Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 86 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Het grote Six Feet Under topic

    Hierbij een thread over de HBO-serie Six Feet Under.

    Overtuig in deze thread andere leden waarom je SFU móet hebben. Of juist links moet laten liggen.

    Ik heb zelf nog nooit wat van de serie bekeken en ik ben erg benieuwd naar de reacties...
    "Blessed are the meek for they shall inherit the earth" - Al Swearengen

  2. #2

    Standaard

    Hier was toch al een tread van ?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  3. #3

    Standaard

    Ik heb em niet kunnen vinden. Alleen een thread met de titel Six Feet Under seizoen 4. Dan kun je denk ik beter er een hebben met een overzichtelijke titel...
    "Blessed are the meek for they shall inherit the earth" - Al Swearengen

  4. #4

    Standaard

    Je had ook ff kunnen vragen of een moderator de titel zou kunnen wijzigen van die SFU S4 thread.
    Maarja mij maakt het niet zoveel uit hoor.

    Ik ga iig binnenkort r2uk versie van de complete serie aanschaffen.
    Heb de serie nog nooit gezien, maar heb gehoord dat het een goede serie is en dat kan ook bijna niet anders als hij van HBO is.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  5. #5

    Standaard

    Ik heb de box in de kast staan. Heb serie 1 in zijn geheel gezien en serie 2 en 3 flarden op TV.
    Ben nu bezig aan laatste 2 schijfjes van Dawson's Creek Seizoen 6 en ga daarna beginnen aan deze top-serie.

    Alleen jammer dat serie 1 in die box niet NL-ondertiteld is. maar daar is overheen te komen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door harenem
    Alleen jammer dat serie 1 in die box niet NL-ondertiteld is. maar daar is overheen te komen.
    Ja dat zag ik ook ja.
    Maarja ik kijk meestal met Engelse subs dus dat maakt me niets uit.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  7. #7

    Standaard

    Maar waarom is deze serie de moeite waard?
    "Blessed are the meek for they shall inherit the earth" - Al Swearengen

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfan1988
    Maar waarom is deze serie de moeite waard?
    Ben ik ook wel benieuwd naar. Wil dit ook wel gaan kijken denk ik. Bij de MM staat de complete collectie voor 150 euro, maar is wel veel geld voor een serie die ik eigenlijk niet ken.

  9. #9

    Standaard

    Wat mij betreft de beste serie ooit gemaakt. Het is moeilijk om uit te leggen waarom deze serie zo goed is. Je moet het gewoon zien. Het zelfde gedt voor meerdere HBo shows zoals The Wire, Sopranos en Oz.
    You can't take a picture of this...it's already gone...

  10. #10

    Standaard

    Deze serie heb ik compleet gezien en hij is geweldig! Seizoen 1, 2, en 3 waren het sterkste en vooral de laatste aflevering van seizoen 5 is echt indrukwekkend. Een erg orginele serie ook. Het volgt een instabiele familie die een begrafenisonderneming runt en zit vol met zwarte humor. Ook is het traditie dat elke aflevering begint met iemand die op de een of andere manier komt te overlijden. Super acteerwerk, schuwt zeker geen taboes en je blijft gewoon geboeit.

  11. #11

    Standaard

    Is het nog ergens mee te vergelijken, of is het echt uniek?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Is het nog ergens mee te vergelijken, of is het echt uniek?
    Niet echt te vergelijken met een serie, wel met de film American Beauty (ook geschreven door Alan Ball), alleen dan in een begrafenis onderneming.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfan1988
    Maar waarom is deze serie de moeite waard?
    Ben ik ook wel benieuwd naar. Wil dit ook wel gaan kijken denk ik. Bij de MM staat de complete collectie voor 150 euro, maar is wel veel geld voor een serie die ik eigenlijk niet ken.
    Ik weet niet of je over een CC beschikt en of je per se NL subs moet want anders is de hele serie ook online te bestellen bij choicesuk.com voor 115 euro.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfan1988
    Maar waarom is deze serie de moeite waard?
    Ben ik ook wel benieuwd naar. Wil dit ook wel gaan kijken denk ik. Bij de MM staat de complete collectie voor 150 euro, maar is wel veel geld voor een serie die ik eigenlijk niet ken.
    Ik weet niet of je over een CC beschikt en of je per se NL subs moet want anders is de hele serie ook online te bestellen bij choicesuk.com voor 115 euro.
    op play 120 euro en hij heeft nl subs http://www.play.com/DVD/DVD/4-/87742...t/Product.html

  15. #15

    Standaard

    Heb diezelfde box thuis liggen. Wil hem eigenlijk verkopen en de R1 editie aanschaffen. Mocht er iemand intresse hebben, PM me dan. Hij mag weg voor een leuk prijsje.
    You can't take a picture of this...it's already gone...

  16. #16

    Standaard

    Gaat deze nog in Nederland uitkomen? Die ziet er veel beter uit als die complete box die in Engeland verschenen is, en ziet er zeker beter uit dan die schoenendoos van ons.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  17. #17

    Standaard

    In deze tread word over van alles en nog wat gesproken:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=40656&start=70
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB
    Gaat deze nog in Nederland uitkomen? Die ziet er veel beter uit als die complete box die in Engeland verschenen is, en ziet er zeker beter uit dan die schoenendoos van ons.
    Er is begin deze maand nog een nieuwe box in Nederland uitgekomen dus ik denk niet dat ze deze nu ooknog eens uit gaan brengen. Dan wordt het voor de distributiemaatschappij een dure grap omdat ze die andere boxen dan aan de straatstenen niet meer kwijt kunnen...
    "Blessed are the meek for they shall inherit the earth" - Al Swearengen

  19. #19

    Standaard

    Weet iemand trouwens wat de prijs is van de verzamelbox die deze maand uit kwam. Ik kan hem namelijk bij frs en bol.com nog niet vinden...
    "Blessed are the meek for they shall inherit the earth" - Al Swearengen

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfan1988
    Weet iemand trouwens wat de prijs is van de verzamelbox die deze maand uit kwam. Ik kan hem namelijk bij frs en bol.com nog niet vinden...
    Bij MM Arena heb ik hem vrijdag voor 150 euro zien liggen.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hot stuff
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfan1988
    Maar waarom is deze serie de moeite waard?
    Ben ik ook wel benieuwd naar. Wil dit ook wel gaan kijken denk ik. Bij de MM staat de complete collectie voor 150 euro, maar is wel veel geld voor een serie die ik eigenlijk niet ken.
    Ik weet niet of je over een CC beschikt en of je per se NL subs moet want anders is de hele serie ook online te bestellen bij choicesuk.com voor 115 euro.
    op play 120 euro en hij heeft nl subs http://www.play.com/DVD/DVD/4-/87742...t/Product.html
    De R2UK heeft inderdaad NL subs behalve het 1e seizoen, dit heeft alleen Engelse subs.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  22. #22

    Standaard

    Ik heb de verzamelbox aangeschaft en ik moet zeggen: Het is een geweldige serie! Past thuis in het rijtje Sopranos, Deadwood.
    Als je nog twijfelt, kopen deze serie!
    "Blessed are the meek for they shall inherit the earth" - Al Swearengen

  23. #23

    Standaard

    Ik heb vorig jaar voor mijn verjaardag het eerste seizoen gekregen, ergens tegen eind 2006 begon ik te kijken en kon niet meer stoppen, wat een geweldige serie, deze zet je echt aan het denken en krijgt je tja...soms gewoon emotioneel, je interesseert je echt voor vrijwel elke personage in de serie , echt gewoon geweldig. Het is dat ik het qua geld niet kan redden nu,maar zodra mijn loon binnen is haal ik seizoen 2 op.

  24. #24

    Standaard

    Box overgenomen van en_buyuk_galatasaray (nog bedankt), en de serie in 1 adem uitgekeken (63 afleveringen van bijna 1 uur). Beste serie die we ooit hebben gezien. Ik mis die familie nu nog...

    Kortom gewoon kopen.
    *** Star-trader / SafeTrader

  25. #25

    Standaard

    in 1 adem, kortom...allemaal achter elkaar doorgekeken? Zonder te slapen, leg eens uit

    Ik zou helemaal gek worden, ik kan nog net 2 films achter elkaar kijken en dan is het wel even genoeg, 2 a 3 afleveringen van een serie gaat ook nog.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •