De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: Stanley Kubrick

  1. #1

    Standaard Stanley Kubrick

    Er schijnt van deze man een prachtige serie te bestaan, iemand enig idee waar ik deze kan vinden?

  2. #2

    Standaard

    Serie?
    Bedoel je een box met zijn films? Of de documentaire of zijn leven?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #3

    Standaard

    Nou een soort op rij uitgebrachte films
    vergelijk het met de qualtity films

  4. #4

    Standaard

    Je zult deze wel bedoelen, kost wel erg veel op dit moment, ik heb hem nog gekocht voor 40 pond, mooie box met zijn 8 laatste films + een interessante documantaire: http://www.amazon.co.uk/Stanley-Kubr...?ie=UTF8&s=dvd

    (en er is ook een tin uit in R2NL met ik geloof zes films)

  5. #5

    Standaard

    Is wel heel mooi zo'n box, maar ik denk dat je met losse uitgaves (die van de Kubrick collection) uiteindelijk goedkoper uitbent. Het is maar net wat je wil natuurlijk.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Is wel heel mooi zo'n box, maar ik denk dat je met losse uitgaves (die van de Kubrick collection) uiteindelijk goedkoper uitbent. Het is maar net wat je wil natuurlijk.
    Daar ben ik niet zo zeker van. Die tin heb ik al zien staan voor een 40-tal euro. Als je de films afzonderlijk koopt ben je dat bedrag ook al (bijna) kwijt denk ik...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LordLeto
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Is wel heel mooi zo'n box, maar ik denk dat je met losse uitgaves (die van de Kubrick collection) uiteindelijk goedkoper uitbent. Het is maar net wat je wil natuurlijk.
    Daar ben ik niet zo zeker van. Die tin heb ik al zien staan voor een 40-tal euro. Als je de films afzonderlijk koopt ben je dat bedrag ook al (bijna) kwijt denk ik...
    Dat is inderdaad een mooie prijs
    Zie ze meestal voor meer te koop staan. Maar als je nog geen films hebt van Kubrick is een box of tin natuurlijk een mooi begin.

  8. #8

    Standaard

    De Tin box zit nu al rond de 40€ en zijn eerste 3 films (KK/TK/POG) kan je cheap verkrijgen bij Play, het drietal voor 20 € all in

  9. #9

    Standaard

    In die tinbox zitten toch slechts 3 van zijn films? The Shining, Lolita en Eyes Wide Shut?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    In die tinbox zitten toch slechts 3 van zijn films? The Shining, Lolita en Eyes Wide Shut?
    Contains 6 films:
    Lolita
    Barry Lyndon
    A Clockwork Orange
    The Shining
    Full Metal Jacket
    Eyes Wide Shut

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door cayo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    In die tinbox zitten toch slechts 3 van zijn films? The Shining, Lolita en Eyes Wide Shut?
    Contains 6 films:
    Lolita
    Barry Lyndon
    A Clockwork Orange
    The Shining
    Full Metal Jacket
    Eyes Wide Shut
    Je mist dan wel de ultieme Kubrick, nl. 2001 - A Space Odyssey!
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  12. #12

    Standaard

    Das waar en die mag uiteraard niet ontbreken

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •