Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 85 van 85 worden weergegeven.
  1. #76

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    Klinkt goed allemaal. Ik heb hem klaarliggen om te bekijken, en dit is natuurlijk een lekkere extra motivator.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  3. #78

    Standaard

    vandaag even opgepikt bij de Media Markt. Lelijke cover, slap hoesje, meesterlijke film.

  4. #79

    Standaard

    fuckin' briljante film, super degelijke dvd release. En t hoesje is stukken beter dan die schandalige vorige editie. Heeft die eigenlijk in de winkel gelegen, want ik ben hem nooit tegengekomen?

  5. #80

    Standaard

    Nee dit is de eerste NL versie die in de winkels ligt. Cover is inderdaad wel stuk verbeterd.

  6. #81

    Standaard

    De dvd gister ook binnen gehaald. Moet hem alleen nog kieken.


    Alleen die hoes :S wat een knake hoes voor een 2disc versie zeg. Dit zijn van die Buena vista hoesje. Als het een single disc hoes is, is het nog wel een beetje te doen. Maar nu je de 2de disc eruit wil halen ( degene aan de linkerkant ) moet je bijna die hele disc dubbelvouwen om dat ding er uit te halen.

    Zelfde hoes heb ik nog gesloopt omdat ik me wallace and grommit niet open kreeg :S Die zit nu heel mooi in een amaray hoesje !
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  7. #82

    Standaard

    Kreeg hem vandaag ook binnen, je hebt gelijk Hellboy, wat een k*tsysteem!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  8. #83

    Standaard

    Inderdaad een klote keepcase. Paramount gebruikt deze keepcases ook al (Over the Hedge SE, World Trade Center SE).

  9. #84

    Standaard

    Haha, ik had hetzelfde probleem.
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Kreeg hem vandaag ook binnen, je hebt gelijk Hellboy, wat een k*tsysteem!
    Ik vind het raar dat ze zulke hoesjes op de markt durfen te zetten. Zo'n goede film in zo'n knaken hoes. Gooi hem in een amaray hoes met sleeve en je ken er 3 euro meer voor vragen maar het ziet er wel een stuk degelijker uit gewoon.
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •