Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 86 van 86 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Ik ben nu halverwege seizoen 3 en vind de verhalen wat 'trekkerig' worden; de vaart lijkt er uit en het krijgt soap-trekjes.

    Meer forumleden die ervaring gehad ?
    Het is alweer een tijdje geleden dat ik dat seizoen gezien heb, maar soms ja. Alleen gebeuren er na verloop van tijd dan altijd wel weer dingen die dat gevoel compleet op z'n kop zetten en je weer helemaal in de serie zuigt.

    Het is sowieso vaak een emotioneel meeslepende serie en soms neigt het wat naar melodrama (zoals je bij soap hebt). Maar SFU gaat veel verder dan normale series: sommige afleveringen zijn haast traumatiserend meeslepend haast. Over de afleveringen waarin sommige belangrijke karakters sterven en begraven worden kon ik dagenlang doorpiekeren. Ik ken geen serie waar de kwaliteit van scripts en acteerwerk zo goed is dat ze dat teweeg kunnen brengen.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Ik ben nu halverwege seizoen 3 en vind de verhalen wat 'trekkerig' worden; de vaart lijkt er uit en het krijgt soap-trekjes.

    Meer forumleden die ervaring gehad ?

    Misschien moet ik het even een tijdje 'afleggen' en dan de draad weer oppakken.
    Seizoen 3 vond ik ook wel weer erg goed. Het lijkt wel of elk seizoen een andere opbouw heeft en deze begint vrij rustig en blijft daarna een beetje doorkabbelen idd en dan opeens gaat het erg snel en gebeuren er allerlei dingen tegelijkertijd. Erg verassend weer en ik verzeker je aan het einde van het seizoen ben je weer erg blij dat je het hebt gezien. Seizoen 4 vond ik persoonlijk juist weer de beste die gaat in vliegende vaart door vanaf het einde van 3 en heeft een goeie mix van donkere en lichtere uitzendingen plus 1 van de beste aflveringen met david. Hopelijk kijk je deze fantastische serie verder want het is het absoluut waard. Voor mij het mooiste wat er op tv is uitgekomen.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  3. #78

    Standaard

    De serie net afgekeken, de laatste 5 in één ruk(niet de bedoeling, maar het gebeurde gewoon).

    Schitterende serie en een fantastisch einde!

  4. #79

    Standaard

    Ik heb seizoen 1 gezien, binnenkort aan 2 beginnen. Behoorlijk solide.

  5. #80

    Standaard

    heh, precies een maand later en ik ben nu bij Seizoen 4 Episode 9.

    Het is echt een fantastische serie, één van de betere drama series die ik gezien heb. Geweldige verhaallijnen en interessante personages. Bovendien erg verslavend, ik blijf maar kijken.

    Ik vind alleen de moeder (Ruth) een verveeeeeeeeelend personage, van de kleinste dingen maakt ze een fucking punt en dat sleept dan een aantal episodes voort. Erg irriterend. Verder is de komst van 'George' (de nieuwe man) overbodig, hij voegt weinig toe.

  6. #81

    Standaard

    Wat ik werkelijk een fantastische aflevering vond... Seizoen 3, aflevering 4. Op persoonlijk vlak gebeurd zo ontzettend veel... maar dat doet het eigenlijk in elke aflevering.
    Het is die aflevering waarin een uitvaartdienst als opera wordt verzorgd. En Rico, zo intolerant als de neten, is ook weer lekker bezig. Ruth haar kinderen denken te weten wat ze leuk vindt voor haar verjaardag (geen feest!, maar ze kennen hun eigen moeder niet eens) terwijl ze daar harstikke happy van is als Lisa tóch een feestje organiseert.
    topserie. Ik moet seizoen 3 nog afkijken, dus ik heb nog even te gaan...

  7. #82

    Standaard

    Is het al bekend of en wanneer deze serie op blu-ray wordt uitgebracht?
    Ik heb hier nog niets van gezien en als deze release voor binnenkort op de planning staat, dan wacht ik daar liever even op om het zo optimaal te ervaren!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #83

    Standaard

    zojuist klaar met de hele serie... brok in m'n keel.. aanrader

  9. #84

    Standaard

    ben nu druk bezig met de serie, ben bij seizoen 3 halverwege

  10. #85

    Standaard

    Ik heb in 2002 het eerste seizoen gezien en ben er zó aan verslaafd geraakt dat ik telkens weer reikhalzend het nieuwste seizoen uit de USA importeerde zodra het uitkwam op DVD. Alleen al vanwege de nostalgische waarde zou ik ze nooit inwisselen voor Europese of andere exemplaren.

    Eén van de kwalitatief mooiste series ooit. Seizoen 1 & 2 zijn zeer sterk, seizoen 3 trekt het tempo iets omlaag maar ook hier gebeuren veel belangrijke ontwikkelingen, seizoen 4 tilt het weer naar het niveau van de eerste 2 seizoenen en het laatste seizoen is simpelweg weergaloos.

    De laatste sequence van de allerlaatste aflevering (Season 5) is één van de allerbeste endings ooit; een natte droom voor iedere producent van een serie.

    Classic.
    Laatst aangepast door Liquid Bass : 02-04-2011 om 00:11

  11. #86

    Standaard

    heb de serie in zijn geheel nu afgekeken, geweldig. wat een slot van de laatst seizoen, kippevel!

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •