De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard programma dvd covers?

    is er een programma waarin je gewoon een cover kan plaatsen ( van cdcover.cc gehaald ofzo) en die het automatisch op goede grootte maakt en het ook goed uitprint? want dit is mijn probleem : ik heb wel de goede maten enzovoort, maar als ik hem wil uitprinten doet hij niet horizontaal printen op 1 blaadje, maar verticaal op het blaadje. ik weet niet of jullie het snappen, maar ik heb dus maar de helft van de cover staan, verdeeld over het hele blaadje... snapt iemand het?
    en op wat voor papier kan je het beste een cover afdrukken om het op een echte te laten lijken?
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  2. #2

    Standaard Re: programma dvd covers?

    Ik gebruik Nero Cover (zat bij de brander). Voor de goede orde: ik gebruik het voor de covers voor de eigen dvd's (hard disk recorder).

    Maar ik begrijp je probleem. Je print het staand. Kan je na de klik op printen niet bij de printerinstelling aangeven dat je liggend ipv staand wilt printen? Dat zou het dan moeten verhelpen.

  3. #3

    Standaard

    Ik hoop dat je hiermee voldoende hulp hebt gehad, want ik sluit nu dit topic aangezien het duidelijk niet over eigen gemaakte DVDs gaat.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •