Pagina 2 van 241 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 6002 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    'Amerikaans toptalent moet naar PSV of Ajax'

    AMSTERDAM - Peter Nowak, de trainer van DC United, heeft zijn speler Freddy Adu aangeraden om voor PSV of Ajax te gaan voetballen. Dat zegt hij dinsdag in de Britse krant The Guardian. Het 17-jarige Amerikaanse toptalent loopt momenteel stage bij Manchester United, maar Nowak vindt een overstap naar een van de Nederlandse topclubs veel verstandiger.

    Nowak denkt dat de aanvaller zich bij Manchester onvoldoende kan ontwikkelen. "Bij PSV en Ajax krijgen jonge spelers een kans", zegt de voormalig Pools international. "Hij heeft veel speelminuten nodig om wat meer ervaring op te doen." Technisch directeur Dave Kasper valt zijn trainer bij.

    "Je ziet aan Carlos Tévez bij West Ham United hoe moeilijk het is voor jonge spelers om zich aan te passen in de fysiek zware Engelse competitie", waarschuwt hij. "In Nederland wordt technischer gevoetbald. Dat past veel beter bij iemand van zijn leeftijd."

    Adu maakte drie jaar terug op 14-jarige leeftijd zijn debuut bij DC United, waarmee de geboren Ghanees de jongste speler is die ooit zijn opwachting maakte in de Amerikaanse competitie. De éénvoudig international, die al een lucratief sponsorcontract bij Nike op zak heeft, kwam in 87 optredens bij DC United tot elf treffers.

    --------------------------------------------------

    Dat zie ik dus nooit gebeuren, niet met alle topclubs die achter Adu aanzitten al een tijd.

  2. #27

    Standaard

    Het wordt druk bij PSV.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Dat is niet grappig Alexander Ik schijt er op om te zien dat zulke talenten en ex-Ajacieden misschien wel voor de concurrent gaan kiezen omdat die rukeend van een Koeman geen clubgevoel kent. Zou het verschrikkelijk vinden. Geef hem één kans bij Inter en Maicon kan z'n spullen pakken op rechts. Zanetti weer rechtsback en Maxie links. Beste duo backs ter wereld...
    Is wel een aanwinst voor PSV. Dat clubgevoel waar jij het over hebt wordt toch steeds minder helaas.
    Het zou een aanwinst voor Nederland zijn. Die jongen is zo verschrikkelijk goed en geeft een team flair en aanzien. Geweldig om naar te kijken...

    En bij Inter gaat hij zeker geen kans meer krijgen. Als je vier keer speelt in een jaar tijd weet je wat je toekomst is. Als je niet voldoet krijg geen tweede kans maar kopen ze een ander.
    Geen jaar. Hij heeft z'n eerste half jaar mogen revalideren bij Empoli en is sinds de zomer pas bij Inter. Dus we zijn pas een derde van het seizoen onderweg en iets in me zegt dat hij z'n kansen nog wel gaat krijgen. Grosso mag dan wel de held van het WK zijn (Inter had hem daarvoor overigens al gekocht van Palermo), het is wel een houten klaas. Aanvallend is het schamel en verdedigend is het bijzonder slecht.

    Iedere voetballiefhebber/Nederlander/Braziliaan zou voor Maxwell kiezen maar er spelen al zo weinig Italianen bij Inter en hoe kan Mancini dé Italiaanse WK-held nou op de bank zetten...

    Het is een vervelende situatie.

  4. #29

    Standaard

    Dat krijg je als je als club zoveel spelers aankoopt... :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  5. #30

    Standaard

    Moet het nog maar zien met die Adu. Al jaren een groot talent, maar op dat Wk -20 vorig jaar heeft hij toch echt niet veel laten zien.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door vbu
    Die gloeilampen probeerden dit in augustus toch ook al?
    Ja en?
    Niets bijzonders. Vraag me alleen af waarom het toen niet lukte en nu wel zou lukken. Jij enig idee?

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    En ik al die tijd maar denken dat je PSV "supporter" bent. Niet dus.
    Vraag me af voor wie je dan wel bent....
    Ik ben neutraal!

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vbu
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    En ik al die tijd maar denken dat je PSV "supporter" bent. Niet dus.
    Vraag me af voor wie je dan wel bent....
    Ik ben neutraal!
    Hihi *gniffel*

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis
    Dat krijg je als je als club zoveel spelers aankoopt... :wink:
    Jij bent toch voor Ajax? Die hebben ook alle posities dubbel bezet. En dan heb je ook nog het kleine feitje dat Inter CL speelt én in een loodzware competitie en die dubbele selectie (wat trouwens best meevalt) wel nodig heeft.

    Inter heeft alleen iets betere spelers. Daarom loopt iedereen altijd te zeiken...

  10. #35

    Standaard

    Ik loop niet te zeiken hoor, zoals je aan de smileys kunt zien, loop ik je te stangen en gezien je reactie lukt dat aardig... :P Je bent altijd zo lekker op de kast te jagen! :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis
    Ik loop niet te zeiken hoor, zoals je aan de smileys kunt zien, loop ik je te stangen en gezien je reactie lukt dat aardig... :P Je bent altijd zo lekker op de kast te jagen! :wink:
    Dat weet ik, vandaar dat ik het in het algemeen zei :wink:

  12. #37

    Standaard

    'Braziliaan schiet met 212 kilometer per uur'

    28/11/2006 19:19

    De Braziliaan Ronny is in Portugal omgedoopt tot Homem-Bomba, wat vrij vertaald de man die bommen afschiet betekent. De linksback van Sporting Lissabon liet in het uitduel met Naval zien waar hij toe in staat is.
    Ronny maakte het winnende doelpunt twee minuten voor tijd nadat hij een kwartier eerder was ingevallen. Van de rand van het strafschopgebied pegelde hij de bal uit een directe vrije trap in het doel (0-1).

    De Portugese sportkrant Record liet zijn rekenmeesters los op de verwoestende uithaal van de twintigjarige Braziliaan en becijferde dat de bal minstens een snelheid van 222 kilometer per uur had behaald.

    De berekening klopt overigens niet. Volgens Record was de afstand 16,5 meter en deed de bal er 0,28 seconden over om in het doel te belanden. De juiste snelheid is op basis van die cijfers 212 kilometer per uur, wat nog altijd onvoorstelbaar snel is.

    Zeker als je nagaat dat Roberto Carlos en Ronald Koeman op hun best rond de 120 kilometer per uur kwamen. Ter vergelijking: PSV-kanon Alex kwam bij zijn rake vrije trap tegen Excelsior tot 110 k/u.

    Bron:VI.nl

    Damn, dat is gewoon dodelijk ...
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  13. #38

    Standaard

    Ik heb die goal gezien maar het is maar een wazig beeld op YouTube.. je zou die bal maar op uw zaakje krijgen
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  14. #39

    Standaard

    Zo'n groot verschil ? Hmm, er zullen er wel meer bij de 200 in de buurt komen.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Ik heb die goal gezien maar het is maar een wazig beeld op YouTube.. je zou die bal maar op uw libido krijgen
    Indd, de video is niet erg helder.
    Man, die zal naar lucht happen zeg als je 'm daar krijgt. :P
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  16. #41

    Standaard

    Ik zou mooi niet in die muur gaan staan.

    Trainer? Wisseltje graag! 8)

  17. #42

    Standaard

    VIDEO?
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  18. #43

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Na om het maar weer over voetbal te hebben ipv van calimero's (oeps doe ik het toch
    Ok.....ik ga een poging doen om serieus te posten hier.
    Geen sneren naar ajax of wat dan ook.

    Let wel: 1 sneer naar PSV en ik ga weer verder op de oude manier :wink:

    Over het nieuws dat Maxwell en vd Meyde mogelijk naar PSV komen:
    Maxwell zou een goede zet zijn....vd Meyde niet (wat moeten ze daar nou mee? Heeft bij Ajax even leuk gespeeld....thats it)

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl
    Haha... De eerste keer is 'ie helemaal niet te volgen, maar in de herhaling (en dan vooral de laatste herhaling) kun je hem wel in de bovenhoek zien verdwijnen.

    Maar die wil je inderdaad niet in je "family jewels" terecht zien komen... AUW!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  21. #46

    Standaard

    Can you say...kapoentje ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Over het nieuws dat Maxwell en vd Meyde mogelijk naar PSV komen:Maxwell zou een goede zet zijn....vd Meyde niet (wat moeten ze daar nou mee? Heeft bij Ajax even leuk gespeeld....thats it)
    Hier ben ik het helemaal mee eens.

    Maxwell graag, heel graag zelfs.
    Ik vond hem nooit een echte ajacied. Hij beheerste het straattaaltje namelijk niet :wink:

    Misschien een leuk bericht voor de ajax fans onder ons:
    Leonardo gaat naar alle waarschijnlijkheid naar Ajax.
    Onderhandelingen zijn gaande......(bron is echt betrouwbaar)
    Seizoen 2006/2007: meest krankzinnige kampioenschap ooit.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dwarf_Sneezy
    (bron is echt betrouwbaar)
    Ik vertrouw jouw duim niet .

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dwarf_Sneezy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Over het nieuws dat Maxwell en vd Meyde mogelijk naar PSV komen:Maxwell zou een goede zet zijn....vd Meyde niet (wat moeten ze daar nou mee? Heeft bij Ajax even leuk gespeeld....thats it)
    Hier ben ik het helemaal mee eens.

    Maxwell graag, heel graag zelfs.
    Ik vond hem nooit een echte ajacied. Hij beheerste het straattaaltje namelijk niet :wink:
    Je bent nog erger dan ik dacht... Heb bijna medelijden met je. Volgens mij steekt het gewoon in je darmstelsel ofzo.

    Alleen al het woord Ajax.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dwarf_Sneezy
    (bron is echt betrouwbaar)
    Ik vertrouw jouw duim niet .
    Ach, bij PSV is alles gemoedelijk en familiair dus waarschijnlijk heeft ie het van z'n aangetrouwde achteroom gehoord die weer getrouwd is met de moeder van de oom van de vrouw van de voorzitter van PSV.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dwarf_Sneezy
    Maxwell graag, heel graag zelfs.
    Ik vond hem nooit een echte ajacied. Hij beheerste het straattaaltje namelijk niet :wink:

    Misschien een leuk bericht voor de ajax fans onder ons:
    Leonardo gaat naar alle waarschijnlijkheid naar Ajax.
    Onderhandelingen zijn gaande......(bron is echt betrouwbaar)
    Ik ben benieuwd, iemand hier zei dat Leonarde geen teamplayer is. Volgens mij heeft hij toch de meeste assists bij NAC op zijn naam staan. Ik ben het wel eens dat hij af en toe egoistisch overkomt.

    Wat een gelul over Maxwell, geen echte ajacied, met de flair waarmee hij speelde heeft hij dus absoluut laten zien een Ajax speler te zijn, en zou hij dus eigenlijk niet bij PSV thuis horen :wink:
    Het valt trouwens wel op dat PSV bijna altijd graag spelers wil die bij Ajax hebben gespeeld of spelen of opgeleid zijn (meer als andersom is mijn gevoel (kom maar met Stam en Huntelaar, maar dat zijn zeker geen echte PSV'ers)). Alsof ze zelf niet kunnen opleiden (kunnen ze ook niet, owkee nu met A&A natuurlijk wel). Maar ze moeten natuurlijk doen wat ze niet laten kunnen, ik hoop dat Maxwell niet naar PSV gaat, en dan vooral om de reden dat hij zichzelf een Ajacied vind (wishfull thinking waarschijnlijk)
    Turn around and feel the vibe.....

Pagina 2 van 241 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •