De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Rammstein - Völkerball (SE) [DVD]

    Rammstein - Völkerball (SE) [DVD]

    Een wervelend spektakelstuk vol vuurwerk in een prachtige uitgave.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    God, wat wil ik deze graag hebben, zit juist toevallig het album 'Mutter' te luisteren. Maar ja, dat geld he...
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  3. #3

    Standaard

    Mooie recensie, Ludo!

    Super DVD! Hele mooie verpakking en een echte, traditionele Rammstein-show. Ik mis alleen een paar nummers (bijv. "Bück Dich" of "Bestrafe Mich"), die ik graag in de setlist had gezien i.p.v. de (IMO) mishit "Los", "Amerika" of "Stripped". Maar ja, aangezien het de promotietour van "Reise, Reise" is, snap ik dat de eerste twee, of in ieder geval "Amerika", erop staan.

    Verder lekker geluid, agressief en zwaar, zoals het hoort...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  4. #4

    Standaard

    Er gaat op een avond als deze voor zo’n 30 kg aan vuurwerk de lucht in!
    30kg vuurwerk zal wel een typefoutje zijn?

  5. #5

    Standaard

    mooie recensie!!
    een van de beste muziek dvd's die er op het moment zijn, daarom heb ik hem ook een 10 gegeven en voor mezelf maar het predikaat dvd.nl topper gegeven!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Er gaat op een avond als deze voor zo’n 30 kg aan vuurwerk de lucht in!
    30kg vuurwerk zal wel een typefoutje zijn?
    Nee, is geen typefoutje! Er gaat werkelijk 30kg vuurwerk per avond de lucht in. Als je de show ziet verbaas je je er ook niet over.

    het predikaat dvd.nl topper gegeven
    Had ik ook graag gedaan, maar de beeldkwaliteit stelt daarvoor enigszins teleur.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #7

    Standaard

    Ik heb zelf de limited edition, en die is echt geweldig mooi, met 2 cd's, 2 dvd's en een groot boek.

    Goede recensie Ludo, krijg gelijk zin de dvd weer eens op te zetten.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  8. #8

    Standaard

    die komt zeker in mijn collectie!

    Live aus Berlin heb ik oowk en die is ook super!

  9. #9

    Standaard

    Heb zelf nog helemaal niets van Rammstein, maar vind het wel ontzettend lekkere muziek dus zal deze toch maar eens aanschaffen denk ik.

  10. #10

    Standaard

    Het is een ongelooflijke show. Ik vind wat het beeld betreft dat er te veel (opzettelijk) onscherpe shots zijn. Dat vind ik (persoonlijk) op geen enkele manier aan de concert sfeer bijdragen.
    Het (laag) zingen van Till is helaas wel erg matig vergeleken met de CDs.

    Opmerking over de recensie:
    Een full bitrate lineare PCM 2.0 (1536 kb/s) stereotrack ...
    PCM is in feite altijd "full bitrate". Maar bij PCM is de bitrate in feite niet interessant, hooguit de bitdiepte en de sample frequentie. In dit geval 16bits/48KHz en hoewel dat het laagst is wat je in PCM op DVDs tegen komt (bv 24bits/48KHz geeft 2304 Kb/s), klinkt dit (voor muziek) vrijwel altijd een stuk beter dan Dolby Digital.

  11. #11

    Standaard

    Show is helaas een beetje te veel op de automatische piloot (Viel me ook al Tijndes het concert op in Berlijn waar ik was) Vind Live Aus Berlin een veel dynamischere show. Verder prachtig volgepakte dvd.

  12. #12

    Standaard

    Ik heb hem zelf al een tijdje in huis. Een geweldig concert, wat een show!! Een toppertje! Een 10 van mij.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •