Pagina 226 van 277 EersteEerste ... 126176216222223224225226227228229230236276 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.626 tot 5.650 van 6911 worden weergegeven.

Discussie: Update HT

  1. #5626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk Bekijk bericht
    Nee hoor! Dat zijn gewoon de aandraai handvaten
    Had ze nog nooit zo gezien maar ze lijken wel erg veel op die gasflessen.

  2. #5627
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Had ze nog nooit zo gezien maar ze lijken wel erg veel op die gasflessen.
    Daarin geef ik je geen ongelijk

  3. #5628

    Standaard

    Ga zo door Robbert..
    Wanneer kunnen we het totaal plaatje verwachten?
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  4. #5629

    Standaard

    De lagen zijn al enorm goed geschuurd, dus dat loopt wel los!
    Dat geloof ik best, maar ik doelde meer op de lagen van de multiplex platen zelf, zoals je ze nu ook ziet aan de zijkanten van de platen.

  5. #5630
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door useful idiot Bekijk bericht
    Dat geloof ik best, maar ik doelde meer op de lagen van de multiplex platen zelf, zoals je ze nu ook ziet aan de zijkanten van de platen.
    Dat is niet zo erg Het is immers mooi spul om naar te kijken

    @Joost: Ik hoop over 3 weken ongeveer. Ik heb volgende week tentamens, waardoor ik minder kan doen dan ik hoop.

  6. #5631

    Standaard

    Er staat ook een upgrade voor mij op stapel, een nieuwe cd-speler.
    Het wordt de Marantz SA7001 (niet de KI).
    De KI vond ik beter, maar is erg veel geld voor een marginale verbetering. De speler komt zeer spoedig en er zal natuurlijk wel en review volgen.
    gr Rob

  7. #5632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank Bekijk bericht
    Er staat ook een upgrade voor mij op stapel, een nieuwe cd-speler.
    Het wordt de Marantz SA7001 (niet de KI).
    De KI vond ik beter, maar is erg veel geld voor een marginale verbetering. De speler komt zeer spoedig en er zal natuurlijk wel en review volgen.
    gr Rob
    Eindelijk de knoop doorgehakt dus.

    Feli met je mooie aankoop!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #5633
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank Bekijk bericht
    Er staat ook een upgrade voor mij op stapel, een nieuwe cd-speler.
    Het wordt de Marantz SA7001 (niet de KI).
    De KI vond ik beter, maar is erg veel geld voor een marginale verbetering. De speler komt zeer spoedig en er zal natuurlijk wel en review volgen.
    gr Rob
    Dat zijn de leuke upgrades Rob en inderdaad, vaak kost een beetje extra veel geld.

    @Robbert, je meubel ziet er ook erg strak uit inmiddels.
    Persoonlijk zal ik ook niet zo snel weten in welke kleur af te lakken maar een donkere kleur lijkt me wel het moois naar mijn smaak.

  9. #5634
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Mooie upgrade Johan, monoblokken en een goede kabel. Als je nu nog geen verbeteringen hoort weet ik het ook niet meer.
    Harry helaas, de MA700 blokken kwamen in de set en staan inmiddels alweer buiten de set en zijn te koop.
    http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=49579.475

    Even wat uitleg, de blokken presteren heel goed maar helaas kunnen ze de Arcam niet verbeteren laat staan dat ze iets kunnen toevoegen aan de Arcam.
    Dit geeft aan hoe hoog de Arcam kwaliteit eigenlijk ligt maar ook een pluim voor Marantz dat ze met deze blokken toch dicht de Arcam weten te benaderen.
    Echter ging het mij om een verbetering en niet om een gelijkwaardige vervanger van de Arcam en zodoende kunnen ze voor mij niets betekenen in de set.
    De punten waar de MA700 het laat afweten ten opzichte van de (veel duurdere) Arcam zijn de diepte en de emotie in het geluid.
    Ze weten minder diepte in het geluidsbeeld te brengen en daarmee ook minder emotie voor mijn smaak (het is uiteraard ook een smaak kwestie).
    Waar de Marantzen wel een groot voordeel openbaren is bij het spelen op hogere volumes, dit doen ze met gemak waar de Arcam het dan toch een beetje laat afweten, echter speel in eigenlijk nooit op zulke volumes dus ook hierin kunnen ze niets betekenen voor mij.
    In dat geval met je keuzes maken en gezien het geld ook anders gebruikt kan worden.

    Welicht ooit in andere mono amps zoeken.

  10. #5635

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan van den D. Bekijk bericht
    De punten waar de MA700 het laat afweten ten opzichte van de (veel duurdere) Arcam zijn de diepte en de emotie in het geluid.
    Is dat zo?

    Volgens mij zit er tussen de nieuwprijs niet zoveel verschil.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #5636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Eindelijk de knoop doorgehakt dus.

    Feli met je mooie aankoop!
    Dank je, wat Johan ook al zei, de verbetering van de KI is marginaal en dan vind ik 300 euro net even teveel voor. Steek ik die 300 euro liever in een andere upgrade, of hou die lekker in mn zak. Ik heb gewoon aandachtig geluisterd en dit was het resultaat.

    @Johan, jammer dat die blokken niet konden brengen wat je hoopte. Je Arcam is ook wel een erg lekkere versterker!

  12. #5637
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Is dat zo?

    Volgens mij zit er tussen de nieuwprijs niet zoveel verschil.
    Om eerlijk te zijn weet ik het ook niet zeker wat ze nieuw gekost hebben, ik meende een stuk minder als de Arcam maar kan er zeker naast zitten.
    In dat geval is het een minpunt voor de MA700 maar gezien de tweede hands prijzen zijn het gewoon regelrechte toppers als aanvuling op de gemiddelde versterker/receiver.

  13. #5638
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank Bekijk bericht

    @Johan, jammer dat die blokken niet konden brengen wat je hoopte. Je Arcam is ook wel een erg lekkere versterker!
    Ik verwachte eigenlijk niets en wachte gewoon af op welke punten ze verbetering zouden brengen maar helaas, het resultaat in mijn set (met de nadruk op mijn set) was geen verbetering op de volumes waarop ikzelf normaal speel.

  14. #5639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan van den D. Bekijk bericht
    Ik verwachte eigenlijk niets en wachte gewoon af op welke punten ze verbetering zouden brengen maar helaas, het resultaat in mijn set (met de nadruk op mijn set) was geen verbetering op de volumes waarop ikzelf normaal speel.
    En zijn die volumes erg hoog, of juist niet?

    De blokken helepn ontzettend bij een receiver, maar veel stereo versterkers zijn toch ook ontzettend goed.
    Nieuw waren de Ma700's aardig aan de prijs!

  15. #5640
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Rob, Mooie cd speler! Daar zul je veel plezier van beleven!


    @ Johan. Het is enorm lastig om een mooie kleur te bedenken omdat er zo enorm veel mogelijk is. Daarom heb ik ook nog geen definitief besluit genomen met wat ik ermee ga doen.

  16. #5641
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank Bekijk bericht
    En zijn die volumes erg hoog, of juist niet?
    De volumes waren dan behoorlijk hoog ja, boven het niveau waarop men gemiddeld luisterd.
    Het grote voordeel zat hem dan in het gemak waarmee ze dat deden.
    Maargoed, dat zijn geen normale luister volumes bij de gemiddelde persoon.

    De blokken helepn ontzettend bij een receiver, maar veel stereo versterkers zijn toch ook ontzettend goed.
    Nieuw waren de Ma700's aardig aan de prijs!
    Er zijn inderdaad heel veel situaties waar ze blokken een groot voordeel zouden bieden maar helaas niet in mijn set met de Arcam stereo versterker.

  17. #5642
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk Bekijk bericht

    @ Johan. Het is enorm lastig om een mooie kleur te bedenken omdat er zo enorm veel mogelijk is. Daarom heb ik ook nog geen definitief besluit genomen met wat ik ermee ga doen.
    Rustig de tijd voor nemen inderdaad.

    Overigens vind ik het forum er niet op vooruit gegaan met de nieuwe looks, veel minder overzichtelijk en dat is toch iets waar men erg op "kickte" altijd.

  18. #5643
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan van den D. Bekijk bericht
    Rustig de tijd voor nemen inderdaad.

    Overigens vind ik het forum er niet op vooruit gegaan met de nieuwe looks, veel minder overzichtelijk en dat is toch iets waar men erg op "kickte" altijd.
    Eindelijk iemand die mijn mening over het forum ook deelt.

  19. #5644
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk Bekijk bericht
    Eindelijk iemand die mijn mening over het forum ook deelt.
    Yep, ik vind het gewoon waardeloos.
    In eerste instantie ziet het er netjes uit maar de overzichtelijkheid waar men altijd zo op geilde is compleet weg naar mijn idee.

  20. #5645
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    .

  21. #5646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan van den D. Bekijk bericht
    Harry helaas, de MA700 blokken kwamen in de set en staan inmiddels alweer buiten de set en zijn te koop.
    http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=49579.475

    Even wat uitleg, de blokken presteren heel goed maar helaas kunnen ze de Arcam niet verbeteren laat staan dat ze iets kunnen toevoegen aan de Arcam.
    Dit geeft aan hoe hoog de Arcam kwaliteit eigenlijk ligt maar ook een pluim voor Marantz dat ze met deze blokken toch dicht de Arcam weten te benaderen.
    Echter ging het mij om een verbetering en niet om een gelijkwaardige vervanger van de Arcam en zodoende kunnen ze voor mij niets betekenen in de set.
    De punten waar de MA700 het laat afweten ten opzichte van de (veel duurdere) Arcam zijn de diepte en de emotie in het geluid.
    Ze weten minder diepte in het geluidsbeeld te brengen en daarmee ook minder emotie voor mijn smaak (het is uiteraard ook een smaak kwestie).
    Waar de Marantzen wel een groot voordeel openbaren is bij het spelen op hogere volumes, dit doen ze met gemak waar de Arcam het dan toch een beetje laat afweten, echter speel in eigenlijk nooit op zulke volumes dus ook hierin kunnen ze niets betekenen voor mij.
    In dat geval met je keuzes maken en gezien het geld ook anders gebruikt kan worden.

    Welicht ooit in andere mono amps zoeken.
    Tja ik wilde je pret niet drukken maar ik had al gelezen dat de ma 700 blokken niet echt super presteren. Nu heb je dat dus al zelf ondervonden. Wat het nog kan zijn is dat ze niet zo goed matchen met de arcam(caracter teveel verschilt met arcam).

    Er zijn inderdaad veel betere monoblokken te koop, die ook de arcam ver voorbij gaan. Maar dat gaat je ook aardig wat kosten.

    Jammer, volgende keer beter, zou ik maar zeggen. Wel weer een ervaring rijker.8)
    Wat je al wel ervaren hebt is dat je speakers het wel fijn vinden om voldoende vermogen te hebben en veel gemakkelijker staan te spelen. Er is dus wel ruimte voor verbetering.

    Ik zou dan eerder kijken naar een betere bron of een losse dac! Een betere bron geeft namelijk de meeste verbetering.
    Laatst aangepast door hstadman : 26-03-2007 om 17:58

  22. #5647

  23. #5648

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Tja ik wilde je pret niet drukken maar ik had al gelezen dat de ma 700 blokken niet echt super presteren. Nu heb je dat dus al zelf ondervonden. Wat het nog kan zijn is dat ze niet zo goed matchen met de arcam(caracter teveel verschilt met arcam).

    Er zijn inderdaad veel betere monoblokken te koop, die ook de arcam ver voorbij gaan. Maar dat gaat je ook aardig wat kosten.

    Jammer, volgende keer beter, zou ik maar zeggen. Wel weer een ervaring rijker.8)
    Wat je al wel ervaren hebt is dat je speakers het wel fijn vinden om voldoende vermogen te hebben en veel gemakkelijker staan te spelen. Er is dus wel ruimte voor verbetering.

    Ik zou dan eerder kijken naar een betere bron of een losse dac! Een betere bron geeft namelijk de meeste verbetering.
    Dat ben ik dus totaal niet met je eens.

    Zijn bron is top, waarschijnlijk de beste in zijn klasse, en zelfs een van de betere spelers onder de € 1.000,-.

    Met andere versterker (ook een dure stap dat wel) maak je naar mijn mening een veel grotere stap omdat je speakers niet de makkelijkste zijn. Dat blijkt wel uit de aansturing met de Marantz blokken, vooral bij hoger volume deden die het verhoudingsgewijs beter.

    Ik denk dat voor Johan's situatie een A32 meer verbetering zal geven dan een CD23/33/36.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  24. #5649
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Even een tussenstand met het meubel:

    geschuurd en al, De constructie is klaar.

  25. #5650
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht

    Er zijn inderdaad veel betere monoblokken te koop, die ook de arcam ver voorbij gaan. Maar dat gaat je ook aardig wat kosten.
    Juist en zoals je weet is dat altijd het probleem in onze hobby, we weten wel wat er zoal te koop is maar vaak ligt dit buiten ons budget.
    Jammer, volgende keer beter, zou ik maar zeggen. Wel weer een ervaring rijker.8)
    Inderdaad een ervaring rijker maar om eerlijk te zijn had ik dit van deze blokken niet verwacht.
    Daarom denk ik ook dat met name de match niet goed uitpakte en het niet zozeer aan de blokken lig.
    Wat je al wel ervaren hebt is dat je speakers het wel fijn vinden om voldoende vermogen te hebben en veel gemakkelijker staan te spelen. Er is dus wel ruimte voor verbetering.
    De speaker laten inderdaad nog veel ruimte voor verbetering over maar het is wel gebleken dat het vermogen weer eens niets zegt.
    De set speelde inderdaad gemakkelijk op hoge volumes maar de kwaliteit ervan bleef hetzelfde als op de lagere volumes, geen diepte en oppervlakkig.
    Echter gezien alle positieve verhalen ga ik er nogmaals vanuit dat de match hier het probleem was.
    Ik zou dan eerder kijken naar een betere bron of een losse dac! Een betere bron geeft namelijk de meeste verbetering.
    Dat zijn inderdaad opties maar dan zal ik hetzelf eerst zoeken in bijvoorbeeld de A32 (FMJ reeks) versterker zoals Alexander ook al zei.
    Dit omdat ik al meerdere FMJ sets heb kunnen beluisteren maargoed, je weet nooit wat er op je pad komt.
    Laatst aangepast door Johan van den D. : 26-03-2007 om 21:35

Pagina 226 van 277 EersteEerste ... 126176216222223224225226227228229230236276 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •