Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 36 worden weergegeven.

Discussie: Friday Night Lights

  1. #1

    Standaard Friday Night Lights

    Friday Night Lights

    Eric Taylor, a first-time high school football coach, finds himself helming a stellar team that has a real chance to make it to the top. The stakes are high, the reward is sweet, and the pressure is immense. Can Eric take his boys all the way while keeping their morale and morality intact?
    Dit is een drama-serie die draait om een high school football team. Je ziet hoe het team naar wedstrijden toe leeft en de problemen die de coach/spelers hebben.


    Heb nu 11 afleveringen gezien en moet zeggen dat het een leuke en goed geschreven serie is. Zelf ben ik niet echt een fan van American Football, maar kan deze serie erg waarderen. De serie gaat ook niet zozeer om de sport, maar om de problemen die de spelers en de coach hebben vanwege de druk en hun leefsituaties.
    Dat hebben ze erg goed gedaan, er zit goede drama in. De karakters worden goed weergeven en de verhaallijnen zijn goed geschreven. Vind het zeker niet zo'n feel good sport verhaal zoals je vaak ziet in films.
    De cast is erg jong en voor veel acteurs hun eerste grote rol, maar ze zijn zeker goed gecast. Ze doen het erg goed en het is ook leuk om een jonge en onbekende cast te zien. Ook de manier van filmen is goed gedaan, ze filmen het met losse camera's waardoor je het gevoel krijgt dat het een documentaire is. Vind het erg passen bij deze serie en samen met de goed gemaakte en uitgezochte muziek komt het dramatischer over.

  2. #2

    Standaard

    De serie is toch gebaseerd op de film met dezelfde titel ?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    De serie is toch gebaseerd op de film met dezelfde titel ?
    Wel gemaakt als tv serie door de regiseur van de film(Peter Berg), maar het is alleen geinspireerd op de film en het boek.

  4. #4

    Standaard

    Het eerste seizoen is over en hopelijk krijgt deze fantastische serie een 2e seizoen.
    Een van de betere series van de laatste jaren, hoort in het rijtje Lost/Heroes/Prison Break thuis. Puur op het drama gebied is deze serie stukken beter dan Lost/Heroes/Prison Break. Helaas schikt het American Football mensen af om de serie te gaan bekijken, maar het gaat helemaal niet om de sport. Het is hetzelfde als bij Six Feet Under, daar draait het niet zozeer om de begrafenisonderneming, maar om de problemen die de karakters hebben (vanwege hun baan).

    Hopelijk geeft NBC de cast en crew de kans om een goede 2e seizoen te maken en hopelijk gaan meer mensen kijken. Het is leuk om te zien dat zelfs alle critici er alles aan doen om te zorgen dat meer mensen deze serie gaan kijken, elke week proberen ze het weer door middel van lovende reviews te geven.

  5. #5
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    van het weekend begonnen met deze top serie. Is lekker te volgen en niet echt een nadenker. Goed te pruimen dus hopelijk komt er een seizoen 2

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skunk Bekijk bericht
    van het weekend begonnen met deze top serie. Is lekker te volgen en niet echt een nadenker. Goed te pruimen dus hopelijk komt er een seizoen 2
    Seizoen 2 is al begonnen, de eerste aflevering werd vorige week uitgezonden en die was weer

  7. #7
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    ok ga deze dan binnen kort bekijken. Zijn maar weining mensen die de serie bekijken. gezien de reacties hier. is zo'n goede serie

  8. #8

    Thumbs up

    Het is idd een goede serie, doet me wel een beetje denken aan one tree hill
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  9. #9
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago Bekijk bericht
    Het is idd een goede serie, doet me wel een beetje denken aan one tree hill

    klopt one tree hill lijkt er wel een beetje op is trouwens ook een zeer goede serie.

  10. #10

    Standaard

    komt FNL nog uit op dvd hiero?
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago Bekijk bericht
    komt FNL nog uit op dvd hiero?
    Vraag het me af, niet echt veel american football fans hier. Ook al gaat het niet echt om football het is wel wat mensen het eerst zien als ze de cover bekijken.
    In de UK komt die wel binnenkort uit, maar ik zou voor de R1 versie gaan die is maar 20 dollar(omgerekend incl verzendkosten 20 euro ongeveer). Echt een koopje. De UK versie kost meer dan 40 euro.

  12. #12

    Standaard

    releasedatum voor deze in mijn ogen goede en leuke serie staat via dvd home voor 14 augustus 2008

  13. #13

    Standaard

    Heb hem van de week gehaald en gelijk in 2 dagen bekeken.
    ik vind het een hele goede serie, jammer en voor de hand liggend dat ze de staat kampioenschappen ook winnen maar maakt niet uit.

    en leuke dames erin :P
    Laatst aangepast door Blauwoogje : 05-09-2008 om 08:21

  14. #14

    Standaard

    Zag hem liggen bij de V&D, maar nog nooit gezien. Als je van series in de richting One Tree Hill, OC, Veronica Mars, Buffy , Charmed etc houd is deze serie dan iets?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Desperadoz Bekijk bericht
    Zag hem liggen bij de V&D, maar nog nooit gezien. Als je van series in de richting One Tree Hill, OC, Veronica Mars, Buffy , Charmed etc houd is deze serie dan iets?
    het is een soort van one tree hill maar dan met american football ipv basketball
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blauwoogje Bekijk bericht
    jammer en voor de hand liggend dat ze de staat kampioenschappen ook winnen maar maakt niet uit.
    Is het voor mij in elk geval geen verrassing meer!

    Binnenkort ook maar eens aan beginnen.

  17. #17

    Standaard

    Iemand toevallig bekend of en wanneer seizoen 2 uitkomt?

  18. #18

    Standaard

    Aanstaande zondag van 19.30 - 20.30 op rtl8

  19. #19

    Standaard

    hmmm das weer jammer dat ik een weekje niet hier ben geweest.
    dan heb ik mooi de eerste aflevering van seizoen 2 gemist

    erg jammer, vind het echt een topserie

  20. #20

    Standaard

    Pardon? afgelopen zondag was het 1e seizoen of 2e seizoen?????? ik dacht allereerste aflevering van seizoen 1???????

  21. #21

    Standaard

    ja ik dacht in het mailtje te lezen dat het seizoen 2 betrof.
    Maar zoals ik begrijp als ik een beetje op internet rondzoek, is het nooit eerder in nederland op tv geweest. dus ze zullen gisteren neem ik aan wel begonnen zijn met seizoen 1

  22. #22

    Standaard

    Het was uiteraard aflevering 1 van seizoen 1. Het is niet eerder op de Nederlandse tv geweest.

  23. #23

    Standaard

    Iemand toevallig bekend of en wanneer seizoen 2 uitkomt?

  24. #24

    Standaard

    Gisteren seizoen 1 afgekeken. Prachtige serie. Ik stond echt versteld van de acteerprestaties van de jonge cast. Voordat dat we begonnen, was ik wel bang dat ik hoofdrolspeler Kyle Chandler (die ik alleen maar kende uit mijn favoriete jeugdserie Early Edition!) niet serieus zou kunnen nemen. Gelukkig was ik dat na vijf minuten kijken al vergeten.

    Mijn vriendin en ik hebben in ieder geval genoten! Op naar seizoen twee en drie.

  25. #25

    Standaard

    Ja nu wachten tot hij uitkomt, regio 1 heeft de vervolgen wel maar ik zie bij de releaselijsten voor regio 2 ze nog niet staan.
    en ik had er even een mailtje aan gewaagd naar universal, maar daar kreeg ik terug dat ik bij universalpictures.nl moet zijn. maar die site krijg ik hier op mn werk niet geopend,
    dus dat gaan we binnenkort maar eens elders doen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •