Pagina 28 van 34 EersteEerste ... 18242526272829303132 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 843 worden weergegeven.
  1. #676

    Standaard

    Owja, dat. Maar Cersei is verder ook geen boeiend karakter, dus dat blok ik :P

  2. #677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Cersei is verder ook geen boeiend karakter
    Geen boeiend karakter? Na die finale van seizoen 5????
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #678

    Standaard

    De nieuwe flashback was wel weer mooi. Alleen wat een HA-TE-LIJ-KE cuttoff van die flashback zeg... Omfg... We weten allemaal wat we gaan zien. Had t ff 5 seconden langer gemaakt, hij maakt de deur open, je ziet wat er binnen gebeurt, cutback naar gezicht van 'hem' en Bran en dan klaar met de flashback. Dit was echt hatelijk...

  4. #679

    Standaard

    Inderdaad...even een kijkje nemen, al weet je wat je te zien krijgt .

  5. #680

    Standaard

    New episode! Deze week geen Dorne, Bran of Arya helaas. Wel weer karakters die we al n poosjes niet gezien hebben!

    Dorne hebben ze sowieso toch al aardig verziekt met de show dus die zou ik nieteens missen verder.

  6. #681

    Standaard

    Wow, wat een aflevering. Het einde van deze aflevering komt in de top 10 van scenes die deze serie tot één van de beste series maakt. Het is een scene die keer op keer fascinerend blijft.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 16-05-2016 om 20:45
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #682

    Standaard

    Meen je dat? Vond die laatste scene een beetje een rehash van de laatste scene van seizoen 1... Been there, done that... Vind haar verhaal sowieso een beetje langdradig en uitgerekt worden. Beetje de Kim Bauer van Game of Thrones aan t worden... Verkocht als slaaf/vrouw, opgesloten in een toren, meegevoerd worden en in een tempel gestopt...

  8. #683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Meen je dat? Vond die laatste scene een beetje een rehash van de laatste scene van seizoen 1... Been there, done that... Vind haar verhaal sowieso een beetje langdradig en uitgerekt worden. Beetje de Kim Bauer van Game of Thrones aan t worden... Verkocht als slaaf/vrouw, opgesloten in een toren, meegevoerd worden en in een tempel gestopt...
    Uh, ja bijna.

  9. #684

    Standaard

    Wat heeft ze nu bereikt in 5,5 seizoen? Ze zit nu al jaren in dat Estos. Heeft een leger maar nog altijd geen schepen. Bevrijd steden die vrijwel direct weer worden ingenomen. Het begon goed, maar zolang ze geen voet op Westeros zet... Ik had inmiddels wel verwacht dat Westeros klem ging zitten tussen Dany en de Walkers.

  10. #685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Wat heeft ze nu bereikt in 5,5 seizoen? Ze zit nu al jaren in dat Estos. Heeft een leger maar nog altijd geen schepen. Bevrijd steden die vrijwel direct weer worden ingenomen. Het begon goed, maar zolang ze geen voet op Westeros zet... Ik had inmiddels wel verwacht dat Westeros klem ging zitten tussen Dany en de Walkers.
    Ze heeft in alleen de laatste aflevering alweer een nieuw leger die toegevoegd wordt aan haar nu al grote leger. Ze heeft 2 van de beste politici aan haar zijde en 3 draken.
    Ze heeft best veel bereikt, dus. Maar logischerwijs gaat het met tegenslagen gepaard.

    Dat je had gehoopt dat haar verhaallijn inmiddels verder was prima, maar de vergelijking met Kim Bauer is me wat belachelijk.

  11. #686

    Standaard

    Ik begrijp de vergelijking ook totaal niet...kijk wat ze had toen ze net aankwam (niets en in de macht van haar broer) en wat ze nu heeft. En hoe ze zelf gegroeid is, van onderdanig naar beslissend. Van alle personages in GoT is juist haar karakter (samen met Jon Snow) het meest gegroeid.
    Schepen had ze trouwens nu wel, alleen zijn die net 1 deel geleden in de brand gestoken.

  12. #687

    Standaard

    OH MY FUCKING GOD! Dat einde!!!

  13. #688

    Standaard

    Het wordt dus spannend!
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #689

    Standaard

    Nog iemand de bandleden van Of Monsters and Men gespot

  15. #690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nog iemand de bandleden van Of Monsters and Men gespot
    En de makers zijn blijkbaar ook fan van de serie Borgen.

  16. #691

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik begrijp de vergelijking ook totaal niet...kijk wat ze had toen ze net aankwam (niets en in de macht van haar broer) en wat ze nu heeft. En hoe ze zelf gegroeid is, van onderdanig naar beslissend. Van alle personages in GoT is juist haar karakter (samen met Jon Snow) het meest gegroeid.
    Schepen had ze trouwens nu wel, alleen zijn die net 1 deel geleden in de brand gestoken.
    Ik vind dat Sansa meer gegroeid is dan Jon. Van het naïeve meisje dat alles overkomt naar de sterke vrouw die het lot in eigen hand neemt en een oorlog gaat leiden. Hoe ze voor zichzelf opkwam de laatste aflevering was prachtig.

  17. #692

    Standaard

    Mijn ultieme droom om dit seizoen nog te zien in GoT:
    Ramsay wordt afgeslacht door Jon / Sansa / Reek. Liefst tergend traag en uiterst pijnlijk.
    Ramsay wordt vervolgens terug tot leven gewekt door Melisandre.
    En dan NOG EENS vermoord.
    En NOG EENS
    En NOG EENS
    En...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #693

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Mijn ultieme droom om dit seizoen nog te zien in GoT:
    Ramsay wordt afgeslacht door Jon / Sansa / Reek. Liefst tergend traag en uiterst pijnlijk.
    Ramsay wordt vervolgens terug tot leven gewekt door Melisandre.
    En dan NOG EENS vermoord.
    En NOG EENS
    En NOG EENS
    En...
    Hopelijk blijft dat personage nog eventjes meedraaien. Waarom haat iedereen die slechte personages, omdat ze wreed zijn? Dat maakt ze juist entertainend om te zien, zeker het personage dat jij bedoeld. Natuurlijk logisch dat je zo'n personage op de meest grove manier wilt zien sterven maar op de een of andere manier heb ik dat niet.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 24-05-2016 om 15:32

  19. #694

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    OH MY FUCKING GOD! Dat einde!!!
    Dit dus. x 10.

    Hodor!

  20. #695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Hopelijk blijft dat personage nog eventjes meedraaien. Waarom haat iedereen die slechte personages, omdat ze wreed zijn? Dat maakt ze juist entertainend om te zien, zeker het personage dat jij bedoeld. Natuurlijk logisch dat je zo'n personage op de meest grove manier wilt zien sterven maar op de een of andere manier heb ik dat niet.
    Ben ik het toch niet mee eens. Deze kerel is gewoon om misselijk van te worden, natuurlijk past dit in de GoT wereld, maar ik wil hem ook snel zien sterven.
    Bad guys als T-Bag uit prison break, hoe ziek hun daden ook zijn, vind ik dan wel leuk om te zien. Waarschijnlijk omdat prison break onschuldiger is en de "goede" kantjes laat zien, waar je bij GoT enkel zijn gruwelijke daden ziet.

  21. #696

    Standaard

    Het is een machtig personage, daar niet van. Maar hij verdient het de rekening gepresenteerd te krijgen!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Ik vind dat Sansa meer gegroeid is dan Jon. Van het naïeve meisje dat alles overkomt naar de sterke vrouw die het lot in eigen hand neemt en een oorlog gaat leiden. Hoe ze voor zichzelf opkwam de laatste aflevering was prachtig.
    Ja maar dat is nu pas sinds 1 deel Tot die tijd bleef ze iemand die, net als in het begin van de serie, afwachtend was en alles maar onderging. Pas nu ze in veiligheid is, komt ze uit haar schulp, lekker makkelijk.

  23. #698

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Pas nu ze in veiligheid is, komt ze uit haar schulp, lekker makkelijk.
    Tja haha, ook lekker makkelijk zeggen zo, wij hadden al 10x onze broek vol gepoept. Wellicht juist verstandig dat ze zich op een aantal momenten rustig heeft gehouden, anders was ze er nu niet meer geweest.

  24. #699

    Standaard

    Nieuwe aflevering was weer lekker op tempo! Weer een aantal karakters terug die we lang niet hebben gezien en zelfs de Brotherhood without Banners werd weer even genoemd. Zou het?!.... Gaan we Stoneheart misschien toch nog zien?!... Na het wederzien van 1 karakter deze episode zou het best wel eens kunnen! Die leek namelijk ook al 5 seizoenen volledig geschrapt!

    Ook wat mooie karakter turning points erbij. Ja, was wel weer een geslaagde episode.

    Heb sowieso t idee dat nu de boeken 'op' zijn, dat het tempo wel aanzienlijk hoger ligt dit seizoen. Of zou dat zo lijken door seizoen 5?...

  25. #700

    Standaard

    Ik vond zelf het stuk met Sam wat te lang duren. Ongetwijfeld zal het zwaard dat hij meegepikt heeft, een grote rol spelen bij de eind veldslag . Maar goed, dat is op alle slakken zout leggen .

Pagina 28 van 34 EersteEerste ... 18242526272829303132 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •