Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 229 worden weergegeven.

Discussie: Fox Film Noir Topic

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan
    Coen, het zou mij niets verbazen als je een mailtje krijgt van de verkoper waarin hij jou aanbiedt om de dvd te mogen kopen voor het bedrag dat jij geboden hebt.
    Ik heb hem namelijk gekocht bij dezelfde verkoper, en ondanks dat ik niet de winnaar was kreeg ik de dag erna een herkansingsaanbod ter hoogte van mijn bod (en dat bedrag was aanzienlijk lager dan de $ 19 die jij geboden hebt).

    Die verkoper moet een heel leger aan Boomerangs hebben staan, want hij biedt hem onafgebroken aan op eBay.
    ik hoop het! wordt steeds overboden met mijn 19 dollar max, zo ook nu weer!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #27

    Standaard

    Ik heb de biedingsgeschiedenis van de lopende Boomerang even bekeken, en mij valt op dat 3 van de 4 bieders uit Nederland komen. Dat kan geen toeval zijn.
    Kunnen jullie 3 (en jullie weten wie jullie zijn, alledrie actief op zowel dit forum als op Avanti) het niet beter op een dealtje gooien ipv tegen elkaar op te bieden? Waarom mail je de verkoper niet en vraag je hem of hij 3 dvd´s in 1 deal wil verkopen, want hij heeft klaarblijkelijk een grote voorraad van die dingen.

    http://offer.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dl...m=180063140173

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan
    Ik heb de biedingsgeschiedenis van de lopende Boomerang even bekeken, en mij valt op dat 3 van de 4 bieders uit Nederland komen. Dat kan geen toeval zijn.
    Kunnen jullie 3 (en jullie weten wie jullie zijn, alledrie actief op zowel dit forum als op Avanti) het niet beter op een dealtje gooien ipv tegen elkaar op te bieden? Waarom mail je de verkoper niet en vraag je hem of hij 3 dvd´s in 1 deal wil verkopen, want hij heeft klaarblijkelijk een grote voorraad van die dingen.

    http://offer.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dl...m=180063140173
    Misschien wel een idee ja. Wie biedt er naast Coen en ik dan nog meer?

  4. #29

    Standaard

    Even ter info: ik kreeg dus een herkansingsaanbod, en daarmee kon ik hem kopen voor het bedrag dat ik geboden had, slechts $ 8,01, en ik was daarmee pas de 5e hoogste bieder, dus je kunt ervan uitgaan dat de andere hogere bieders allemaal een aanbod hebben gehad. Maar, anders dan Coen, heb ik niet gelijk de volgende dag weer geboden op een nieuwe auction. Dat zal de verkoper ook wel hebben gezien en daarom wachten met het versturen van een herkansingsaanbod.
    Allemaal speculatie natuurlijk, want misschien is hij zo langzamerhand wel door zijn voorraad heen. Maar wél het proberen waard, als je het mij vraagt.

  5. #30

    Standaard

    Ik betwijfel inderdaad of hij de DVD's nu nog voor $8 zou verkopen, aangezien de meeste Boomerang veilingen boven de $20 eindigen. Ik heb hem gevraagd of hij er twee voor $32 wil versturen naar Nederland, dat is in ieder geval nog behoorlijk onder ons bod.

  6. #31

    Standaard

    Ze eindigen nu nagenoeg allemaal lager dan destijds. Boven de $ 30 was heel ´normaal´.
    Ik ben benieuwd of het iets wordt met je voorstel! Het zou mooi zijn.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan
    Ze eindigen nu nagenoeg allemaal lager dan destijds. Boven de $ 30 was heel ´normaal´.
    Ik ben benieuwd of het iets wordt met je voorstel! Het zou mooi zijn.
    Nou helaas niet.

    Thanks for your email. Unfortunately we do not entertain best offers. The price on these DVDs is $29.99 each, and shipping for two items via USPS International Airmail would be $11.00 ($6 for the first item, plus $5 for each additional item). The total for two would thus be $70.98
    Vreemd dat hij ze er eerst zo snel vanaf wou dan dat ie ze voor $8 nog verkoopt.

  8. #33

    Standaard

    Da´s pech hebben. Nou ja, als dat de policy is, dan zij het zo.
    Maar inderdaad nogal vreemd dat hij niet ingaat op een bod dat veel hoger is dan de prijs waar hij ze (destijds) zelf voor in de aanbieding deed.
    Zijn voorraad zal ook wel niet eeuwig aanhouden.

  9. #34

    Standaard

    Heb tot nu toe alleen Laura uit deze collectie. Geweldige film, goede uitgave.
    Van Nightmare alley wil ik nog een keer de MoC uitgave aanschaffen 8)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #35

    Standaard

    Hmm, krijg net een mailtje van Amazon dat mijn order voor Boomerang is verscheept:

    The following items have been shipped to you by Amazon.com:
    ---------------------------------------------------------------------
    Qty Item Price Shipped Subtotal
    ---------------------------------------------------------------------
    Amazon.com items (Sold by Amazon.com, LLC):
    1 Boomerang $9.99 1 $9.99

    Shipped via International Shipping (estimated arrival date:
    18-January-2007).
    Amazon heeft er schijnbaar weer een paar in voorraad!
    Ik wist trouwens geen eens dat ik hem nog in bestelling had staan. Mocht ik hem daadwerkelijk binnen krijgen dan ben ik natuurlijk zeer blij.

    Edit: vreemd, hij staat niet in mijn shipped items Wordt dus afwachten.
    When once asked to name his favorite directors, Orson Welles cited "The old masters . . . By which I mean John Ford, John Ford and John Ford."

    A Collection Of Oldies But Goldies

  11. #36

    Standaard

    Vreemd inderdaad. Hij staat bij Amazon op backorder en zou weer binnenkomen. Ik heb in ieder geval nog maar een order geplaatst, je weet nooit. :wink:

  12. #37

    Standaard

    vannacht weer een veiling verloren, nu ook maar een order bij amazon geplaatst. 17 dollar incl. Zie wel of het geleverd wordt...

    thx voor de tip iig!!!

    edit; order geannuleerd (shipping zou pas in maart 2007 zijn)

    edit2; via herkansing een gunstige buy it now prijs gehad en meteen aangeschaft!!!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #38

    Standaard

    Tijdens het zoeken naar info over de (laatste?) 3 komende releases kwam ik terecht op verschillende andere Hollandse forums. Op zich plenty info, maar wel steeds dezelfde en ook van dezelfde welbekende noir-fan!
    Bijvoorbeeld: http://www.moviemeter.nl/forum/20/1667 :wink:




    edit2; via herkansing een gunstige buy it now prijs gehad en meteen aangeschaft!!!
    Told you so!!!!

    8)

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan
    Tijdens het zoeken naar info over de (laatste?) 3 komende releases kwam ik terecht op verschillende andere Hollandse forums. Op zich plenty info, maar wel steeds dezelfde en ook van dezelfde welbekende noir-fan!
    Bijvoorbeeld: http://www.moviemeter.nl/forum/20/1667 :wink:
    Haha, was me ook opgevallen! :P

    Coen, gefeliciteerd! De aanhouder wint...

  15. #40

    Standaard

    dank jullie wel!

    @ wiljan --> heb er 19 dollar excl 6 dollar verzending voor betaald. Mocht je hem mailen, misschien krijg jij hem ook voor die prijs!!!

    GR Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    dank jullie wel!

    @ wiljan --> heb er 19 dollar excl 6 dollar verzending voor betaald. Mocht je hem mailen, misschien krijg jij hem ook voor die prijs!!!

    GR Coen
    Ik zal gewoon even een bod plaatsen rond die hoogte en wel zien wat er gebeurt. Volgens mij reageert hij namelijk niet op dat soort mailtjes, zoals we eerder ook zagen.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    dank jullie wel!

    @ wiljan --> heb er 19 dollar excl 6 dollar verzending voor betaald. Mocht je hem mailen, misschien krijg jij hem ook voor die prijs!!!

    GR Coen
    Ik zal gewoon even een bod plaatsen rond die hoogte en wel zien wat er gebeurt. Volgens mij reageert hij namelijk niet op dat soort mailtjes, zoals we eerder ook zagen.
    ok!

    succes! laat ons ff horen wat ervan gekomen is!!!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #43

    Standaard

    Inmiddels wordt bij Amazon.com als "Estimated ship date" voor Boomerang 20 feb. 2007 genoemd.

    Amazon.ca verwacht binnen 4 tot 6 weken te kunnen verzenden.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Inmiddels wordt bij Amazon.com als "Estimated ship date" voor Boomerang 20 feb. 2007 genoemd.

    Amazon.ca verwacht binnen 4 tot 6 weken te kunnen verzenden.
    we blijven hopen!!!

    ben zelf een dollar of 9 duurder uit via mijn ebayseller, maar de dvd is al wel verzonden!!!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Inmiddels wordt bij Amazon.com als "Estimated ship date" voor Boomerang 20 feb. 2007 genoemd.

    Amazon.ca verwacht binnen 4 tot 6 weken te kunnen verzenden.
    we blijven hopen!!!

    ben zelf een dollar of 9 duurder uit via mijn ebayseller, maar de dvd is al wel verzonden!!!
    Dat is dan nog altijd stukken goedkoper dan wat deze verkoper er voor vraagt: http://product.half.ebay.com/Boomera...mZ340041205943

  21. #46

    Standaard

    heren, hoe zit het met jullie Boomerang!?

    Heb de mijne ontvangen en al gekeken! De serie is nu compleet!

    Wanneer kunnen we nwe verwachten?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    heren, hoe zit het met jullie Boomerang!?

    Heb de mijne ontvangen en al gekeken! De serie is nu compleet!

    Wanneer kunnen we nwe verwachten?
    Mijn order bij Amazon was helaas geannuleerd, ze konden hem toch niet leveren. Ik ga misschien volgende maand weer even op jacht op Ebay. Er zou toch nog 1 wave komen of heb ik het mis?

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    heren, hoe zit het met jullie Boomerang!?

    Heb de mijne ontvangen en al gekeken! De serie is nu compleet!

    Wanneer kunnen we nwe verwachten?
    Mijn order bij Amazon was helaas geannuleerd, ze konden hem toch niet leveren. Ik ga misschien volgende maand weer even op jacht op Ebay. Er zou toch nog 1 wave komen of heb ik het mis?
    op ebay gaan ze nog steeds over de 30 dollar weg. ben blij met mijn 19 dollar

    welke titels zouden in de nwe wave komen dan?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    heren, hoe zit het met jullie Boomerang!?

    Heb de mijne ontvangen en al gekeken! De serie is nu compleet!

    Wanneer kunnen we nwe verwachten?
    Mijn order bij Amazon was helaas geannuleerd, ze konden hem toch niet leveren. Ik ga misschien volgende maand weer even op jacht op Ebay. Er zou toch nog 1 wave komen of heb ik het mis?
    op ebay gaan ze nog steeds over de 30 dollar weg. ben blij met mijn 19 dollar

    welke titels zouden in de nwe wave komen dan?
    Zou het niet weten, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat er nog 1 wave aan zou komen, omdat Fox vooraf een bepaald aantal titels had toegezegd.

  25. #50

    Standaard

    Ik heb de films ook zo goed als compleet (Boomerang voor $ 14.01, not bad ...), maar ik heb, denk ik, een noir-dip want ik kan mij er de laatste maanden echt niet meer toe zetten om er eentje op te zetten. Overdaad schaadt ...
    Maar goed, ik heb de eerdergenoemde sites wel in de gaten gehouden, en nergens wordt melding gemaakt van eventuele nieuwe titels. Sterker nog, ik heb het vermoeden dat het over is met de Fox serie.

Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •