Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 34 van 34 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    ik moet opeens weer denken aan al dat geklooi met plakbandjes om op de gebruikte en/of beveiligde banden toch weer op te nemen

    heerlijke tijd, ik wil terug

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flipper Bekijk bericht
    Copy protection is niet aan de orde bij een DVD-recorder met harde schijf ! Sluit desnoods... een DVD-speler aan op de DVD-recorder en kopieer het zaakje naar de harde schijf van de DVD-recorder. In het slechtste geval zullen door copy protection slechts énkele scenes niet- of slecht opgenomen worden, maar bij het knipwerk (dat moet kunnen op een DVD-recorder mét harde schijf... zap je o.a. die eruit !
    Met i.p.v. een DVD-speler een Video-recorder... mag het helemààl geen probleem zijn, desnoods coachiaal aansluiten !
    Flipper

    onzin, ik heb vhs recorder op mn dvd recorder aan gesloten, en sommige tapes kan ik gewoon kopieren naar dvd bestanden, en andere tapes zijn niet te kopieren, zit dus beveiliging op

    er is wel zon macro kastje die je er tussen kan zetten en de beveiliging weg filtert

  3. #28

    Standaard

    die beveiliging is niets meer dan een schuifje dat open en dicht kan zijn

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    ik moet opeens weer denken aan al dat geklooi met plakbandjes om op de gebruikte en/of beveiligde banden toch weer op te nemen

    heerlijke tijd, ik wil terug
    Ja, die tijd ken ik ook nog... mooie tijden, dvd's huren bij de videotheek en de film opnemen
    met de videorecoder... Heb nog iets van 70 video banden liggen die gebruikt zijn om op te nemen en nog iets van 100 films op videoband zelf...

    Dat waren nog eens goedkopen tijden...

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    die beveiliging is niets meer dan een schuifje dat open en dicht kan zijn
    ja een beveiliging dat je niet over je tape kan opnemen, maar ik bedoelde het signaal wat meegestuurd wordt zodat je geen beeld hebt als je een tape wilt kopieren

    http://en.wikipedia.org/wiki/Macrovision

    daar heb je speciale kastjes voor die dat weg filteren, zodat het wel weer mogelijk is

  6. #31

    Wink

    [quote=johnw;1086115](ik kon zo gauw niet bedenken waar ik dit zou moeten posten dus deed ik het maar hier.)

    Ben helemaal lam van het zoeken naar antwoorden op de volgende vraag:
    Ik heb een VHS band met oud film materiaal en dat moet naar DVD.
    Ik gebruik een gewone videorecorder die de film afspeelt.
    Aan de achterzijde gaat het signaal via scart (zit s-video bij) naar de computer ,aansluiting gaat via tv kaart van pinnacle.
    Ik krijg op een gegeven moment wel beeld maar dat is zwart-wit en heb ik ook geen geluid.

    Is er iets wat ik fout doe of mis ik iets?
    Wie kan het mij uitleggen en verder op weg helpen?

    Dank je wel,

    Hoi John,
    Als ik jouw was zou ik niet verder meer zelf rommelen teveel stress.
    Ik heb laats ook al mijn vhs tapes naar XXX gebracht.
    En had alles zo weer terug op harddisk en op dvd.
    Scheelde een hoop kopzorgen en de kwaliteit was uitstekend !!
    En met de meegeleverde harddisk kan ik nu lekker alles op mijn eigen pc bewerken.
    Ik hoop je hiermee een beetje te hebben geholpen gr yuri freyee
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 25-05-2008 om 20:27 Reden: link naar externe (spam-?) website verwijderd.

  7. #32

    Standaard DVDLAB Video en film naar DVD

    EDIT! Het is niet toegestaan reclame te maken voor een eigen bedrijf of firma.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 17-07-2008 om 09:27

  8. #33

    Standaard

    Hey !
    Ik en nieuw op dit forum dus hallo iedereen!

    Ik ben hier terecht gekomen via google omdat ik al een tijdje aan het zoeken ben achter mijn probleem.
    Ik kan dus met mijn Panasonic hard drive dvd speler een VHS op de HARDE SCHIJF zetten en dan branden naar DVD.
    Het probleem is nu dat ik dat ik deze DVD enkel en alleen op deze Panasonic kan afspelen en op geen enkele ander toestel. We hebben thuis ook 2 pc's en een laptop met WindowXP Vista en Ubuntu en die herkenen de DVD ook niet. Ik krijg altijd de melding "Plaats een schijf in het station" terwijl die er dus degelijk inzit.

    Hopelijk krijg ik hier een paar nuttige reacties
    Thx4yTime!

  9. #34

    Standaard

    Hallo MoThugs, welkom op het forum!

    Het meest waarschijnlijke is dat de DVD nog niet gefinalized is. Dit moet je nog doen in de Panasonic DVD recorder. Hoe precies zal wel in de handleiding staan. Daarna zou de DVD ook in andere spelers afspeelbaar moeten zijn.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •