele serie tot nu toe. Het laatste stuk was inderdaad érg goed gedaan, zelfs het puntje van de stoel lukte niet; ik moest erbij gaan staan ....
    En ook zijn eindelijk twee van mijn favoriete karakters bij elkaar: Tyrion en Daenerys . Wat er met Cersei gebeurt, werd helaas al weggeven in de special "A Day in the Life", maar dat mag de pret niet drukken.
    Wat een deel zeg.

  11. #611

    Standaard

    All hail to Septa Unella!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #612

    Standaard

    Fantastisch gedaan, idd. Enige waar je iets op kunt aanmerken is de editing; af en toe had het iets duidelijker gekund. Hoogtepunt van seizoen tot nu toe. Met de traditie van aflevering 9, ben ik zeer benieuwd naar aankomende aflevering.

  13. #613

    Standaard

    Aflevering 9 gezien.... GoT bekijken is toch altijd wat bekomen achteraf... jawadde.

  14. #614
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Voordat ik de link open en lees, zou ik graag willen weten of deze spoilervrij is, qua gebeurtenissen in de boeken, die zich nog in seizoen 6 en verder gaan afspelen. Oftewel: richt het zich alleen op de al al uitgezonden delen van de serie?

  16. #616

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Voordat ik de link open en lees, zou ik graag willen weten of deze spoilervrij is, qua gebeurtenissen in de boeken, die zich nog in seizoen 6 en verder gaan afspelen. Oftewel: richt het zich alleen op de al al uitgezonden delen van de serie?
    Uiteraard, want qua boeken zitten we aan het break-evenpoint. Het staat natuurlijk iedereen vrij om te speculeren of Arya al dan niet met een White Walker trouwt
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #617

    Standaard

    Bedankt Werner! Ik heb een klein stukje gelezen, maar heb besloten om toch maar niet verder te lezen. Ik zal waarschijnlijk met de volgende black friday sale bij amazon mij toch gaan wagen aan de boeken.

  18. #618

    Standaard

    Holy fucking shitballs!!! Wat een seizoens einde! Cliffhanger galore!!!

  19. #619

    Standaard

    Tegen dit tempo heet Game Of Thrones volgend jaar The Adventures Of Hodor, want da's de enige die dan nog zal leven...

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #620
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Of Sam Tarly
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #621

    Standaard

    Wat een einde...er is weer zoveel gebeurd, ongelooflijk.
    De laatste scene was voor mij toch wel zeer verrassend, ik had gedacht dat Jon tot het laatst erin zou zitten .
    En wat te denken van 'the walk of shame' van Cersei...ik wist vooraf al dat zoiets eraan zat te komen vanwege de docu die voor het seizoen uitgezonden werd (A Day in the Life), maar dat het zo expliciet zou zijn, dat het zo hard zou overgekomen.....poeh. En hoe moeilijk moet het geweest zijn om die scene op te nemen voor haar.

  22. #622

    Standaard

    @rogue: De scène zit nagenoeg letterlijk in het boek. De stad Dubrovnik tekende bezwaar aan tegen het schieten van de scène, vooral omdat oorspronkelijk Cersei van haar kleren ontdaan wordt in de sept van Baelor, en de gelovigen zagen het niet zitten dat Lena Heady in en rond de kathedraal van Dubrovnik in haar blote kont zou rondlopen. Verder is het me opgevallen dat alle personages die gestorven zijn in de laatste aflevering, in het boek nog leven . Ik zit met één grote vraag: zou Stannis nog leven? Je hebt niet gezien dat Briënne de job heeft afgemaakt . En voor de verandering zit er in de reeks nu ook een personage dat in de boeken al dood is maar in de reeks nog leeft: The Mountain. Alhoewel, om maester Qyburn te quoten: "hij is niet helemaal hetzelfde meer"...

    Voor volgend seizoen is naar verluidt al een acteur gecast voor Euron Greyjoy en één die Randall Tarling zal spelen, de vader van Sam .

    Enfin: het is nu bewezen. Weiss en Benioff zijn nog grotere sadisten dan George R.R.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #623

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wat een einde...er is weer zoveel gebeurd, ongelooflijk.
    De laatste scene was voor mij toch wel zeer verrassend, ik had gedacht dat Jon tot het laatst erin zou zitten .
    En wat te denken van 'the walk of shame' van Cersei...ik wist vooraf al dat zoiets eraan zat te komen vanwege de docu die voor het seizoen uitgezonden werd (A Day in the Life), maar dat het zo expliciet zou zijn, dat het zo hard zou overgekomen.....poeh. En hoe moeilijk moet het geweest zijn om die scene op te nemen voor haar.
    Heb zelf, gelukkig, de docu niet gekeken, maar ik zei na afloop echt een aantal keren "WTF!?!?" tegen mezelf. Scene van Cersei kwam bij mij wel het hardste aan van allemaal. Zelfs tot het punt dat ik medelijden met de 'wicked witch of Westeros' kreeg).

  24. #624

    Standaard

    Mooi einde van toch wel een minder seizoen voor mij. Gebeurde niet zo heel veel tot die laatste paar. Veel vragen weer helaas, wachten zal weer lang duren. Leuk al die theorieën op het internet. Eén daarvan Jon Snow will be back gaat wel kloppen denk.

  25. #625

    Standaard

    Ik had de eerste twee boeken nog boven liggen, maar ik heb mij toch laten tot zo'n mooi pakketje met alle boeken erin.
    Weer wat te lezen, en dan kan ik eindelijk ook alle spoilers lezen .

Pagina 25 van 34 EersteEerste ... 15212223242526272829 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •