Pagina 26 van 34 EersteEerste ... 16222324252627282930 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 843 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard

    Volgens mij heeft de serie de boeken achterhaald, dus valt weinig te spoileren.

  2. #627

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Volgens mij heeft de serie de boeken achterhaald, dus valt weinig te spoileren.
    Op een paar details na.
    - Euron Greyjoy
    - Lady Stoneheart
    - Aegon Targaryen
    - Penny
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #628

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Volgens mij heeft de serie de boeken achterhaald, dus valt weinig te spoileren.
    Ik bedoel de spoilers van de boeken .

  4. #629

    Standaard

    Ik snap het niet, welke spoilers haha

  5. #630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ik snap het niet, welke spoilers haha
    Aangezien ik nu de boeken ga lezen (heb ooit wel de eerste twee gelezen), wil ik de verschillen t.o.v. de tv-serie nog niet weten, dan blijft het wat verrassend. Ik hoop dat het nu duidelijk is .

  6. #631

    Standaard

    Wat een matig seizoen was dit zeg. Jammer.

  7. #632

  8. #633

    Standaard

    Net de laatste aflevering gezien en ik heb genoten. Vond dit het beste seizoen tot nu toe. Einde zag ik niet aankomen.
    Laatst aangepast door martijn0432 : 19-06-2015 om 22:59

  9. #634

    Standaard

    Dat allerlaatste is één van de weinige doden dit seizoen die wél in het boek staat beschreven, overigens. Maar of die persoon nu écht dood is of niet... tja, cliffhanger anyone?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #635

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dat allerlaatste is één van de weinige doden dit seizoen die wél in het boek staat beschreven, overigens. Maar of die persoon nu écht dood is of niet... tja, cliffhanger anyone?
    Strikt genomen staat niet in het boek dat de persoon dood gaat of ging.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Strikt genomen staat niet in het boek dat de persoon dood gaat of ging.
    Inderdaad... zelfde cliffhanger in feite...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #637

    Standaard

    Er zijn een aantal dingen met die laatste scene dat je even in de gaten moet houden. Sowieso is de Red Priestes er in de buurt. Alles van de prophecy die ze de hele tijd vertelde ging goed en klopte, tot Stannis bij de Nights Watch arriveerde. Dit doet mij vermoeden dat de hele prophecy niet berust is op Stannis maar op Jon Snow. ALS al die geruchten waar zijn dat Rhaegar Targaryen en Lyana Stark de ouders zouden zijn van Jon Snow en je kijkt daar mee naar heel die prophecy die de Red Priestes heel de serie al aan t verkondigen is, krijgt alles n heel ander smaakje

    Sowieso dat er dit seizoen een aantal keer Rhaegar EN Lyanna beiden worden aangehaald, ontkrachten de geruchten en theorieen over de ouders van Jon natuurlijk ook totaal niet.

    Ik bedoel hoeveel meer Ice and Fire kan je zijn als je half Targaryan en half Stark bent?!

    Nee, ik denk dat de laatste scene nog een flinke afwikkeling gaat krijgen! Ook de scene met Brienne is nog niet klaar. Te snel afgekapt en totaal niet in lijn met de rest van Game of Thrones om op deze manier ook maar te denken dat haar slachtoffer dood is.

    Hoop dat ik zo alles goed spoiler vrij heb gehouden van de laatste aflevering!
    Laatst aangepast door Chris W : 22-06-2015 om 10:55

  13. #638

    Standaard

    Jij hebt ook goed gekeken op internet zie ik . Er is zoveel over te lezen...de tijd zal het leren.
    Of hij is gewoon echt dood, zie hier .
    Laatst aangepast door rogue : 23-06-2015 om 13:39 Reden: spoilertags toegevoegd

  14. #639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Jij hebt ook goed gekeken op internet zie ik . Er is zoveel over te lezen...de tijd zal het leren.
    Internet? Snap niet wat dat er mee te maken heeft verder. Ned Stark wordt heel de tijd op een bepaalde manier neergezet, vind t ongemakkelijk om te praten over de noeder van Jon Snow, 1 van de meest loyale en rechtvaardige mensen in heel de show/boeken, en dan zou hij een slippertje maken en een kind verwekken? Klopt gewoon niet. Naast dat, ga de boeken lezen en leer meer over Rhaegar en Lyanna. T komt op mij steeds meer over als n verliefd stel dat samen vlucht, dan daadwerkelijke ontvoering.
    Laatst aangepast door Chris W : 24-06-2015 om 17:54

  15. #640

    Standaard

    Mijn opmerking over internet sloeg op het feit dat je de R+L=J theorie aanhaalt waar het internet vol mee staat.
    Ik heb ondertussen al aardig wat gelezen over de historie. Maar ben nu inderdaad met de boeken bezig.....zijn gelukkig niet van die dikke pillen .

    Misschien kun je mijn quote verwijderen of even voorzien van spoilertags zoals ik bij het origineel bericht heb gedaan? Geeft toch iets teveel weg denk ik.

  16. #641

    Standaard

    Er zijn belangrijke castverschuivingen te melden voor seizoen 6. Nagenoeg de ganse cast is ontslagen. In seizoen 6 zullen alle rollen vertolkt worden door Nicolas Cage.

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #642

    Standaard

    Ik mis er nog 1: als draak. Die 3e: lijkt Conchita wel.

  18. #643

  19. #644

  20. #645

    Standaard

    Zo, ik heb het eerste boek 'Game of Thrones' opnieuw gelezen. En simultaan heb ik het eerste seizoen opnieuw bekeken, en dan nògmaals met alle audiocommentaren. En dan nog alle andere extra's opnieuw bekeken (had ik al eerder gezien toen de box uitkwam) .
    Ongelooflijk dat de serie zo boeiend blijft, net als de extra's trouwens. Ik vond trouwens het audiocommentaar van het eerste deel (Winter is coming, Benioff/Weiss) het meest interessante, gevolgd door The Pointy End (Martin) en The Kingsroad (Headey/Addy/Coster-Waldau). Beste extra is The Complete Guide of Westeros, zeker wat betreft de historie van Westeros. En de easter, pardon, dragon eggs met de audities (vind ik toch altijd al interessant) zijn de moeite waard.

    De tv-serie is dus, volgens het audiocommentaar van Martin zelf, een aparte vertelling is van de gebeurtenissen van A Song of Ice & Fire; staat in dat opzicht los van de boeken en moet dus ook niet letterlijk vergeleken worden met de boeken. Dat terwijl er zoveel letterlijk uit de boeken is overgenomen , wat heel erg opvalt als je bijna simultaan leest en kijkt (maar ik heb begrepen dat het bij latere boeken steeds meer 'los' komt).
    Maar daarnaast voegt het boek zoveel diepte en achtergronden toe aan de tv-serie, dat het absoluut aan te raden is om het alsnog te lezen.
    Ik heb heel sterk het vermoeden dat het voor de komende boeken niet anders zal zijn.

    Wel grappig dat de R+L=J theorie echt zo sterk ondersteund wordt in het boek, als je deze in het achterhoofd houdt terwijl je leest.
    Er zijn redelijk wat stukken die over R of L gaan en het lijkt dan zo erg logisch. Dit komt in het boek zoveel sterker naar voren dan in het eerste seizoen van de tv-serie (in latere seizoenen worden er natuurlijk wel meer hints gegeven). Het lijkt stug dat Martin er straks een andere wending aan kan geven, maar je weet het natuurlijk nooit.

    Ik ben alweer begonnen met A Clash of Kings, dus binnenkort gaat seizoen 2 nogmaals (2x) opgezet worden mét opnieuw alle extra's ...

  21. #646

    Standaard

    Game of Thrones casts Ian McShane in season 6 mystery role


    Huge Game of Thrones news: Ian McShane is coming to Westeros! The Emmy-winning British actor is joining Thrones season 6, EW has learned exclusively. The move returns the former Deadwood star to HBO for a role on the international fantasy sensation.

    The show’s tight-lipped production will not reveal any details about McShane’s character, who’s coming on board for the most mysterious season yet. Thrones is preparing to dive headlong into narrative territory not yet revealed in author George R.R. Martin’s novels (and despite that opening sentence, McShane’s character could theoretically appear in Westeros or Essos or somewhere in between).

    We can tell you, however, that sources say McShane has a relatively small amount of screen-time during the season, yet his character is of key importance.

    McShane launched to American TV stardom by playing a mesmerizingly homicidal frontier kingpin Al Swearengen on Deadwood, then had roles in films Kung Fu Panda, Sexy Beast, Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides, John Wick and many others. His most recent regular TV gig was an arc on Showtime’s Ray Donovan.

    While Thrones has a reputation for making stars of its enormous ensemble cast more than casting already widely known performers, McShane is easily one of the most recognizable actors to ever sign on with the series. Plus, fans of his work—especially on the artfully written Deadwood—can easily imagine the actor fitting in with Thrones’ lawless world and chewing on the show’s Emmy-nominated dialogue.

    Thrones has started production on season 6 and is expected to return for 10 episodes next spring. Earlier this week, HBO’s programming president Michael Lombardo revealed that the network plans at least eight seasons of the show, a bump from the oft-reported seven season plan.

    http://www.ew.com/article/2015/08/01...es-ian-mcshane

  22. #647

    Standaard

    McShane
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #648

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    McShane
    Moet altijd als ik hem zie denken aan die scene van Deadwood tussen Al Swearengen en Mr. Wu. Dat Wu probeert uit te leggen dat een stel blanken zn drugskoeriers hebben beroofd. Weet niet hoe het komt, maar dat blijft voor mij echt DE scene van deze man

    https://youtu.be/LBMsXcSTi4s

  24. #649

  25. #650

Pagina 26 van 34 EersteEerste ... 16222324252627282930 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •