De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: foto's

  1. #1

    Standaard foto's

    hoe krijg ik foto's op het forum.
    ben niet handig met een computer.
    of is het heel simpel.

    walter

  2. #2
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Om het wat duidelijker te vertellen. Je kunt geen foto's rechtstreeks op het forum plaatsen. Je kunt alleen vanaf het forum linken naar bestaande foto's (ergens op het web) toe.

    De links die bovenstaande posters geven zijn websites waar je zelf foto's naartoe kunt uploaden vanaf je eigen PC en dan vandaar af linken naar DVD.nl.

    Je doet dat door op de pagina van het maken van een bericht bovenin de pagina te klikken op de Img button, de link van de foto te plaatsen en dan de code afsluiten door weer op de Img button te klikken.

    Je krijgt dan zoiets als: [img] http://www.websitewaardefotostaat.co...evandefoto.jpg [/img] (dan zonder spaties).

    Succes.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    [code][/code]
    Even de tekst met img copieren en de link veranderen naar waar je foto gehost is. Niets geen spaties verwijderen

  6. #6

    Standaard

    dan word het voor mij geen foto's plaatsen,want dat is echt te ingewikkeld voor mij.
    maar bedankt voor de uitleg.

    walter

  7. #7

    Standaard

    Het is best simpel.

    1. Meld je aan bij photobucket.com
    2. Gebruik de simpele upload systeem om met 3 keer klikken een foto van je PC op hun site te zetten.
    3. Als de foto online staat krijg je een klein plaatje van je foto in beeld, met daaronder de link die je kunt gebruiken voor dit forum. Deze selecteer je, kopieer je, en plak je in je forum berichtje.

    En klaar is Walter.
    Wel je wachtwoord onthouden want anders moet je volgende keer vaker klikken :P
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •