Pagina 1 van 241 123451151101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 6002 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Voetbal seizoen 2006-2007 (deel 2)

    Vorige topic ruim over de 200 pagina's dus tijd voor een nieuwe.

  2. #2

    Standaard



    Eerste Kalimero! Whohooo!

    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #3

    Standaard

    Kijk 'ns. Ik begin steeds meer in mercapto te geloven :wink:

  4. #4

    Standaard

    Sparta uit, altijd lastig...
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  5. #5

    Standaard

    19 keer landskampioen. Nog een lange weg te gaan...

    Dit gaat een mooie opening van de nieuwe thread worden!!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    19 keer landskampioen. Nog een lange weg te gaan...

    Dit gaat een mooie opening van de nieuwe thread worden!!



    We zijn de laatste jaren een flinke inhaalslag begonnen!!
    Ben toch liever de club van het heden ipv de club die enkel bouwt op de prestaties uit het verleden! :wink:
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  7. #7

    Standaard

    Na om het maar weer over voetbal te hebben ipv van calimero's (oeps doe ik het toch )

    Na een desastreus verlopen weekend voor Ajax, moet er donderdag gewoon voor de uefa cup aangetreden worden. Aangezien ik erbij ben hoop ik dat ze het dipje eraf gaan spelen, en gaan laten zien dat ze goed kunnen voetballen.

    Daarnaast. Koster eruit bij RKC, Petrovic staat bovenaan de verlanglijst!
    Turn around and feel the vibe.....

  8. #8

    Standaard

    Even geen Ajacieden

    AMSTERDAM - Met veel bombarie presenteerde Ajax voor de verloren topper tegen PSV de campagne 'Ik ben Ajacied'. Een op een bureau bedachte actie van marketeers met stropdassen om het merk Ajax te vangen en extra geld aan te verdienen. De begeleidende tekst was op z'n zachtst gezegd nogal aanmatigend voor nuchter denkende mensen. Een hoop borstklopperij.

    Eén zin viel wat dat betreft uit de toon. 'Een Ajacied treedt iedereen altijd met respect tegemoet'. Zoals het hoort. Dat is geen verdienste, maar gewoongoed. Drie weken later blijkt de campagne 'Ik ben Ajacied' en zelfs bovenstaande zin niet meer dan een verzameling loze woorden. Voor zij die het bedachten, voor algemeen directeur Maarten Fontein, die het nemen van maatschappelijke verantwoordelijkheid als een clubwaarde in het beleidsplan neerlegde.

  9. #9

    Standaard

    HAha, Die asso's van Ajakkes verdienen dat niet nee..
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  10. #10

    Standaard

    Ik vind het vooral grappig voor de bedenkers van die campagne omdat ze over de rug van Ajax geld willen verdienen.

    Als ze dan ook nog als uitgangspunt hebben dat Ajacieden 'heilige boontjes' zijn wat betreft gedrag ben je, a) helemaal triest en b) ontbeer je veel inzicht.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #11

    Standaard




    PSV wil Maxwell terug naar Nederland halen

    27/11/2006 22:39

    EXCLUSIEF - PSV is begonnen Maxwell te polsen voor een terugkeer naar Nederland. De Braziliaanse linksback speelt nauwelijks bij Internazionale en PSV-coach Ronald Koeman wil hem er graag bij hebben.
    Koeman kan versterking op linksachter goed gebruiken. Op die positie speelden regelmatig de rechtsbenige verdedigers Michael Lamey en Michael Reiziger. De laatste tijd is de Mexicaan Carlos Salcido de eerste keuze als linksback.

    Maxwell kwam sinds zijn overstap in januari 2006 van Ajax naar Italië pas vier keer in actie. Driemaal was dat als invaller bij Inter en één keer maakte hij de negentig minuten vol. Dat was in het Coppa Italia-duel met Messina.

    Bij Ajax had Koeman Maxwell ruim drie jaar onder zijn hoede. De aanvallend ingestelde linkspoot groeide uit tot een vaste waarde en won in 2004 zelfs de Gouden Schoen als beste speler van de Eredivisie. Door een zware knieblessure, die hij in april 2005 opliep, stokte zijn ontwikkeling.

    Naast Maxwell is nog een andere ex-Ajacied in beeld bij PSV. Koeman zou vanwege het ontbreken van een echte rechtsbuiten een oogje hebben laten vallen op Andy van der Meyde, die bij Everton een bijrol vervult.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #12

    Standaard

    Die gloeilampen probeerden dit in augustus toch ook al?

  13. #13

    Standaard

    Dan zou die Maxwell echt TE triest voor woorden zijn. Hield toch zo van Ajax?
    Mja misschien wil hij 't zelf nog geen eens, zou wel mooi zijn als hij terug komt, maar dan wel naar Ajax natuurlijk.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vbu
    Die gloeilampen probeerden dit in augustus toch ook al?
    Ja en?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vbu
    Die gloeilampen probeerden dit in augustus toch ook al?
    En ik al die tijd maar denken dat je PSV "supporter" bent. Niet dus.
    Vraag me af voor wie je dan wel bent....

  16. #16

    Standaard

    Ze willen Maxwell trouwens huren, lees ik net.

    Ach, als je ziet tegenwoordig hoeveel spelers die in het verleden bij Ajax/PSV hebben gespeeld nu bij de concurrent spelen.. dat zegt allemaal niks meer.

    Stam, Kluivert, Reiziger, in mindere mate Huntelaar.

    Hoorde gisteren trouwens dat de voorkeur van Leonardo uitgaat naar Ajax. Ik vind het een prima voetballer, al staat de persoon Leonardo mij wel wat tegen.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Ze willen Maxwell trouwens huren, lees ik net.

    Ach, als je ziet tegenwoordig hoeveel spelers die in het verleden bij Ajax/PSV hebben gespeeld nu bij de concurrent spelen.. dat zegt allemaal niks meer.

    Stam, Kluivert, Reiziger, in mindere mate Huntelaar.

    Hoorde gisteren trouwens dat de voorkeur naar Leonardo uitgaat naar Ajax. Ik vind het een prima voetballer, al staat de persoon Leonardo mij wel wat tegen.
    Volgens mij is Leonardo geen teamplayer. Niet op het veld maar ook niet daarbuiten. Topper in team dat lekke draait maar een pain in the ass als het minder gaat.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Volgens mij is Leonardo geen teamplayer. Niet op het veld maar ook niet daarbuiten. Topper in team dat lekke draait maar een pain in the ass als het minder gaat.
    Precies, al is de aanwezigheid van een type als Stam misschien wel belangrijk om em in het gareel te houden. :wink:

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Dat is niet grappig Alexander Ik schijt er op om te zien dat zulke talenten en ex-Ajacieden misschien wel voor de concurrent gaan kiezen omdat die rukeend van een Koeman geen clubgevoel kent. Zou het verschrikkelijk vinden. Geef hem één kans bij Inter en Maicon kan z'n spullen pakken op rechts. Zanetti weer rechtsback en Maxie links. Beste duo backs ter wereld...

    Andy VD Meyde noem ik al tijden eerste kandidaat om terug te halen naar AJAX. Hebben we eindelijk weer iemand die de achterlijn haalt en een voorzet kan geven (waardoor Klaas en uiteindelijk de rest ook weer scoren, vertrouwen krijgen en kampioen worden ).

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Dat is niet grappig Alexander Ik schijt er op om te zien dat zulke talenten en ex-Ajacieden misschien wel voor de concurrent gaan kiezen omdat die rukeend van een Koeman geen clubgevoel kent. Zou het verschrikkelijk vinden. Geef hem één kans bij Inter en Maicon kan z'n spullen pakken op rechts. Zanetti weer rechtsback en Maxie links. Beste duo backs ter wereld...
    Is wel een aanwinst voor PSV. Dat clubgevoel waar jij het over hebt wordt toch steeds minder helaas.

    En bij Inter gaat hij zeker geen kans meer krijgen. Als je vier keer speelt in een jaar tijd weet je wat je toekomst is. Als je niet voldoet krijg geen tweede kans maar kopen ze een ander.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  21. #21

    Standaard

    Ik verwacht toch niet dat Maxwell naar Eindhoven gaat. Ala hij al weg mag, zijn er nog zat andere clubs die naar zijn diensten hengelen. Bovendien zou het Ajax zijn, mocht hij wel terug naar Nederland komen.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  22. #22

    Standaard

    Haha, al () die PSV'ers zitten de hele tijd af te geven op Ajax, maar ondertussen willen ze maar wat graag oud-Ajacieden hebben.

    Lijkt me geweldig om Maxwell weer op de Nederlandse velden te kunnen bewonderen. Maar dan liever bij Ajax dan bij PSV natuurlijk.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Haha, al () die PSV'ers zitten de hele tijd af te geven op Ajax, maar ondertussen willen ze maar wat graag oud-Ajacieden hebben.

    Lijkt me geweldig om Maxwell weer op de Nederlandse velden te kunnen bewonderen. Maar dan liever bij Ajax dan bij PSV natuurlijk.
    Haha, net als al die Ajacieden blij zijn met ex-psv'ers....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Haha, net als al die Ajacieden blij zijn met ex-psv'ers....
    Nou, het is een raar wereldje.

    (Al moet ik zeggen dat ik met Stam en Huntelaar vast veeeel blijer ben dan jullie tot nog toe met Reiziger en Kluivert. )
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Haha, net als al die Ajacieden blij zijn met ex-psv'ers....
    Nou, het is een raar wereldje.

    (Al moet ik zeggen dat ik met Stam en Huntelaar vast veeeel blijer ben dan jullie tot nog toe met Reiziger en Kluivert. )
    Dat dan weer wel ja. :x
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Pagina 1 van 241 123451151101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •