Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 229 worden weergegeven.

Discussie: Fox Film Noir Topic

  1. #51

    Standaard 17x Fox-Film-Noir

    Voor de "starters":
    Amazon.com biedt per 1 maart a.s. een Fox-Film-Noir pakket aan met 17 DVD's voor $ 134,65/€ 104,20: Link.



    (Nr. 1 t/m 15, 17 en 18. Geen "Boomerang" (nr. 16), en geen nr. 19 t/m 21: Vicki, Shock, 14 Hours.)
    € 104,20 voor 17 DVD's is € 6,13 elk (bij DVDPacific.com € 6,92); koers via www.xe.com.

    Ik heb nu ook 't vermoeden, dat 't over is met de serie...

  2. #52

    Standaard

    Dus niet zo goedkoop, erop rekende dat je flinke douane kosten krijgt met zon groot pakket.

  3. #53

    Standaard

    In een flyer (die bij de R1 van Lifeboat zat) staan de noirs afgebeeld, maar No Way Out heeft op die afbeelding een compleet andere cover. Veel mooier ook, in mijn optiek. Leuk om te zien dat ze een andere cover hebben overwogen.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan
    Ik denk dat jij in de war bent met de Studio Classics serie van Fox Nederland. Die lijkt inderdaad erg op de Film Noir serie.

    De Studio Classics van Nederland (en Engeland) hebben de orginele affiches op de cover, in een vergelijkbare stijl als de Nederlandse Fox Noir serie. Maar de R1 versies van de Studio Classics hebben een compleet andere cover.


    De R2 tegenover de R1:

    Het is wel jammer dat wij de extra's van de R1 versies niet krijgen!

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Het is wel jammer dat wij de extra's van de R1 versies niet krijgen!
    Inderdaad; en dan de prijs: de R-1 kost met al die extra's slechts € 6,92.
    Ben al meer dan 1 jaar zeer content met de R-1 transfer.
    *DVDReview.

  6. #56

    Standaard

    spijtig als de serie definitief dood is, ben iig blij dat ik hem compleet heb!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    spijtig als de serie definitief dood is, ben iig blij dat ik hem compleet heb!
    Ik heb de MoC van Nightmare Alley en die vind ik geweldig! Welke uit deze srie zijn must haves? Welke springen er echt uit?

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    spijtig als de serie definitief dood is, ben iig blij dat ik hem compleet heb!
    Ik heb de MoC van Nightmare Alley en die vind ik geweldig! Welke uit deze srie zijn must haves? Welke springen er echt uit?
    LAURA, THE DARK CORNER, NIGHTMARE ALLEY, WHERE THE SIDEWALK ENDS, FALLEN ANGEL, NO WAY OUT.

    Wat minder WHIRLPOOL, KISS OF DEATH.

    VICKI is een remake van I WAKE UP SCREAMING.

    De -kleuren- HOUSE OF BAMBOO vorig jaar op BBC2 gezien, vond ik een flop en derhalve niet gekocht.
    I WAKE UP SCREAMING viel tegen en inmiddels verkocht (in de VS erg populair vanwege Carole Landis, die met 29 suicide pleegde). De rest hebben redelijke IMDB scores, voor mij te laag op te kopen. Verzamel geen series, maar goede films.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    spijtig als de serie definitief dood is, ben iig blij dat ik hem compleet heb!
    Ik heb de MoC van Nightmare Alley en die vind ik geweldig! Welke uit deze srie zijn must haves? Welke springen er echt uit?
    LAURA, THE DARK CORNER, NIGHTMARE ALLEY, WHERE THE SIDEWALK ENDS, FALLEN ANGEL, NO WAY OUT.

    Wat minder WHIRLPOOL, KISS OF DEATH.

    VICKI is een remake van I WAKE UP SCREAMING.

    De -kleuren- HOUSE OF BAMBOO vorig jaar op BBC2 gezien, vond ik een flop en derhalve niet gekocht.
    I WAKE UP SCREAMING viel tegen en inmiddels verkocht (in de VS erg populair vanwege Carole Landis, die met 29 suicide pleegde). De rest hebben redelijke IMDB scores, voor mij te laag op te kopen. Verzamel geen series, maar goede films.
    somewhere in the night mag er ook wezen! en Kiss of Death is ook geweldig!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #60

    Standaard

    uitgangspunt in dit topic is dat een slechte noir altijd nog het kijken waard is en menig malen beter is dan de prut van tegenwoordig :wink:
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    uitgangspunt in dit topic is dat een slechte noir altijd nog het kijken waard is en menig malen beter is dan de prut van tegenwoordig :wink:
    Inderdaad. :P En je laten leiden door imdb scores is helemaal zonde natuurlijk, je mist zoveel leuks dat andere mensen niet kunnen waarderen.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    uitgangspunt in dit topic is dat een slechte noir altijd nog het kijken waard is en menig malen beter is dan de prut van tegenwoordig :wink:
    Inderdaad, maar zoals binnen elk genre heb je goede en slechte films.
    Kijk bij IMDB niet alleen naar de scores, maar lees ook de reviews en neem bij aankoopbeslissing ook nog Gary Tooze's DVDreview mee.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    spijtig als de serie definitief dood is, ben iig blij dat ik hem compleet heb!
    Ik heb de MoC van Nightmare Alley en die vind ik geweldig! Welke uit deze srie zijn must haves? Welke springen er echt uit?
    LAURA, THE DARK CORNER, NIGHTMARE ALLEY, WHERE THE SIDEWALK ENDS, FALLEN ANGEL, NO WAY OUT.

    Wat minder WHIRLPOOL, KISS OF DEATH.

    VICKI is een remake van I WAKE UP SCREAMING.

    De -kleuren- HOUSE OF BAMBOO vorig jaar op BBC2 gezien, vond ik een flop en derhalve niet gekocht.
    I WAKE UP SCREAMING viel tegen en inmiddels verkocht (in de VS erg populair vanwege Carole Landis, die met 29 suicide pleegde). De rest hebben redelijke IMDB scores, voor mij te laag op te kopen. Verzamel geen series, maar goede films.
    Goed standpunt!

    Ik ben ook wel eens geneigd om DVD's te kopen om "compleet" te zijn en blijven.
    En dan vooral ook met die Studio Classics.
    Maar ja, met alle respect, er zit ook veel bagger tussen dat de kwalificatie "classic" niet verdient.
    En die hoef ik dan dus ook niet te hebben.
    Ik koop de beste en leukste uit die serie en klaar.

    Uit de Fox Film Noir serie heb ik alleen die 4 die in Nederland zijn uitgebracht.
    Jammer dat de rest hier niet uitkomt, maar ik koop het liefst in een winkel en niet via internet.
    Laatst aangepast door zetmoon : 16-04-2007 om 11:07

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Jammer dat de rest hier niet uitkomt, maar ik koop het liefst in een winkel en niet via internet.
    Nog nooit problemen gehad met internetkopen. Gisteren weer doos met 4 films van DVDPacific bij de post. Alles weer OK. De 251 transactie bij hen trouwens (voor kennissen, collega's of mijzelf). Nooit problemen gehad en alles is nog aangekomen.
    Zwakste schakel is de post, die willen nog weleens op Jiffy-enveloppen staan; maar ja, bij Blokker 5 lege doosjes voor € 0,79 ...

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Jammer dat de rest hier niet uitkomt, maar ik koop het liefst in een winkel en niet via internet.
    Nog nooit problemen gehad met internetkopen. Gisteren weer doos met 4 films van DVDPacific bij de post. Alles weer OK. De 251 transactie bij hen trouwens (voor kennissen, collega's of mijzelf). Nooit problemen gehad en alles is nog aangekomen.
    Zwakste schakel is de post, die willen nog weleens op Jiffy-enveloppen staan; maar ja, bij Blokker 5 lege doosjes voor € 0,79 ...
    Ik ben ook niet erg "bang" om iets via internet te kopen maar ik bedoelde eigenlijk meer dat ik
    niet zo graag amerikaanse (NTSC) DVD's koop.
    Het beeld bevalt me gewoon niet zo goed als PAL

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Jammer dat de rest hier niet uitkomt, maar ik koop het liefst in een winkel en niet via internet.
    Nog nooit problemen gehad met internetkopen. Gisteren weer doos met 4 films van DVDPacific bij de post. Alles weer OK. De 251 transactie bij hen trouwens (voor kennissen, collega's of mijzelf). Nooit problemen gehad en alles is nog aangekomen.
    Zwakste schakel is de post, die willen nog weleens op Jiffy-enveloppen staan; maar ja, bij Blokker 5 lege doosjes voor € 0,79 ...
    Ik ben ook niet erg "bang" om iets via internet te kopen maar ik bedoelde eigenlijk meer dat ik
    niet zo graag amerikaanse (NTSC) DVD's koop.
    Het beeld bevalt me gewoon niet zo goed als PAL
    Ik heb omgekeerde ervaring, vooral bij zwart/wit (meer grijswaarden) en geluid bij NTSC is voller. Stemmen klinken natuurgetrouwer, Heb bijv. LAURA in R-1 en R-2 en de keuze voor de R-1 is meteen gemaakt. Gene Tierney krijgt een micky-mouse stem, en Clifton Webb heeft krijgt helemaal een gay-stem in PAL ; In PAL ook vaak vetter contrast. NTSC heeft mijn voorkeur.
    (DVDspeler Denon DVD2910 met Burr-Brown-IC's; tube-tv: Loewe-Xelos uit 2001. Zoek nu een 100 cm of meer LCD-scherm met mooi NTSC-beeld)

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Jammer dat de rest hier niet uitkomt, maar ik koop het liefst in een winkel en niet via internet.
    Nog nooit problemen gehad met internetkopen. Gisteren weer doos met 4 films van DVDPacific bij de post. Alles weer OK. De 251 transactie bij hen trouwens (voor kennissen, collega's of mijzelf). Nooit problemen gehad en alles is nog aangekomen.
    Zwakste schakel is de post, die willen nog weleens op Jiffy-enveloppen staan; maar ja, bij Blokker 5 lege doosjes voor € 0,79 ...
    Ik ben ook niet erg "bang" om iets via internet te kopen maar ik bedoelde eigenlijk meer dat ik
    niet zo graag amerikaanse (NTSC) DVD's koop.
    Het beeld bevalt me gewoon niet zo goed als PAL
    Ik heb omgekeerde ervaring, vooral bij zwart/wit (meer grijswaarden) en geluid bij NTSC is voller. Stemmen klinken natuurgetrouwer, Heb bijv. LAURA in R-1 en R-2 en de keuze voor de R-1 is meteen gemaakt. Gene Tierney krijgt een micky-mouse stem, en Clifton Webb heeft krijgt helemaal een gay-stem in PAL ; In PAL ook vaak vetter contrast. NTSC heeft mijn voorkeur.
    (DVDspeler Denon DVD2910 met Burr-Brown-IC's; tube-tv: Loewe-Xelos uit 2001. Zoek nu een 100 cm of meer LCD-scherm met mooi NTSC-beeld)
    Of NTSC meer grijswaarden heeft weet ik niet en "mickey mouse stem" vind ik ook wat overdreven.
    Mij stoort vooral het mindere aantal beeldlijnen, bijna 100(!) en het stotteren door de 3:2 pulldown.
    Door het mindere aantal beeldlijnen lijkt NTSC soms scherper zoals PlayStation 1 graphics soms scherper lijken dan PS2 of Xbox.

  18. #68

    Standaard

    Gene Tierney krijgt een micky-mouse stem
    Dan ben ik benieuwd wat voor stem Mickey Mouse dan wel niet krijgt op jou systeem.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan
    Gene Tierney krijgt een micky-mouse stem
    Dan ben ik benieuwd wat voor stem Mickey Mouse dan wel niet krijgt op jou systeem.
    Donald Duck :wink:

  20. #70

    Standaard

    Beetje offtopic....maarrre...als je bij dvdpacific Film Noir intypt...krijg je super veel zeeeeeeer voordelige dvd's te zien...zoals:

    http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=641540

    De films lijken me prima...maar ik kan niets over de uitgave vinden qua review. Iemand bekend met zo'n box? Voor die prijs...je zou denken dat het bagger is....maar ja...je weet maar nooit.... 8)

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz
    Beetje offtopic....maarrre...als je bij dvdpacific Film Noir intypt...krijg je super veel zeeeeeeer voordelige dvd's te zien...zoals:

    http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=641540

    De films lijken me prima...maar ik kan niets over de uitgave vinden qua review. Iemand bekend met zo'n box? Voor die prijs...je zou denken dat het bagger is....maar ja...je weet maar nooit.... 8)
    Er is ook al een volume 2

    Hier staat een positieve rating voor volume 1.

  22. #72

    Standaard

    Als je bij cdwow.com film noir intikt staat er ook een hoop interessants tussen voor leuke prijzen.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  23. #73

    Standaard

    Lijkt me eerlijk gezegd niet, kan het natuurlijk fout hebben, dat de kwaliteit erg goed is voor die prijs
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene Bekijk bericht
    ik heb inmiddels 14 van de 21 titels en 1 is er onderweg...erg mooie serie met kwalitatief goede films....de films die een minder goede beoordeling hebben op imdb.com heb ik nog niet besteld.
    - House of Bamboo
    - Whirlpool
    - Vicki
    - Shock

    kan iemand mij vertellen of deze titels toch de moeite van het aanschaffen waard zijn?
    Whirlpool is van Otto Preminger, dus altijd wel de moeite van het kijken waard, evenals Fullers House of Bamboo

    Vicki is ee remake (matig) en Shock is ook matig.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene Bekijk bericht
    ik heb inmiddels 14 van de 21 titels en 1 is er onderweg...erg mooie serie met kwalitatief goede films....de films die een minder goede beoordeling hebben op imdb.com heb ik nog niet besteld.
    - House of Bamboo
    - Whirlpool
    - Vicki
    - Shock

    kan iemand mij vertellen of deze titels toch de moeite van het aanschaffen waard zijn?
    WHIRLPOOL valt erg mee; met Gene Tierney, dus altijd goed.:razz:

    VICKI is een matige remake van I WAKE UP SCREAMING (ook in deze Fox collectie)

    HOUSE OF BAMBOO was vorig najaar op BBC2; zeer matige film, te matig om aan te schaffen. Steek dat geld liever in de op handen zijnde Warner Film-Noir Collection Vol.IV.
    Laatst aangepast door kit carson : 16-04-2007 om 19:56

Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •