De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Extras – Seizoen 1 [DVD]

    Extras – Seizoen 1 [DVD]

    Een komische blik op de figurantenwereld, van de bedenkers van The Office.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Geniale serie, werkelijk hilarisch 8) 8)

  3. #3

    Standaard

    Ik ben hier wel heel benieuwd naar. Ik vond the office echt geweldig, maar is dit een beetje vergelijkbaar?

  4. #4

    Standaard

    een must-have voor liefhebbers van Britse comedy.

    Het is zeker vergelijkbaar met The Office (in die zin dat Gervais zich weer in de ene pijnlijke situatie na de andere werkt), maar het gaat niet zo ver dat het exact hetzelfde in een andere omgeving is. De gast-optredens van bekende sterren zijn leuk, maar je moet er ook weer niet teveel op focussen (meestal zijn ze maar een paar minuten van de hele aflevering in beeld).

    Ik kijk al uit naar de 2e serie (en wacht ook deze keer weer gewoon op de DVD om ze meteen allemaal te kunnen kijken).

  5. #5

    Standaard

    De serie wordt ook op Nederland 3 uitgezonden (op woensdag als er geen voetbal is). Ik vind het tot nu toe een erg leuke serie.

  6. #6

    Standaard

    Ik moest er eerst even aan wennen ( De vergelijking met The Office spookte de eerste aflevering door mijn hoofd ). Toen dat gelukt was, werd Extra's weer net zo'n topper als zijn voorganger. Beide kan ik keer op keer bekijken en daardoor heb je altijd iets écht leuks achter de hand voor in de dvd-speler.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Ik ben hier wel heel benieuwd naar. Ik vond the office echt geweldig, maar is dit een beetje vergelijkbaar?
    Ja, maar nee.

    Vergelijkbaar: de types, de tenenkrommende uitspraken/gedragingen/situaties, de humor

    In extra's natuurlijk andere context, daardoor misschien minder 'herkenbaar' dan de office. Minder vaste collega's/personen.
    Office-spoiler: [spoiler:c2a9135cdd]natuurlijk was in the office de romance stiekem ook een hoofdonderdeel (kijk vooral óók the chistmas specials, die voegen echt wat toe), of er bij Extra's ook zoiets onder het gras blijkt te zitten moet nog blijken, ik verwacht het niet.[/spoiler:c2a9135cdd]

    Extras bij extras (tov Office): inkijk in de filmmaakwereld van onderaf (de figuranten = the extra's), selebs die zichzelf net zo gek durven neer te zetten als andere acteurs toendertijd in the Office.
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Geniale serie, werkelijk hilarisch 8) 8)
    inderdaad. Vooral die aflevering met Les Dennis
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •