Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 31 van 31 worden weergegeven.

Discussie: [Slotje]

  1. #26
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Zijn we toch........we zijn gewoon aardig maar ook eerlijk.
    't is mij anders bittere ernst!!!

    Neh, maar zonder gekheid: smaak is natuurlijk iets heel persoonlijks. Ik heb naast deze en de twee schilderijen met vissen hierboven in de thread ook nog twee vroege werken van Ad Verstijnen hangen in het eetgedeelte van de woonkamer. Beide heb ik inmiddels denk ik alweer een jaar of twaalf, en ik vind ze nog steeds erg mooi, en ben er ook nog steeds erg trots op. Maar ook die hebben in die periode al heel wat "Ja, eh... apart"-reacties gescoord .

    [Ooit overigens wat plaatjes van gepost in de Update HT thread: hier]
    Die had ik inderdaad ook al gezien maar moet bekennen dat mijn smaak niet eens zo heel ver bij de jouwe vandaan zit hoor.

  2. #27
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Mooi set Rob...Als ik het goed zie, heb je een philips...philips sprong er bij mij ook positief uit...ik wacht toch nog even op het hele hdmi 1.3 gebeuren.
    Uiteraard, mensen met een goede smaak gaan voor een Philips....... 8)

  3. #28

    Standaard

    Rob ik vind het geweldig zo die sub. Ik heb ook zo'n bakbeest. aangezien ik nu nog thuiswoon kan ik hem nog mooi verbergen achter wat andere spullen.
    Als ik straks een huisje heb, ga ik ook voor zo'n oplossing. Ik heb er al over nagedacht om een tafelblad te (laten) maken voor dat ding.
    Een oom van mijn vriendin heeft dat ook op zijn sub, hij haalt de plaat eraf als hij een filmpje gaat spelen
    Turn around and feel the vibe.....

  4. #29

    Standaard

    Leuke oplossing inderdaad, erg jammer dat ik zelf de PB12-plus (2) niet heb kunnen horen, maar de SB12 vind ik nu wel even groot genoeg en hoeft niet als bijzettafel te dienen.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Rob ik vind het geweldig zo die sub. Ik heb ook zo'n bakbeest. aangezien ik nu nog thuiswoon kan ik hem nog mooi verbergen achter wat andere spullen.
    Als ik straks een huisje heb, ga ik ook voor zo'n oplossing. Ik heb er al over nagedacht om een tafelblad te (laten) maken voor dat ding.
    Een oom van mijn vriendin heeft dat ook op zijn sub, hij haalt de plaat eraf als hij een filmpje gaat spelen
    Dat lijkt me nou niet echt een charmante oplossing.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #31

    Standaard

    Bij mij ook zeker niet, ik heb de sub zeker een uur of 4 iedere dag aanstaan. Dan blijf je slepen.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •