Pagina 276 van 277 EersteEerste ... 176226266272273274275276277 LaatsteLaatste
De resultaten 6.876 tot 6.900 van 6911 worden weergegeven.

Discussie: Update HT

  1. #6876

    Standaard

    RA Gimini satin black, hoop hem maandag ofzo binnen te krijgen! Ben erg benieuwt!

    http://www.ra-subwoofers.nl/index_bestanden/Page665.htm

  2. #6877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PorscheHD Bekijk bericht
    RA Gimini satin black, hoop hem maandag ofzo binnen te krijgen! Ben erg benieuwt!

    http://www.ra-subwoofers.nl/index_bestanden/Page665.htm
    Dan alvast een beetje proficiat....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #6878

    Standaard

    Ja wordt helemaal vers het huisje in gaan haha perfecte opstelling nieuwe kabels nieuwe subwoofer, denk dat ik niks aanzet voordat de nieuwe sub er is haha

    Heb alleen wat instel hulp nodig van jullie denk ik straks, mijn JBL had maar 1 knopje deze een stukkie meer

  4. #6879

    Standaard

    Ik heb een Samsung PS50A656 gekocht!
    Heb lang zitten twijfelen over welk toestel ik zou nemen, maar nu eindelijk maar eens de knoop doorgehakt Het leuk wel of ik een huis aan het kopen was, zo lang heb ik zitten dubben.
    Hopelijk heb ik hem begin volgende week in huis!
    Vandaag of morgen een PS3 kopen en dan ben ik eindelijk ook over op HD!

  5. #6880

    Standaard

    En ik heb net een PS3 gekocht!
    Bart Smit geeft dit weekend nog 10% op hun consoles.
    Heb nu voor €360 de 80gb PS3 + het spel Motorstorm 2 gekocht.
    Ik = blij en nu wachten op het nieuwe scherm

  6. #6881

    Standaard

    Proficiat!!! Mooie updates.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #6882

    Standaard

    Yes! De tv is binnen. Wat een gevaarte zeg
    Nu moet ik me echt inhouden om hem niet al aan te zetten... Ik wil eerste zeker weten dat hij goed is geacclimatiseerd. Hij was behoorlijk koud toen ie uit de doos kwam. Alle kabels zijn inmiddels aangesloten en weggewerkt, nu dus nog even wachten....
    1 ding kan ik wel al zeggen: het design is ook nu ik hem in mijn eigen woonkamer zie erg mooi!

  8. #6883

    Standaard

    Vet hoor Sicco,

    Heb je al foto's hahaha Ben wel benieuwd hoe het er ondertussen bij je uitziet.

    Gr. Joep

  9. #6884

    Standaard

    Een erg duur verlengsnoertje gekocht.... :sad: Maargoed het helpt wel....


  10. #6885

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joepert Bekijk bericht
    Vet hoor Sicco,

    Heb je al foto's hahaha Ben wel benieuwd hoe het er ondertussen bij je uitziet.

    Gr. Joep
    Ik zal eens wat foto's maken en dan ook meteen mijn eigen topic weer eens updaten

  11. #6886

    Standaard

    voor de geinteresseerden: ik heb mijn topic geupdate met foto's en een korte review.
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=46375

  12. #6887

    Standaard

    ik heb een nieuw topic geopend over een probleempje met mijn scherm. Misschien dat jullie hier raad mee weten: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=64432

  13. #6888

    Standaard

    Vandaag nieuwe goedkope HDMI kabel ontvangen van allekabels.nl. Deze gaat de Atlona flatcable vervangen die kuren heeft. Komt op de PS3.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #6889

    Standaard

    je had al eens gezegd dat je problemen had met de Atlona's maar wat voor problemen zijn het precies? Ik heb er ook 2 (1.3 en 1.3b, geen idee wat het verschil is behalve uiterlijk) maar hier geen problemen...

  15. #6890

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco Bekijk bericht
    je had al eens gezegd dat je problemen had met de Atlona's maar wat voor problemen zijn het precies? Ik heb er ook 2 (1.3 en 1.3b, geen idee wat het verschil is behalve uiterlijk) maar hier geen problemen...
    Eigenlijk zeg maar als het ware vooral DAT IE HET NIET DOET!!!!!!









    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  16. #6891

    Standaard

    hahaha, dat is best een probleem ja

  17. #6892

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco Bekijk bericht
    hahaha, dat is best een probleem ja
    Dat zeg ik!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #6893

    Standaard

    Verleden week een Panasonic BD55 blu-ray speler gekocht. De speler maakt zijn reputatie meer dan waar. Super beeld en geluid!

    Lang leve HD

  19. #6894

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raskel Bekijk bericht
    Verleden week een Panasonic BD55 blu-ray speler gekocht. De speler maakt zijn reputatie meer dan waar. Super beeld en geluid!

    Lang leve HD
    verleden week gekocht en nu pas posten .

    Feli

  20. #6895

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    verleden week gekocht en nu pas posten .

    Feli
    Er zijn mensen die wel gewoon een sociaal leven hebben Edje....

    @Raskel: gefeliciteerd met je speler!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  21. #6896

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Er zijn mensen die wel gewoon een sociaal leven hebben Edje....

    @Raskel: gefeliciteerd met je speler!
    sociaal leven, wat is dat dan?

  22. #6897

    Standaard

    Afgelopen dinsdag een LG 42PG6000 tv in ontvangst mogen nemen, nu, een paar dagen later ben ik alleen maar meer enthousiast geworden over dit scherm. Vind dat het een prachtig beeld geeft, 42inch is voor mij meer dan genoeg en hij accepteert over alle ingangen 1080P (al is het zelf maar een HD Ready scherm met een 1024x768 resolutie).
    Het enige wat ik jammer vind van het scherm is dat ik paranoide genoeg ben om te denken dat als ik een Blu-Ray via HDMI kijk, dat mijn computer die op de VGA poort is aangesloten en aanstaat dan toch nog mogelijk image retention kan veroorzaken, terwijl natuurlijk die poort op dat moment door mijn tv niet gebruikt wordt voor beeld .
    Maar goed, vind het wel een pracht van een scherm, het is wel even wennen hoor, om van een LCD naar een plasma tv te gaan maar wil nu al niet meer terug.
    Ikran is not horse!

  23. #6898

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    verleden week gekocht en nu pas posten .

    Feli
    haha thanks!

    Sociaal leven schiet in de vakantie nu flink erbij in!

  24. #6899

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris Springer Bekijk bericht
    Afgelopen dinsdag een LG 42PG6000 tv in ontvangst mogen nemen, nu, een paar dagen later ben ik alleen maar meer enthousiast geworden over dit scherm. Vind dat het een prachtig beeld geeft, 42inch is voor mij meer dan genoeg en hij accepteert over alle ingangen 1080P (al is het zelf maar een HD Ready scherm met een 1024x768 resolutie).
    Het enige wat ik jammer vind van het scherm is dat ik paranoide genoeg ben om te denken dat als ik een Blu-Ray via HDMI kijk, dat mijn computer die op de VGA poort is aangesloten en aanstaat dan toch nog mogelijk image retention kan veroorzaken, terwijl natuurlijk die poort op dat moment door mijn tv niet gebruikt wordt voor beeld .
    Maar goed, vind het wel een pracht van een scherm, het is wel even wennen hoor, om van een LCD naar een plasma tv te gaan maar wil nu al niet meer terug.
    Feli, geniet ervan !

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raskel Bekijk bericht
    haha thanks!

    Sociaal leven schiet in de vakantie nu flink erbij in!
    Dat geloof ik onmiddelijk !

  25. #6900

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PorscheHD Bekijk bericht
    HDMI is 1,5 Vivanco (ijzeren connectoren) gewoon ziet er mooi uit en voelt degelijk. x3 dus 60euro per stuk. De blauwe is een Oehlbach subwoofer kabel 5m voor 55euro en een cars blu ray en een glas cola

    Wou graag 3 dezelfde HDMI had nu 3 verschillende, en subwoofer kabel had ik nog een beetje een crap kabel aan hangen en niet dubbel.
    Heb je de Media Markt overvallen?

    Mooi spullen, ik heb die Onkyo gehoord icm Focal Chorus speakers, erg mooie combinatie. Veel plezier ermee!

Pagina 276 van 277 EersteEerste ... 176226266272273274275276277 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •