De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard video naar dvd overzetten?

    Ik wil binnenkort video naar dvd overzetten, ik heb zelf het idee om de videoband over te zetten naar de videocamera en deze aan de pc aansluiten via een usb kabel en dan overzetten naar de hardeschijf, maar hoe dan verder hoe converteer ik dat videobestand naar een dvdbestand en evt. met een menu, zijn hier tutorials van te vinden of leuke programma's om dit mee te doen?

    Freeware heeft mijn voorkeur, alvast bedankt voor de tips.

  2. #2

    Standaard

    valt nog mee dat ze jou topic niet gesloten hebben...die video waar jij het over hebt kan wel eens beschermd zijn....

    p.s...ben net lid maar ze sluiten het hier wel gauw zeg....
    en ze zijn ook zo lekker snel met helpen ook...

  3. #3

    Standaard

    Ik ben zelf niet zo goed in het overzetten van VHS naar DVD, behalve als het via een "capturing device" gaat. Volgens mij is een TV kaart geen goede kaart waarmee je VHS kunt inladen en opslaan.
    Ikzelf gebruik een apart apparaat om video's in te laden, geen TV kaart.
    Mogelijk dat daar het probleem zit.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    er zijn diverse manieren voor...
    nero doet dat en ook divxtodvd...maar ongetwijfeld ook andere programma's die gratis zijn .
    het fijne is wel dat de meeste het gehele proces automatisch doen.
    divxtodvd is zo'n goed voorbeeld.
    ongeacht de bron,hij zet het mooi over....en is hij klaar dan drand hij het direct op dvd...

  5. #5

    Standaard

    Volgens mij is het niet alleen het programma wat je gebruikt, maar (vooral) de hardware. Zomaar een kabeltje in je computer stoppen werkt niet, je hebt een speciale interface nodig.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

    Standaard

    nou de aansluiting was het probleem niet...
    lees...
    videoband over te zetten naar de videocamera en deze aan de pc aansluiten via een usb kabel en dan overzetten naar de hardeschijf
    maar de verwerking daar na.....

  7. #7

    Standaard

    Ik heb nu een programma gevonden waar ik films die ik op videocamera heb staan rechtstreeks naar dvd kan branden inc. een menu of uiteraard naar HD kan overzetten.

    Betreft:

    Intervideo Windvd Creator 3

  8. #8

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •