Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 85 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rollo tomassi
    Heb ik gedan maar ik heb m bij cd wow besteld 15, week geleden
    CDwow is altijd traag met nieuwe releases. Heb vaak 1 of 2 weken moeten wachten terwijl het product allang uit was. Daar bestel ik niet meer.

  2. #27

    Standaard

    dvdbeaver recensie

    here are optional English, Dutch and German subtitles.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #28

    Standaard

    Volgens de HD database van dvd-home komt op 10 mei de HD DVD versie uit! Denk dat dit de eerste titel wordt, ook al heb ik nog geen HD apparatuur, waarvan ik de dvd versie oversla.... :wink:

  4. #29

  5. #30

    Standaard

    Ik heb 'm een paar dagen geleden gezien, is echt wel though-provoking, alweer een succesvolle blinde aanschaf. En tja die hoes... als het ding in de kast staat dan zie je het niet hé. Zo'n zaken vind ik relatief minder belangrijk dan bijv. Nederlandse ondertiteling in plaats van Chinese.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #31

    Standaard

    Uitgesteld naar 29 maart, maar blijkbaar toch geen 2-disc...

    http://www.dvdinfo.be/nieuws.php?id=2599
    The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return...

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier Laemont
    Uitgesteld naar 29 maart, maar blijkbaar toch geen 2-disc...

    http://www.dvdinfo.be/nieuws.php?id=2599
    Hè, verdamme...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier Laemont
    Uitgesteld naar 29 maart, maar blijkbaar toch geen 2-disc...

    http://www.dvdinfo.be/nieuws.php?id=2599
    Hè, verdamme...
    dan wordt het de britse ...
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  9. #34

    Standaard

    Baalde al van het uitstel, maar als het dezelfde versie blijft ipv een 2-disc is dat wel extra jammer.

  10. #35

    Standaard

    Ik zie net dat er op Play een special edition 2 disc gepland staat... Misschien doordat de film nu toch een ietwat grotere hit is geworden in de USA dan Universal had gehoopt, en dat ze daarom misschien kijken voor een betere release?

    Ik wil écht een special edition van deze prachtige film, volgens mij kan er véél meer verteld worden over hoe die lange sequentieshots gepland en ineen gestoken zijn dan die 7 minuten durende featurette op de gewone dvd. Het zou echt super zijn mochten we in de Benelux ook zo'n uitgave krijgen (met een mooiere hoes, zou ook leuk zijn!)

    Maar eigenlijk verwacht ik niet echt dat het allemaal zal gebeuren.

  11. #36

    Standaard

    Kleine update voor mensen die gruwelen van de hoes: het betekent waarschijnlijk niks, maar de film ligt in België al in de videotheken, in een rental version waarop dat ook vermeld staat op de kaft, maar de kaft is niet dat spuuglelijke blauw en zo, maar gewoon deze foto, met de titel van de film in rode letters:

    http://www.riocinema.ndirect.co.uk/2...n_5428_200.jpg

    Dus misschien krijgen we een andere kaft, of misschien toch nog een Special Edition?

  12. #37

  13. #38

  14. #39

    Standaard

    ik ben al best wel blij met die nieuwe cover. Want wát een lelijkerd was die andere!
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  15. #40

    Standaard

    Cover is inderdaad wel al stuk beter dan die vorige.

  16. #41

    Standaard

    Ze zouden gewoon deze poster moeten gebruiken (links, niet dat lege plaatje )... lekker stemmig. Heb de film nog niet gezien dus ik weet niet of dat past. Wordt wel blinde aankoop en dan meteen op HD-dvd voor mij (US heeft hybride release dus dat wordt wel wat denk ik)
    http://www.rottentomatoes.com/m/chil...d.php?select=2

    Cheers,
    JW

    EDIT:
    ik bedoel dus deze:

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mathieu Ghekiere
    Inderdaad.

    Toch spijtig dat we geen Special Edition krijgen
    Engeland krijgt wel een SE.

    http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=64213

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mathieu Ghekiere
    Inderdaad.

    Toch spijtig dat we geen Special Edition krijgen
    Engeland krijgt wel een SE.

    http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=64213
    Interessant... bedankt voor de info!
    Totnutoe lijkt het er nog niet op dat er een lange making of opstaat, maar misschien wordt die nog aangekondigd...

  19. #44

    Standaard

    Duitsland krijgt ook een 2-disc. Volgens de officiële website van Universal in Duitsland hebben beide discs van deze uitgave Nederlandse ondertitels.

  20. #45

    Standaard

    Mooi zo.

    Ik neem aan dat de kans dus groot is dat wij er ook wel nog eentje zullen krijgen, niet?
    Heeft iemand het email adres van Universal Benelux?

  21. #46

    Standaard

    Die tweede disc bevat bovendien 'maar' 28 minuten materiaal. WTF voor een double dip proberen ze ons nú weer aan te naaien???
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Die tweede disc bevat bovendien 'maar' 28 minuten materiaal. WTF voor een double dip proberen ze ons nú weer aan te naaien???
    Ja, daarvoor ga ik het niet doen, afgezien natuurlijk van prijsverschil en hoes. Als er een speciale editie komt, breng dan tenminste een met een grote making of! Dat is deze film zooo waard!

    BTW, Werner, hoe beviel de film? Het was een blinde aanschaf zeker é, voor jou?

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mathieu Ghekiere
    BTW, Werner, hoe beviel de film? Het was een blinde aanschaf zeker é, voor jou?
    Zeer aardig, dank U, zeker buiten de lijntjes van de klassieke SciFi gekleurd. Ik dacht eerst met Julianne Moores verschijning dat het een Forgotten-kloon zou worden, maar qua sfeer lijkt de film erg op 28 Days Later. Het einde is wat wolliger, maar de oorlogstaal die door religieuze fanatici van alle strekkingen wordt uitgesproken is huiveringwekkend to the point. Toch typisch weer zo'n film waarin de post-9/11 retoriek duidelijk van afstraalt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mathieu Ghekiere
    BTW, Werner, hoe beviel de film? Het was een blinde aanschaf zeker é, voor jou?
    Zeer aardig, dank U, zeker buiten de lijntjes van de klassieke SciFi gekleurd. Ik dacht eerst met Julianne Moores verschijning dat het een Forgotten-kloon zou worden, maar qua sfeer lijkt de film erg op 28 Days Later. Het einde is wat wolliger, maar de oorlogstaal die door religieuze fanatici van alle strekkingen wordt uitgesproken is huiveringwekkend to the point. Toch typisch weer zo'n film waarin de post-9/11 retoriek duidelijk van afstraalt.
    dat noem ik nog eens een samenvatting
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  25. #50

    Standaard

    Zou de beste man misschien recensies schrijven? Nee dat kan niet die... die hebben altijd langdradige saaie verhalen...

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •