De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dutch Filmworks overhoop met Dennis Bergkamp

    Dutch Filmworks overhoop met Dennis Bergkamp



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Hah! Nog meer corruptie van DFW aan het licht. Ik hoop dat ze hard aan het betalen komen... prutsertjes...

    Een actie als deze ligt echt wel in hun patroon. Half werk leveren, copy-pasten zonder toestemming, en toch doen alsof het allemaal geweldig is. (zie de overdreven commercial voor The Wicker Man steelbook)
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  3. #3

    Standaard

    Wat een amateurs zeg. Daar mogen toch wel wat mensen ontslagen worden.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #4

    Standaard

    Die DVD word straks geld waard!
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Tja... hij heeft groot gelijk. Toen ik de DVD zag liggen in de winkel dacht ik ook meteen: een nieuwe DVD over Bergkamp. Daarna even achterop gekeken enzo en gelezen, en gaat het alleen over de mooiste goals etc...
    En via een review las ik later nog eens dat het dan ook nog vooral doelpunten uit de Italiaanse competitie zijn...

    ... dus in dat geval is er duidelijk sprake van dat Bergkamp's afbeelding puur wordt gebruikt/misbruikt om mensen te doen denken dat Bergkamp er veel op zal staan... dus fans van Bergkamp zijn dan de ***.

    Jammer dat DFW zichzelf steeds maar weer negatief in het nieuws weet te brengen door slechte uitgaven, en nu dit weer...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    Hah! Nog meer corruptie van DFW aan het licht. Ik hoop dat ze hard aan het betalen komen... prutsertjes...

    Een actie als deze ligt echt wel in hun patroon. Half werk leveren, copy-pasten zonder toestemming, en toch doen alsof het allemaal geweldig is. (zie de overdreven commercial voor The Wicker Man steelbook)
    Je haalt de woorden uit mijn mond.
    Ik mag hopen dat DFW veel geld moet gaan betalen.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  8. #8

    Standaard

    Nu heb ik het lak aan dergelijke overdreven bedragen die dergelijke sterren vangen voor een keer hun fotootje uit te lenen - dan nemen ze maar snel een andere foto, een beetje hetzelfde principe als de erven Sinatra die de makers van Married With Children willen uitpersen , maar dit is natuurlijk juridisch geklungel van jewelste. Maar wat gaan ze doen met de discs die al in distributie zijn? In der minne regelen zal alleszins goedkoper zijn dan de voorraad terughalen, en dan is het toch weer een beetje gratis reclame.

    Dus: ofwel is het een kanjer van een stommiteit, ofwel is het zéér slim bedacht. Maar ik denk toch wel het eerste, until proven otherwise.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Laat ze maar mooi eens voelen bij DFW, want het aantal leuke films die ze in verkeerde formaten uitbrengen is gewoon schandelijk..

  10. #10

    Standaard

    Bergkamp bereikt akkoord over dvd

    DEN HAAG - Dennis Bergkamp en het filmbedrijf Dutch Filmworks hebben in hun geschil over een voetbal-dvd een schikking getroffen. Bergkamp spande een kort geding aan dat deze vrijdag zou dienen.

    De oud-voetballer eiste van het bedrijf dat het zou stoppen met de verkoop van de dvd 'De mooiste doelpunten aller tijden', waarop zonder diens toestemming een foto van Bergkamp op de cover stond.
    Bergkamps advocaat Harro Knijff meldde vrijdag dat het kort geding van de baan is. ,,Het portret van Bergkamp zal niet langer worden gebruikt, het artwork wordt gewijzigd en de dvd blijft verschijnen.'' Over de verdere inhoud van de schikking worden geen mededelingen gedaan. (ANP)

    Bron: Algemeen Dagblad

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Over de verdere inhoud van de schikking worden geen mededelingen gedaan. (ANP)
    Staat vast een mooi bedragje tegenover om het kort geding niet door te zetten

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •